Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1x S.A.D. spaarlampjes

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 1x S.A.D. spaarlampjes

xp ja das waarom het een microkweek is
    @qnq, jup ik doe mijn best maar ik kijk toch al uit naar de lente, want buitenkweek vind ik persoonlijk toch leuker

Comment

update dag 30 groei
      Yoo, het plantje blijft lekker groeien, ik geef ze wat meer voeding en haar nieuwe bladeren zijn donkerder. Ik had getopt en de 2 zijscheuten zijn daarna zeer goed gegroeid, maar nu vormt er zich op de plaats waar ik de hoofdstengel heb weggeknipt toch weer een stengeltje wil dat zeggen dat die top dan weer dominant gaat worden of heb ik het geluk om nu 3 hoofdtoppen te hebben?
      Anyways ik ga ze denk ik binnen een weekje ofzo op 12/12 zetten
      Nog een vraagje, zou ik een grotere opbrengst hebben als ik het plantje overdag gewoon op de vensterbank zet en 's avonds dan nog wat onder de lamp?
      Nog fotosIMG_7977.jpgIMG_7978.jpg

Comment

aah zit er netjes uit, & wl goed getopt dan? normaal groeit daar niet veel meer, al heb ik dat bij mijne ni kunnen zien
        & beter is volgens mij onder lamp, er is niet veel licht buiten dus de boel gaat enkel strekken, dus voor opbrengst beter onder lamp lijkt me
        groetjes

Comment

Hij gaat lekker hier zo te zien!
          sigpic

Comment

waar blijft een update?

Comment

Idd ruim maand verder, wordt es tijd!
              Shmoking weed, shmoking wizz, doin' coke, drinkin' beers, drinkin' beers beers beers

Comment

Jammer dat er nog geen update is. Had deze wel verder gevolgt. Ging goed en was mooi donkergroen.

Comment

hallo ben net begonnen met de maak van een kweekruimte en nieuw hier dus zoek graag wat info
                  ( intresanteverwarming )

ben dus bezig met een ruimte van 2 meter breed en bijna 80 cm diep hoogte 80 cm
                  speciaal voor lowriders.

wie kan mij vertellen waar ik de zaadje hiervoor kan krijgen en of ik met spaarlampen kan kweken

hoor dus ook graag van jullie

groetjes intresanteverwarming

Comment

Dat meen je niet interessanteverwarming!? Kijk eens op startpagina.nl en op marktplaats.nl zwerven veel soorten rond. Helianthus annuus is een mooie soort die lekker ruikt en druipt van de nectar in de zomer. Brengt toch een goede 60 gram op! Of je met spaarlampen kan kweken.. Dat is riskant, ik zou voor deze spots gaan, die werken veel beter http://www.evolutionreptiles.co.uk/p...oonlight-lamp/
                    Succes!

Maar even serieus: als je info zoekt, zoek dan in plaats van eerst te vragen.
                    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

hehe ik had het nogal druk en ben daarom deze draad uit het oog verloren, ik heb mijn eerste oogstje binnen gehaald en is een zeer lekkere stoned effect, het is niet veel zoals verwacht bij spaarlampen maar ik heb wel geleerd en genoten van de ervaring op naar de volgende
                      grtz

Comment

waarom die witte potten gebruiken, als ik het goed zie laten deze licht door en heb me vertellen dat je pot totaal geen licht mag doorlaten ivm de wortels of is dit een fabeltje????
                        Wil je blowen, moet je het zelf growen

Comment

hmm daar heb je misschien inderdaad wel een punt, het is vanzelfsprekend beter als plant zo natuurgetrouw mogelijk groeit(en dus geen licht op de wortels krijgt), maar ik heb er niet echt last mee gehad. toch goed dat je het zegt
                          maar ik denk dat hier wel een slotje op mag

Comment

Bezig...
                          X