Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Micro Master Kush Spaarlamp/LED eerste kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    shiek allemaal vrouwtjes

    Comment


      #77
      ledjes zitten der nu gewoon bij hoor

      Comment


        #78
        ja maar die zijn meer voor de sier neem ik aan, die werken toch niet. eerlijk zijn ook tegen jezelf

        als je de ledjes weg haalt doen ze het net zo goed, maar zet je de spaarlampen uit dan doen de plantjes het niet

        ik bedoel, ik was heel nieuwschierig naar ledkweek maar dit kan je nou niet echt een ledkweek noemen toch

        niet negatief bedoelt hoor, het zijn mooie plantjes en alle cannabis liefhebbers zijn chille gasten maar een ledkweek is het niet

        groet
        Last edited by hobbyist; 28 December 2008, 22:05.

        Comment


          #79
          Daar heeft Hobbyist wel gelijk in. Tis maar wat je verstaat onder een LED kweek, ik versta eronder; een kweek met alleen LED. Een paar ledjes zullen niet het verschil maken (net wat Hobbyist zegt). Maarja.
          [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

          Comment


            #80
            er staat tog ook dat led/spaarlamp kweek, en met alleen spaarlampen is niet het hele spectrum en ook niet wat planten nodig hebben blauw, rood en oranje.
            ja idd ze doen het ook zonder.
            misschien dat het wat verschil maakt in opbrengst en in de nabije toekomst dan komen der nog meer leds bij.

            Comment


              #81
              update 02/01/09











              ze staan nu dus in batmix en krijgen water dat alleen is afgezuurt naar iets over de ph 6, den 2 laatste zijn getopt en herstellen zich netjes en de eerste groeit nog lekker door, dat was die weer.

              mvg road

              Comment


                #82
                Oorspronkelijk geplaatst door RoadManiac View Post
                update 02/01/09











                ze staan nu dus in batmix en krijgen water dat alleen is afgezuurt naar iets over de ph 6, den 2 laatste zijn getopt en herstellen zich netjes en de eerste groeit nog lekker door, dat was die weer.

                mvg road
                een vraagje, op die eerste foto zie ik daar van die zwarte bollen aan u touwen. is dat voor de afstand te regelen en waar heb je dat gekocht?

                Comment


                  #83
                  Die kan je gewoon bij onze sponsor kopen 2 voor 10 eurie geloof ik.

                  Grtz.

                  Comment


                    #84
                    das iets dat ik altijd gewild had. altijd prutsen met die touwtjes

                    Comment


                      #85
                      er zijn der nog maar 2 overgebleven de alle rechter was een man.







                      mvg road

                      Comment


                        #86
                        Een krijgt nu lekkere toppen.

                        Comment


                          #87
                          hey weer een update met betere camera kwaliteit.

                          deze staat al lekker in de bloei



                          hier kan je duidelijk zien dat er ergens wat sativa genen in zitten



                          deze is dan weer compact klein (25cm) en indica dominant
                          en hij bloeit nog niet





                          mvg florian

                          Comment


                            #88
                            Ziet er mooi uit RoadManiac, idd mooie dunne vingers.
                            Hij bloeit nog niet, je hoopt toch op een zij?

                            Succes verder!

                            Peace

                            Comment


                              #89
                              ik hoop inderdaad op een vrouw al is dat wel waarschijnlijk omdat die zo klein is.
                              maar dat is tog raar dat 2 zaadjes uit dezelfde verpakking andere genetica hebben ?

                              Comment


                                #90
                                Zijn beide verschillende feno's, hoe verder de zaadkwekers gaan in generaties hoe minder verschillen er meestal zijn.

                                Peace

                                Comment

                                Bezig...
                                X