Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1ste kweek in tentje !!!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Ja heb inlaat bovenin zitten met me fan tegen het 'schoorsteentje' aan.
    Onderin heb ik 3 ventilatieroosters zitten.

    Werkt op zich allemaal prima en me LV is ook goed onder controle.
    Thnx weer zover voor de reacties.

    Zaterdag gaan me plantjes op 12/12

    Comment


      #32
      mooiwzo ik vind zo een tentje echt vet relaxt

      Comment


        #33
        Ja ben ook dol blij met dat tentje, het mooie ervan is dat het 2x zo goed reflecteert als standaard folie en daarbij, als het donker is in het tentje dan is het ook ECHT donker.

        Wat mij betreft is het echt helemaal top, alleen mijne is wat aan de kleine kant maargoed 2 plantjes per kweek vind ik zat.

        Greetz Thyz

        Comment


          #34
          Waar zijn er verkooppunten waar je zo'n 70W HPS kunt vinden?

          Comment


            #35
            Hier weer is een update:

            Ze staan nu 1 week in de bloei, alles gaat naar wens alleen heb ruimte gebrek maar dat was bekent geloof ik ....
            Graag wil ik weten wanneer ik moet stoppen met groei voeding en over moet gaan op bloei voeding ???\
            Thnx weer zover ,,,
            Attached Files
            Last edited by Thyz; 14 December 2008, 19:57.

            Comment


              #36
              yo thyz
              ze zien dr mooi gezond uit !
              en wat betreft de bloeivoeding,die kun je gaan meegeven zodra de eerste bloeiverschijnselen er zijn.

              Comment


                #37
                zeer netjes thyz
                Ze staan er erg mooi bij
                voor zover ik weet (maar ik weet nog niet zo gek veel ) gewoon beginnen met bloeivoeding als je plantjes beginnen aan de bloei. Correct me if I'm wrong.
                Ik ben in elk geval gelijk de 1e week begonnen met bloeivoeding, wel met mate aangezien de potgrond nog wel voedingsstoffen had. Ik heb ze verder ook geen groeivoeding gegeven, in de potgrond zat genoeg naar mijn idee.
                Maarja ik ben niet zo'n expert op dat gebied, de kweek waar ik nu mee bezig ben is ook mijn 1e binnenkweek, heb wel al een buitenkweek achter de rug.

                Comment


                  #38
                  ziet er mooi uit het is alleen een beetje gestrekt en er zit weinig blad aan

                  Comment


                    #39

                    Comment


                      #40
                      lol

                      De plantjes zijn gewoon een beetje gestretcht waardoor de internodes verder van elkaar verwijdert zijn. Zo lijken de plantjes een beetje kaal.

                      Een voedings tekort zie je zo goed als altijd aan de bladeren, en voor zover ik kan zien, zien die er mooi groen uit.

                      Ziet er toppie uit Thyz, succes verder

                      Peace

                      Comment


                        #41
                        Hey Thyz, je plantjes zien er mooi uit. Lekker groen kleurtje hebben ze Ga zo door! Ben benieuwd hoe ze gaan bloeien.

                        Greetzz

                        Comment


                          #42
                          Hoe groot zijn je planten nu?

                          Comment


                            #43
                            Dag medetuiniers,,,

                            Hier even een klein update'tje:
                            2e week bloei.

                            Plantjes zijn voor me gevoel uitgegroeid en zijn ca. 55 cm hoog.
                            De eerste bloeiverschijnselen zijn een feit (snel foto's) zelf denk ik dat het best een leuke opbrengst word.
                            Betreft het weinig blad hebben heeft te maken met
                            het te hoog hebben gehangen van me verlichting en misschien ook te weinig ruimte.

                            Ze staan er op het moment echt top bij en het blad is prachtig groen!
                            Thnx weer voor de reactie.

                            PS thnx Smokey voor bevestiging dat het best aardig gaat.
                            Attached Files
                            Last edited by Thyz; 22 December 2008, 17:56.

                            Comment


                              #44
                              hmm dat word zeker nog wel wat
                              ze staan er mooi bij ben benieuwd hoe ze er over een paar weken bij staan!

                              Comment


                                #45
                                Na alle drukke dagen ,,, komt er snel een update met nieuwe foto's.
                                Heb nu alleen even een korte vraag.

                                Op sommige van mijn bladeren zie ik witte pluisjes zitten (lijkt op bladluis), is dit schadelijk en wat kan ik hier aan doen?!?

                                Graag hoor ik van jullie!

                                Comment

                                Bezig...
                                X