Re: Tweede kweek Skunk #11 (Dutch Passion) 120w Spaarlamp
pastinaakpeter: Is het deze? MEDISANA Luchtbevochtiger Minibreeze 60075
Ik zie trouwens dat je op dat ding inderdaad een willekeurige plasticfles kan aansluiten, dus je kan eventueel de onderkant van de fles er uit knippen zodat je het flesje dus met een gieter telkens kan bijvullen... lijkt me best handig en zo heel erg duur is het niet. Het scheelt een boel werk om zelf iets in elkaar te knutselen.
pastinaakpeter: Is het deze? MEDISANA Luchtbevochtiger Minibreeze 60075
Ik zie trouwens dat je op dat ding inderdaad een willekeurige plasticfles kan aansluiten, dus je kan eventueel de onderkant van de fles er uit knippen zodat je het flesje dus met een gieter telkens kan bijvullen... lijkt me best handig en zo heel erg duur is het niet. Het scheelt een boel werk om zelf iets in elkaar te knutselen.

Ik heb dezelfde luchtbevochtiger en vroeg me ook al af hoe anderen met het "lampje" omgingen. Is er iemand die het er toevallig al uit geprutst heeft ofzo? Voor nu zet ik hem alleen aan met de lamp. Maar zo is m'n Lv natuurlijk behoorlijk veranderlijk, en m'n hele kast blauw verlicht lijkt me ook niets in de donkerperiode.. (terug naar de natte handdoeken en sokken??
Comment