Mededeling
Collapse
No announcement yet.
1stTIMER (zelfgebouwde kast) 2X AK47 1X???? KERA seeds??
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: 1stTIMER (zelfgebouwde kast) 2X AK47 1X???? KERA seeds??
Hier wat tips:
Hang je lampen horizontaal voor het meeste effect.
Zorg dat je kast lichtdicht is, anders krijgen je plantjes last van stress.
Kiem je zaadjes pas als ze direct onder het licht kunnen, anders strekken ze, krijgen ze problemen etc.Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.
-
Merci al, ga ik zeker werk van maken, ( best een soort van lichtbak maken dan zeker??)
op de 2e foto zie je aan de ene kant al dat er rubbertjes tussen zitten
.
en hoe zit het eigenlijk met die paarse lampen? is dit een soort nachtverlichting?they who wear fake legs shall not dance with hungry goats !!!
Comment
-
Groene is nachtverlichting, de paarse lampen die je hier op het forum ziet zijn LEDkweekjes.
Ziet er verder leuk uit.Kijk mijn vorige microkweek: 2 x PP, 3 x 18w TL, 70x50x120cm.
Kijk mijn nieuwe ronde: Zoetstof's Sweet Skunk Auto's Vensterbankplanten
Comment
-
Vandaag ga ik eens werk maken van een nieuwe lichtbalk met iets meer power en een fan erop kwestie de warmte wat onder de lampen weg te krijgen. foto's volgen
later.
thnx voor de lichtinfo , maar had het eigenlijk meer op een nachtverlichting voor reptielen( op de verpakking stond dat het de natuurlijke groei van planten niet verstoord )???
ik heb liever 1st bevestiging zodat ik niets verkeerd doe
tot hoeveel wattage aan spaarlampen kan ik eigenlijk steken of staan hier geen beperkingen op ? Bestaat er iets als overbelichting?they who wear fake legs shall not dance with hungry goats !!!
Comment
-
Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.
Comment
-
only the strong survive zeker ? 1 overlevende van drie zaadjes maar ze doet het wel uitstekend staat nu in een tijdelijk huisje tijdens de verbouwingswerken aan de kast ( ga er toch templex inzetten en de lichtmodule schiet ook aardig op ) heb geopteerd om er 10x20w cool white tornados in te hangen,
heb nog steeds 3 ak47 zaadjes liggen en zou me graag ook een speciale autoflower willen aanschaffen iemand een voorstel voor een topvrouwtje???
dit weliswaar na enige ervaring te hebben opgedaan met mijn enige vrouwtje
kan er iemand me trouwens eens verklaren wat ervoor zorgt dat de blaadjes krullen???
hier nog een foto'tje van de overlever2013-03-31 10.43.14.jpgin zijn tijdelijke omgeving
foto's verbouwde kast volgen als ze klaar is.
trouwens, bedankt voor de lichtinformatie.they who wear fake legs shall not dance with hungry goats !!!
Comment
-
2013-04-05 08.49.31.jpg2013-04-05 08.50.02.jpg2013-04-05 10.11.45.jpg2013-04-05 10.12.12.jpg
zover staat ze dan, na een dikke 2 weken toch een mooie verschijning vind ik persoonlijk, maar ik heb ook nul ervaring en zie deze overlever als een mooie kans om meer ervaring op te doen.
wegens tijdgebrek geen werk kunnen verrichten maar ze doet het in haar tijdelijke omgeving niet slecht, ze staat daar onder 5x20w coolwhites en heb er witte plaat ( waarmee men maquette maakt 3mm dik in gezet)
TIJDELIJK DUS
maar als budgetvriendelijke oplossing wel geslaagd.
op foto nr 2 zie je iets duidelijker de krullende onderste bladeren. wat is hier de oorzaak van of is dit normaal ???
en kan je autoflowers toppen en scroggen ??? heb ergens op het forum gelezen dat je dat best niet doet bij autoflowers ? en stekken hoe zit het daarmee?
alvast bedankt !!!they who wear fake legs shall not dance with hungry goats !!!
Comment
-
Wow da's heel knap gemaakt die armatuur! Je lampen kunnen heel wat meer zakken nog hoor (of je plant naar boven). Tot op zo'n 10 cm afstand. Je zult warmwhite nodig hebben voor de bloei wel.
Over je 2 eerste blaadjes zou ik me niet te veel zorgen maken. Misschien staan ze een beetje te nat of zit de pH van je water niet helemaal goed, maar dat zul jij wel het beste weten. Succes nog!
Comment
-
2013-04-09 11.44.21.jpg2013-04-09 20.43.18.jpg2013-04-09 11.44.45.jpg
korte update. ze blijft zeer goed groeien en krijgt sinds gisteren ook extra bodemvoeding van hy-pro
plantje staat op 14/10 ipv 12/12 , heb me laten vertellen door een hobbyist kast tuinier, dat hij zo de beste resultaten heeft gehad???
en weeral bedankt voor de info
grtsAttached Filesthey who wear fake legs shall not dance with hungry goats !!!
Comment

Comment