Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1ste kweek in tentje !!!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Lijkt me Magnesiumtekort, weeral die typische vormen tussen de bladnerven...
    http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...pje-t2511.html
    Misschien es op die topic kijken om te vergelijken maar ik ben er vrij zeker van. Veel zal het niet veranderen, dat ze tekorten tonen is normaal op het einde van de bloei. Dus met voeding moet je nu ook zeker niet gaan smijten, kan enkel maar ten koste van je kwaliteit gaan... Gewoon dat je kan zien wat het juist inhoudt mocht het de volgende keer weer voorvallen, dan ben je gewapend met wat preventie- en bestrijdingskennis
    Greetzzz

    Comment


      #62

      Comment


        #63
        Oorspronkelijk geplaatst door Thyz View Post
        Ik denk dat het er mee te maken heeft, dat me plantjes op het end van hun leven zijn !!! Dan wordt het blad vanzelf lelijk om ze weet dat ze dood gaat ,,, niet ???
        Darkiess: Ik heb wel wat spint ondekt ,,, maar zit op het end van me kweek is dit schadelijk voor me oogst ???
        hoever zit je al in je kweek hoeveelste week bloei ??

        als je nog minimaal 2 weken moet , dan zou ik toch even 1 keertje spuiten met een mix van spiritus en dreft(afwasmiddel)

        Comment


          #64
          Na een een weldverdiende vakantie kwam ik na 1.5 week terug en waren de planten precies rijp voor de oogst !!! Ik ben dezelfde dag nog wezen knippen en het resultaat voor de 1ste keer was niet verkeerd, 30 Gram goede zelf gekweekte wiet !!!

          Heb zelfs een grammetje in de magnetron gedaan omdat ik niet kon wachten en het sloeg goed in !!!
          Hier bij een aantal foto's van het resultaat!
          Volgende kweek zal ik starten met 1 plantje en ga me lampen beter positioneren!

          Graag wil ik nog even iedereen bedanken voor de hulp.
          C U laterzzz
          Attached Files

          Comment


            #65
            Dat ziet er wel lekker uit Hoop dat je ervan geniet na al dat harde werken. Rookse!

            Greetzz

            Comment

            Bezig...
            X