Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Blue Berry (TNeon 72 W)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Blue Berry (TNeon 72 W)

    Nummer 2 is de kleinere meer gedrongen plant, de linker van de twee. Nummer 3 is de rechter die wat meer gestrekt is en iets harder groeit. Bedoel je nummer 3 i.p.v. 2? Want ik denk dat het wel verwarrend kan zijn dat ze als 2 en 3 gelabeld zijn omdat nummer 1 het niet gehaald heeft

    Comment


      #17
      Re: Blue Berry (TNeon 72 W)

      groen=goed.

      doorroken!

      Comment


        #18
        Re: Blue Berry (TNeon 72 W)

        ziet er lekker groen uit

        Comment


          #19
          Re: Blue Berry (TNeon 72 W)

          Hopelijk laat de bloei zich nu snel zien, plant nummer 3 (de rechter) ziet er erg mooi en sterk uit en zou erg goed gescrogt kunnen worden.

          Comment


            #20
            Blue Berry (TNeon 72 W)

            Toevallig al nieuwe foto's beschikbaar? Grtzzz

            Comment


              #21
              Re: Blue Berry (TNeon 72 W)

              Oorspronkelijk geplaatst door Smowkie View Post
              Toevallig al nieuwe foto's beschikbaar? Grtzzz

              Comment


                #22


                Spliff Seeds heeft tevens vandaag een opiniepeiling geopend op haar website omtrent de kweekverslagen zie de website van Spliff Seeds: http://www.spliffseeds.nl/
                Last edited by Exmember9813; 19 January 2013, 18:33.

                Comment


                  #23
                  Re: Blue Berry (TNeon 72 W)

                  ola dan tg terug gevonden je topic, mooi verslag man echt sjiek, doe zo verder
                  Wil je blowen, moet je het zelf growen

                  Comment


                    #24
                    Re: Blue Berry (TNeon 72 W)

                    Oorspronkelijk geplaatst door peacemaker View Post
                    ola dan tg terug gevonden je topic, mooi verslag man echt sjiek, doe zo verder
                    Was het moeilijk te vinden? Zo ja dan zal ik eens wat opties bekijken om het topic wat meer te promoten . Bedankt voor je compliment. Nu nog snel beslissen of ik vandaag ga snoeien, dieven of nog even niets doe naast water geven.

                    Comment


                      #25
                      Re: Blue Berry (TNeon 72 W)

                      vond enkel K1 en fruitboer zen verslag terug, maar is eerder omdat je telkens je beginpost update en dan zie ik geen update bij de opvolgende posts dus ga je ervan uit dat er geen update is en enkel gezeverd word snapje nu weet ik dat ik in je begintopic moet kijken he en moet zeggen doe je goed man, je word beetje benadeeld tegenover de andere die nog hun verslagje normaal opmaken maar je moet zeker niet onderdoen want je verslag rocks
                      Wil je blowen, moet je het zelf growen

                      Comment


                        #26
                        Re: Blue Berry (TNeon 72 W)

                        Oorspronkelijk geplaatst door peacemaker View Post
                        vond enkel K1 en fruitboer zen verslag terug, maar is eerder omdat je telkens je beginpost update en dan zie ik geen update bij de opvolgende posts dus ga je ervan uit dat er geen update is en enkel gezeverd word snapje nu weet ik dat ik in je begintopic moet kijken he en moet zeggen doe je goed man, je word beetje benadeeld tegenover de andere die nog hun verslagje normaal opmaken maar je moet zeker niet onderdoen want je verslag rocks
                        Bedankt! dat is leuk om te horen. Ik snap best dat het even wennen is dat het verslag op deze wijze wordt gemaakt maar ik hoop dat het ten goede komt aan de leesbaarheid en de overzichtelijkheid van het verslag. Wel is het zo dat ik daardoor wat minder uitgebreide teksten plaats bij de foto's, conclusies komen namelijk apart te staan en ook een stukje over de verschillende fenotypen wordt later pas toegevoegd. Alle vragen tussendoor zoals nu i.v.m. wat te doen met plant nummer 2 zet ik buiten het verslag om in de berichten zoals deze. Zo hoop ik het verslag niet te vervuilen met lappen tekst en zaken die met name voor de contest niet van belang zijn maar ook (denk ik) voor de lezers niet altijd van belang zullen zijn.

                        Wat betreft het verslag:
                        Ik hoop vanavond tijd te hebben voor een ronde foto's (dit keer buiten het hok, om het wat beter zichtbaar te maken) waarbij eventueel zelfs al gesnoeid en gediefd is.

                        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                        De update van vandaag is toegevoegd!
                        Helaas zijn de foto's niet van de kwaliteit die ik zou willen op dit moment; misschien is het toch maar tijd om even over te stappen op de spiegelreflexcamera.

                        Comment


                          #27
                          Re: Blue Berry (TNeon 72 W)

                          Ziet er gezellig uit! en ook een erg uitgebreid verslag! benieuwd naar de opbrengst.
                          zal dit verslag zeker volgen. hopelijk staat mijn dame er binnekort ook zo mooi bij als die van jou

                          peace
                          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...2x37W-35x50x75

                          Comment


                            #28
                            Leren = Experimenteren

                            Comment


                              #29
                              Re: Blue Berry (TNeon 72 W)

                              Hallo hippieman en HOMMEL; beide bedankt voor de complimenten omtrent het verslag. Ik probeer om minimaal drie maal per week (begin, midden en eind van de week) foto's te plaatsen van de voortgang. Wanneer er tussentijds iets speciaal gebeurd zoals snoeien of het uitbreken van een plaag, volgen er extra berichten. Uiteraard zijn jullie van harte welkom om het verslag te volgen, daar is het voor bedoeld natuurlijk .

                              Comment


                                #30
                                Re: Blue Berry (TNeon 72 W)

                                Ik lees hier veel woorden van lof maar niemand die je zegt dat die lamp korter op die planten moet,
                                dat je helemaal niks moet snoeien want zo dik staan je planten namelijk niet,
                                en dat je met 2 plantjes onder neon beter zou scroggen kwestie van het maximum uit je dieptestraling te halen.
                                Dus ik zeg niet doe zo voort
                                En die eerste post steeds updaten leest helemaal niet makkelijk, nu is het op en af switchen tussen comments en verslag
                                en op den duur is er geen staart meer aan te knopen, denk dat je daarom ook weinig volgers hebt.
                                Ni persoonlijk oppakken he, maar als iedereen zegt; goed bezig, dan denk ik neen, dit kan veel beter zonder veel moeite te doen.

                                Comment

                                Bezig...
                                X