Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Micro Master Kush Spaarlamp/LED eerste kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

dus gaat hij grotere toppen aanmaken om nog meer stuifmeel te kunnen opvangen maar dat stuifmeel zal niet komen.

Hahahaha ocharme lol

Grtz
    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

Comment

lol...

Comment

de eerste en grootste dame die leeft al een tijdje niet meer, maar wat ze me heeft nagelaten, is lekkere goeie kwaliteit wiet, het effect is behoorlijk sterk.
        hij schiet heel snel naar je hoofd en daarna is het spacen .
        drooggewicht zou ik je niet kunnen vertellen ik heb geen weegschaal, maar echt veel is het niet.

Comment

fantastish gedaan road!
          ik vind het een echt mooie plant, ben erg jaloers! vooral omdat het een vrouwtje is :/

succes met je volgende alvast!

Comment

een late update 19/03/09

mvg road

Comment

man o man road,, zeer mooi resultaat voor een spaarlamp kweek! lekker compacte plant met een mooie bud.

Stiekum hpsje die je niet laat zien?

Comment

dank je nerub, ik vind het zelf ook een mooie plant en ik denk dat die ook aardig wat rookwaar gaat opleveren, en nee ik heb geen hps maar hij staat nu onder 8 spaarlampen

mvg road

Comment

Yow Roadmaniac,
                  ziet er mooi uit daar. Gaat je inderdaad wel een moi rokertje opleveren, neem het van mij aan
                  Let wel op met al dat touw-gedoe rond je lampen/fittingen. Ik zie daar wat stukjes die loskomen...brandgevaar?

greetz,
                  zion

Comment

Dat ziet er belovend uit. Ik vindt de groene tint van het blad heel schoon

Comment

ziet er goed uit!

Comment

ziet er goed uit

Comment

zooo best jongens hangen daar !!! niet verkeerd hoor ... ps pas inderdaad wel op eventueel brandgevaar !!! Dat vergeef je jezelf anders nooit !!!

Succes verder !!!

Comment

pcies van as wordt je niet high of stoned.

Comment

mooie microkweek

Comment

Re: Micro Master Kush Spaarlamp/LED eerste kweek

Harvesting time

de laatste mk dame is vandaag geoogst en ik moet zeggen het is me wel wat van 1 plant met 8 11watt sl's

ik heb alleen nog geen drooggewicht ik hoop dat ik het kan wegen met iemand anders ze weegschaaltje, ik heb der namelijk geen.

hier in het droog hok + 3 eerdere geoogste topjes, die al enigzinds droog zijn.

mvg road

Comment

Bezig...
                                X