Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Blue Berry (TNeon 72 W)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Blue Berry (TNeon 72 W)

    Oorspronkelijk geplaatst door Ganjax View Post
    Ik lees hier veel woorden van lof maar niemand die je zegt dat die lamp korter op die planten moet,
    dat je helemaal niks moet snoeien want zo dik staan je planten namelijk niet,
    en dat je met 2 plantjes onder neon beter zou scroggen kwestie van het maximum uit je dieptestraling te halen.
    Dus ik zeg niet doe zo voort
    En die eerste post steeds updaten leest helemaal niet makkelijk, nu is het op en af switchen tussen comments en verslag
    en op den duur is er geen staart meer aan te knopen, denk dat je daarom ook weinig volgers hebt.
    Ni persoonlijk oppakken he, maar als iedereen zegt; goed bezig, dan denk ik neen, dit kan veel beter zonder veel moeite te doen.
    Bedankt dat je het aangeeft Ganjax, ik vat het niet persoonlijk op hoor maak je geen zorgen. Alle input is welkom en wordt gewaardeerd.

    De lamp hangt op 2 cm van de planten echter bij het maken van de foto's niet dan hang ik hem even wat hoger omdat ik anders de plant er niet helemaal op krijg. Ik weet dat ik behoor te scroggen, dit doe ik normaal ook. Maar omdat dit een kweekverslag betreft voor een contest en de zaadbank (Spliff Seeds) vraagt om het fenotype te specificeren, scrog ik niet omdat ik dan minder kan zeggen over het fenotype. Ook begrijp ik heel goed je punt dat jij nu als bezoeker van het forum moet wisselen van de berichten naar het verslag, en dat dit lastig kan zijn. Echter het verslag is voor de zaadbank en de bijbehorende contest, voor haar probeer ik het zo makkelijk en overzichtelijk mogelijk te maken. Los van dit alles is dit mijn eerste kweekverslag en ook voor mij valt er een boel te leren natuurlijk. Ik hoop dat ik het een en ander zo wat meer duidelijk heb gemaakt .
    Last edited by Exmember9813; 23 January 2013, 21:29.

    Comment


      #32
      Re: Blue Berry (TNeon 72 W)

      Als het allemaal de bedoeling zo is dan snap ik je wel, logisch vind ik het niet
      Succes verder nog, ik piep mee

      Comment


        #33
        Re: Blue Berry (TNeon 72 W)

        Oorspronkelijk geplaatst door Ganjax View Post
        Als het allemaal de bedoeling zo is dan snap ik je wel, logisch vind ik het niet
        Succes verder nog, ik piep mee
        Hoi Ganjax! Leuk dat je blijft volgen, je bent van harte welkom. Mocht je suggesties of tips hebben dan hoor ik het wel hoop ik . We kunnen immers altijd van elkaar leren toch?

        Comment


          #34
          Re: Blue Berry (TNeon 72 W)

          Er is weer een update, ik realiseer me alleen dat ik de overzichtsfoto vergeten ben. Wellicht plaats ik die straks er nog bij en anders komt deze morgen wel, nadat ik water heb gegeven.

          Comment


            #35
            Re: Blue Berry (TNeon 72 W)

            gaat goed maxican
            Wil je blowen, moet je het zelf growen

            Comment


              #36
              Re: Blue Berry (TNeon 72 W)

              Staan stevig op hun poten, mooie vertakkingen, zouden enkel bossiger mogen worden.
              Hey, waarom zet je je foto's niet op de JD-server, ben je zeker dat na een tijd de foto's er nog staan.
              Bij die uploadsites heb je vaak na een tijdje een hoop kruisjes ipv foto's, dan heeft niemand er nog wat aan in de toekomst, en is al jouw werk verloren moeite.

