Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Quasi-micro met triploide? Lowryder 2 (4x23W CFL)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Quasi-micro met triploide? Lowryder 2 (4x23W CFL)

Korting op 420shop
    Hey Iedereen,

Het is weer een tijdje geleden sinds mijn eerste micro-kweekverslag. Dit wordt ook een quasi-micro verslag aangezien alles naar buiten gaat in de laatste twee weken.

Dit keer de setup:
    4x23W spaarlamp
    2x pc fan (een voor afzuiging van lampwarmte en eentje voor uitblaas uit het hok)
    Hok van circa 34x50x70
    Materiaal: glas
    bekleding: alufolie
    pot: ik gok zo'n 7 liter. 3 plantjes per pot i.v.m ruimtegebrek.
    grond: standaard potgrond (wat nou wortels verbranden?! Ik heb nog nooit zo'n fijne start gehad!)
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Re: Quasi-micro met triploide? Lowryder 2 (4x23W CFL)

Veel wietplanten zijn inderdaad poliploide, maar dat hoeft zich niet te uiten in meer lobblaadjes dan gebruikelijk. Dat kan gewoon een speling van de natuur zijn. Bij mij kwamen er ooit twee kiemplanten uit een zaadje. De kleinste heb ik gewoon afgeknipt. Onze aardbei is ook poliploide, om preciezer te zijn octoploide. Maar deze aardbei heeft niet meer bladeren dan de stamvader, de wilde bosaardbei. Wel zijn de bladeren en de vruchten groter dan die van de stamvader.

Comment

2012-02-28 13.02.00.jpg
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.

Comment

Alles er maar lekkere toppen afkomen.

Comment

Ze hebben gesmaakt, hij staat nu al twee maanden buiten 'af te bloeien'. Ook heb ik hem bevrucht met Henkes Lolland. Meer daar over in mijn buitenkweekverslag. Maar echt veel meer is het niet, aangezien het op een zijspoor is geraakt.

Slotje!

Comment

Bij deze.

Comment

Bezig...
            X