Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Micro Master Kush Spaarlamp/LED eerste kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    ziet er goed uit alleen jammer dat je plantjes zo gestrekt zijn

    Comment


      #62
      Ik volg Darkiess zijn mening volledig. Je zal moeten opletten, eenmaal ze wat zwaarder worden (daarom moet dat nog niet in de bloei zijn) dat ze hun eigen gewicht wel gaan kunnen dragen. Ook zeker als er toppen aan beginnen komen ga je in de problemen komen denk ik, misschien voor wat ondersteuning kijken om te plaatsen in de nabije toekomst. Je lampen zeker niet meer tever zetten om verdere strekking te voorkomen, maar aan de bladgroei te zien nu lijkt het wel okee hoe ze nu hangen .
      Veel succes makker!

      Greetzzz

      Comment


        #63
        maar de lampen hebben altijd op minimaal 5cm zelfs nog dichterbij gehangen
        ingegraven tot aan de lobblaadjes enz.
        kan het liggen dat ik begonnen ben in al een grote pot ?

        Comment


          #64
          Pot doet er niet veel toe normaal. Het moet komen omdat je het nog altijd te ver van de planten hebt gehangen die lampen. Misschien kan je nog dichter dan 5cm he, beetje bij beetje dichter hangen misschien. Kweken is geen juiste wiskunde dus je moet wat proberen hier en daar soms .

          Comment


            #65
            ja ik heb ze echt dichtbij de plant gehouden ten alle tijde

            Comment


              #66
              Het kan gewoon in de genetica van de plant zitten om sneller op te schieten.

              Ik hoop voor jou van niet maar ik heb al eerder gehoord en gelezen dat mannetjes graag snel hun kop uitsteken om beter de vrouwtjes te kunnen bevruchten. Mannetjes zouden dus neiging hebben om sneller groot te worden vergeleken met vrouwtjes

              Laat de natuur, je vingers en je lampen hun werk doen

              Greets

              Comment


                #67
                ziet er mooi uit! zag ik daar nou een stage 6 doosje staan?? (wat voor snelheids duivel heb jij als ik vrage mag)

                Comment


                  #68
                  update 28/12/08

                  ik heb er 2 getopt of gefimmt, en of ik het goed heb gedaan ?



                  dit is 100% een dame je ziet al de stampers, alleen deze dame was tegen de lamp aangekomen daarom is ze beetje kaal



                  met de deze gaat het prima deze is niet getopt/fimmt



                  mvg road

                  Comment


                    #69
                    Mooie plantjes doe zo verder en ik volg je
                    Witte Weduwe toch, waarom ben je zo hemels?

                    Comment


                      #70

                      Comment


                        #71
                        dan zet ik die kleinere wel hoger dan staat die lamp erboven, ik heb dus al zeker 2 vrouwtjes en die kleine zal het ook wel zijn, heb ik ze goed getopt ?
                        en zou scroggen een goeie optie zijn om zoveel mogelijk op te brengen ?.
                        verder gaan ze binnenkort op batmix of een andere potgrond ze staan nu nog op zaai en stekgrond, verder in hun nieuwe verblijf, met spiegel folie op plastic platen en dubbele pc fan afzuiging en gewone ventilator voor aanzuiging, en nog 2 nieuwe lampen erbij moeten ze het wel goed doen.

                        mvg road

                        Comment


                          #72
                          ja idd dat zal wel wat beter werken dan 2 spaarlampen

                          Comment


                            #73
                            ik snap niet echt wat je bedoeld darkiess

                            Comment


                              #74
                              Volgensmij doen we het wel goed, ze groeien als kool.

                              Comment


                                #75
                                ze doen het zeker lekker ja

                                maargoed het hed woordje led in de titel kan dus wel weg

                                groet

                                Comment

                                Bezig...
                                X