              Comment


                #37
                Re: Blue Berry (TNeon 72 W)

                Oorspronkelijk geplaatst door Ganjax View Post
                Hey, waarom zet je je foto's niet op de JD-server, ben je zeker dat na een tijd de foto's er nog staan.
                Bij die uploadsites heb je vaak na een tijdje een hoop kruisjes ipv foto's, dan heeft niemand er nog wat aan in de toekomst, en is al jouw werk verloren moeite.
                Oorspronkelijk had ik dit gedaan bij de opening van het verslag, dit was namelijk voor mij ook de meest gemakkelijke manier. Echter zit er een limiet aan het aantal bijlagen per post (20 stuks) dus na een aantal updates kon ik geen foto's meer bijplaatsen en heb ik alles verplaatst naar ImageShack. Ik laat de foto's bij ImageShack gewoon staan, ze blijven dan beschikbaar hoop ik.

                Comment


                  #38
                  Re: Blue Berry (TNeon 72 W)

                  Als je het account intact wel, maar het is gewoon onhandig. Want je klikt op een foto en wordt geopend in een ander scherm.

                  Gebruiks onvriendelijk en niet nodig. Je kunt toch gewoon 3 foto's uploaden in een bericht?
                  Veel gestelde vragen over het forum
                  JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                  420Shop.NL
                  "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

                  Comment


                    #39
                    Re: Blue Berry (TNeon 72 W)

                    Oorspronkelijk geplaatst door Silas View Post
                    Als je het account intact wel, maar het is gewoon onhandig. Want je klikt op een foto en wordt geopend in een ander scherm.
                    Gebruiks onvriendelijk en niet nodig. Je kunt toch gewoon 3 foto's uploaden in een bericht?
                    Mijn hele verslag staan in een bericht, de limiet was 15 en heeft Jointjedraaien volgens mij nu verruimd naar 20. Maar ik zit daar al lang over heen dus dit is geen optie meer. Ik moet ze wel extern hosten; tevens is dit voor Jointjedraaien.nl veel voordeliger omdat het bandbreedte scheelt. Ik geef toe dat het minder ideaal is maar het is voorlopig wel even de enige oplossing die ik heb. Het is ook wel vervelend dat je bij ImageShack niet kan sorteren in mappen, het is dus een groot rommeltje daar in het overzicht van alle foto's .

                    Comment


                      #40
                      Re: Blue Berry (TNeon 72 W)

                      Het heeft even op zich laten wachten i.v.m. griep maar er is weer een update. De planten krijgen nog steeds alleen maar kraanwater op dit moment. Plant 2 gaat steeds een duidelijkere anthocyaankleuring vertonen (een van de fenotypen van deze soort, zie hier) waar plant 3 dit slechts op enkele bladstelen vertoont en (nog) niet in haar toppen. Het is alvast een mooie voorproef om direct na de contest te starten met eenzelfde kweek gericht op de opbrengst.

                      Comment


                        #41
                        Re: Blue Berry (TNeon 72 W)

                        Excuses dat het allemaal wat langer duurt, ik ben echter toch nog niet helemaal herstelt van de griep. Ik probeer z.s.m. alle foto's en updates te plaatsen en het verslag zo goed mogelijk bij te werken. Maar de eigen gezondheid gaat natuurlijk even voor.

                        Comment


                          #42
                          Re: Blue Berry (TNeon 72 W)

                          beterschap toegewenst m8

                          groetjes
                          Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                          Comment


                            #43
                            Re: Blue Berry (TNeon 72 W)

                            Dankjewel k1! Heb even kort een update in het verslag geplaatst, hopelijk ben ik snel weer van de griep hersteld zodat ik meer tijd aan het verslag kan besteden.

                            Comment


                              #44
                              Re: Blue Berry (TNeon 72 W)

                              Ben Benieuwd hoe ze er voor staat als je tijd voor heb weer wat foto's plaatsen aub
                              Alien contest FrankVLD , Grapefruit Outdoor 2012klik hier

                              :alienstoned:​← klik hier


                              sigpic

                              Comment


                                #45
                                Blue Berry (TNeon 72 W)

                                Ben ook wel benieuwd kommop max ;p wil je die tent niet winnen?

                                Comment

                                Bezig...
                                X