Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

star47 2x12w spaarlampverslag

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    star47 2x12w spaarlampverslag

    Korting op 420shop
    Hey allemaal, ik heb hier al wat zitten lezen op dit forum en heb besloten dan eindelijk mij ook in te schrijven. Het is de eerste keer (op een vage buitenkweek na) dat ik ga kweken, aangezien het winter is dacht ik om eens een binnenkweekje te doen.
    Je moet wel weten dat ik student ben en dus nog bij mijn ouders woon van wie ik mag kweken, maar ze willen niet dat ik daar een hele kast voor in elkaar timmer en ik kan ook niet van die professionele lampen kopen (budget).
    Zodus dit is het concept; ik las op een ander forum over 12/12 kweken en ik wou dat wel eens proberen.
    Ik heb mijn kleerkast(ruim) ontruimt en dit werd dan maar de kweekruimte, ik heb de wanden beplakt met alluminiumfolie voor lichtreflectie, de zaadjes zijn star47 (ak-47 x sensi star) gekregen van een vriend(volgens hem zijn ze gefeminiseerd, i hope so) en heb er daarvan 2 ontkiemt.
    Ze zijn zeer mooi ontkiemt op vochtige watten en ik heb ze dan in de aarde gestoken, na 2 dagen kwamen ze beiden tevoorschijn, en toen ben ik begonnen met direct 12uur licht en 12 uur donker te geven. De belichting bestaat uit 2x12watt spaarlampen ( ik weet dat licht=gewicht maar meer kon ik er niet opzetten, en ik ben al blij met een beetje opbrengst, wat denken jullie dat de opbrengst zal zijn?).
    Helaas toen ik de 2e dag het licht aandeed zag ik een pissebed gezellig knabbelen aan 1 van de plantjes en deze was niet meer te redden. Het is geen vochtige ruimte, de pissebed is vermoedelijk als verstekeling in de aarde meegekomen.
    Nu staan beide lampjes dus gefocust op de overlevende plant (nu 3 dagen oud) die het redelijk goed doet. Wat denken jullie als ervaren rotten in het vak van dit experiment? Zou ik nog een plantje bijzetten of beter het licht focussen op dat 1tje?
    Ik zal mijn vorderingen hier blijven posten.
    Aangezien dit de eerste keer is zijn Alle tips welkom!

    #2
    Re: star47 2x12w spaarlampverslag

    2x 12 watt is wel heel weinig, als je even naar de c1000 gaat kan je daar 2 lampen van 23 watt kopen
    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

    Comment


      #3
      Re: star47 2x12w spaarlampverslag

      ik weet het, ooit koop ik mij degelijk materiaal, maar voorlopig ga ik het hiermee moeten doen:/ (ik woon nog bij mijn ouders...)
      ik ga eens proberen of ik hiermee iets bereik het is een experimentje, als ik een beetje oogst heb ben ik ook blij. Deze zomer zal ik buiten ook wel een kweekje doen.

      Comment


        #4
        Re: star47 2x12w spaarlampverslag

        Succes, het is idd niet veel maar ik ken de situatie, zelfde als hier. Ik mag kweken mits ik niet meer dan 2 planten doe en 1 lamp.

        ik wens je veel succes met je kweek!
        Mijn joints verzekeren tegen brandschade.

        Comment


          #5
          Re: star47 2x12w spaarlampverslag

          Achja, niet getreurd, er zal wel wat opbrengst zijn zeker, en anders is het een goede leerervaring!

          Comment


            #6
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment


              #7
              Re: star47 2x12w spaarlampverslag

              ik heb gelezen ongeveer 0.5 gr per watt, normaal gezien is het feminised, maarja dat zien we nog wel, en ik zorg ervoor dat ze niet strekt:de lampen hangen er paar centimeter boven, en de aarde is vochtig maar niet supernat dus dat zit ook wel goed denkek.
              een foto mag verwacht worden

              Comment


                #8
                Re: star47 2x12w spaarlampverslag

                en hier dan een koppel foto's van 3dagen geleden, ben nu op kot, maar ze wordt thuis goed verzorgd. Dit weekend nog eens foto posten.
                Foto-0008.jpgFoto-0009.jpg

                Comment


                  #9
                  Re: star47 2x12w spaarlampverslag

                  deze topic mag eig toe, door ongeluk is het plantje verbrand, ik ga geheel opnieuw beginnen in een betere situatie

                  Comment


                    #10
                    Re: star47 2x12w spaarlampverslag

                    Toe bij deze dan maar, meer succes bij je volgende.

                    Comment

                    Bezig...
                    X