Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Josh Micro Amné

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Josh Micro Amné

Misschien dat ik daar wel zaadjes ga bestellen, maar ik moet nog eens de prijzen vergelijken

Het scroggen lukt aardig goed, alles wat boven het net komt wordt gebogen en vastgebonden

Hier nog enkele foto's (van iets dichterbij getrokken), alleen vind ik ze niet zo duidelijk omdat ze met mijn iphone gemaakt zijn.
    Ik zou eens moeten rondzoeken voor een degelijke camera.

8.jpg9.jpg

Comment

Ondertussen zijn we alweer een weekje verder
      Alles verloopt goed (denk ik toch), dat noemen ze beginnersgeluk zeker?

Hier nog enkele foto's:

foto 1.JPGfoto 2.JPGfoto 3.JPGfoto 4.JPGfoto 5.JPG

Ik hoop dat de toekomstige toppen, stilaan beginnen aandikken.
      Wat vinden jullie ervan?

Smoke ze

Comment

Die gaan nog wel aandikken, als ze genoeg licht krijgen.
        Topjes die verder dan 10-15cm van de lampjes af zitten zullen niet veel doen.
        Ze zijn iig mooi groen
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Jezus Josh , wat een misbaksel ! Hang zo vlug mogelijk lampie s bij jongen ... !!

Comment

Hij zal het me deze 3 lampjes moeten doen, het gaat niet om de opbrengst.. meer om de ervaring.
            En waarom een misbaksel?

Comment

Volgens mij is het de ernergie niet waard ....
              Wrm een misbaksel ? Tja echt lekker ziet ze er niet uit ''persoonlijke mening''
              Die kleine topjes waar je NU al aan ziet dat het niets gaat worden , ff afknippen josh zo gaat die energie naar een betere plaats !
              Nu vraag ik mij af welke soort lampen jij hebt hangen ??? anyway .....
              Beloof me alstublieft dat je de volgende ronde gaat SCROGGEN ! dan ga je zien dat je opbrengst VEEL hoger gaat zijn met de zelfde hoeveelheid energie
              Veel succs nog met je studieronde

Comment

2 x 20w 2500k en 1 x 23w 6500k, had ergens gelezen dat de combo beter werkte.

Ik vind hem er persoonlijk niet slecht uitzien, maar ik heb dan ook niet veel ervaring
                En ja, scroggen gebeurt nu wel maar ik ben er te laat mee begonnen.

Ik zal afknippen waar nodig, het is zeker ook slim om enkele blaadjes afteknippen die in de weg staan?

Ik zeg het nogmaals de energie die ik er insteek is niet voor de opbrengst, maar om goedkoop ervaring te kunnen opdoen en veel bij te leren.
                Zodat wanneer ik de plaats en het geld ervoor heb, wat groter met een tentje kan beginnen, zonder zware kosten te verspillen
                En dat is al goed gelukt want ik heb al aardig veel bijgeleerd, dus alvast bedankt voor de reacties

Comment

Yo Josh , hoe is het gesteld met je plantje ?

Grttzzz

Comment

Hij ziet er goed uit, al worden de onderste bladeren een beetje geel en op 1 blad zitten er bruine stippels.
                    Foto's volgen nog vandaag of morgen

Comment

We zitte ondertussen in de 6de week bloei. Het gaat allemaal traag vooruit mrja wat wil je onder 3 spaarlampjes
                      Enkele problemen doen zich voor: de onderste bladeren worden geel en sterven af, zou dit kunnen omdat hier bijna geen licht komt? of eerder een voeding/water probleem?

ach jah, hier wat foto's zoals beloofd:
                      week 6 (1).jpgweek 6 (2).jpgweek 6 (3).jpgweek 6 (5).jpgweek 6 (4).jpg

Comment

Is normaal , de plant neemt voedingsstoffen uit deze blaren enzo sterven ze af .
                        Trouwens onder 3 spaarlampen kan je behoorlijke resultaten halen hoor .... Ik heb er zelf ook (maar) 4
                        Veel succ nog !

Comment

Oeh ik zou toch oppassen met die bladeren! Een normale verkleuring wordt geel, als je bruine pluizige vlekjes begint te zien: afknippen en ontsmetten! Op de laatste foto zien die afgestorven blaadjes er al een beetje rotterig uit.. Gestorven blad moet je verwijderen voordat hij begint te vergaan, stervende blad kun je laten zitten.
                          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

ziet er goed uit

---------- Post added at 19:53 ---------- Previous post was at 19:45 ----------

ziet er goed uit
                            One Smoke a Day , Keeps the Doctor Away

Comment

ziet er goed uit. ook mooi om te zien hoe je ze hebt vastgebonden
                              Guerrilla: 2013
                              Royal Haze, Bluematic,Jack Herer, AK en La Blanca
                              Neem een kijkje en reageer

Comment

ik had hem even zonder voeding gezet omdat ik dacht dat de gele bladeren wezen op te veel voeding, maar er werden alleen nog maar meer bladeren geel.
                                Nu geef ik hem terug gewoon voeding, maar ik weet nog niet wat het probleem is. Alle blaadjes zullen zo afsterven en hij staat nog maar 7 à 8 weken in bloei.
                                Zou dit kunnen omdat ik hem veel te lang heb laten voorgroeien (8 weken) fzo? ik zeg maar iets ik heb er geen idee van.
                                foto's volgen nog.

Als het nog slechter wordt zal ik hem maar afknippen en laten drogen zeker?

Maar nu eerst een dikke haze joint
                                Smoke ze

Comment

Bezig...
                                X