Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Micro Master Kush Spaarlamp/LED eerste kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Micro Master Kush Spaarlamp/LED eerste kweek

    Korting op 420shop
    Hier dus mijn eerste kweek met ledjes en spaarlampen in een hok van 100x40x60cm met 4 60 watt spaarlampen en 2 40 watt, allemaal kleurcode 827. En 3 bundels met blauwe, rode & oranje 10mm ledjes, 5 in elke bundel.

    hierzo alleen met de spaarlampen aan.



    hier dus met de ledjes, hier kan je de diepte straling goed zien



    hier nog een foto van de ledjes zelf



    De zaadjes staan in zaai en stek grond, ze zijn al ontkiemt en al aan het wortelen ze zullen binnenkort boven komen ze staan ongeveer 4 dagen al dus binnenkort onder de lampen, ze gaan wel meteen op 12/12 omdat mijn hok niet zo hoog is.

    roadmaniac
    Last edited by RoadManiac; 25 November 2008, 14:48.

    #2
    Ziet er allemaal heel flashy uit Discoplantjes.Ben al lang nieuwsgierig naar de uitkomst dus deze ga ik ZEKER volgen.Ledjes zelf in elkaar geknutseld?Good luck!!
    Peace Out

    Comment


      #3
      Ja de ledjes idd zelf in elkaar geknutselt samen met een maat van mij.

      Comment


        #4
        Nice nice,ga ik zeker eens zelf proberen.Hoe zit het eigenlijk met de hoeveelheid leds?Want was aan het denken om er meer te gebruiken.Of maakt dit niets uit?

        Comment


          #5
          je zou denken dat het voor ledjes ook geld hoe meer licht des te meer de opbrengst, maar meer light is meer werk, en ik doe het puur voor het lichtspectrum.

          mvg roadmaniac

          Comment


            #6
            Slim gezien Op naar de electro shop en mijn soldeerbout bovenhalen

            Comment


              #7
              Ik en roadmaniac doen het dus samen, ben ook erg benieuwt wat het gaat worden, ze zijn zoiezo ontkiemt dus het komt wel goed.

              Comment


                #8
                Waar hebben jullie de leds gekocht? H.I. leds verkopen ze namelijk niet overal hier en op internet zie ik ze bijna nergens staan... hebben jullie deze ook gebruikt?

                Comment


                  #9
                  Hahaha lachen!! Gaat zeker goed komen

                  Comment


                    #10
                    rookie ik haal mijn ledjes bij www.leds-buy.nl ik heb 10mm felle ledjes gebruikt

                    Comment


                      #11
                      dat ziet er heel strak uit ik ben benieuwd naar je led en sl kweekje

                      Comment


                        #12
                        de zaadjes gaan goed 3 van de 3 zijn ontkiemt en waarschijnlijk morgen 2 al onder de lampen !!!, waarschijnlijk eerst alleen de ledjes en 2 spaarlampen, of moet ik meteen alles aan doen ?

                        mvg florian

                        Comment


                          #13
                          je moet rustig aan doen in het begin nog niet de volle lading geven want dat trekken ze nog niet 100% dus gewoon eerst maar 2 lampen aan zetten en dan na een paar dagen de rest maar aan zetten

                          Comment


                            #14
                            Oke, ze staan er nu onder de helft van de lampen/letjes.

                            Ben benieuwt de spruiten zien er lekker uit haha.

                            Comment


                              #15
                              Hier zijn ze 4 dagen oud.

                              Er zijn er in totaal 3

                              Sorry voor de slechte kwaliteit is een psp camera.



                              Last edited by RoadManiac; 27 November 2008, 12:36.

                              Comment

                              Bezig...
                              X