Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste micro kweek, commetaar en hulp gevraagt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Eerste micro kweek, commetaar en hulp gevraagt

    jaja die toppen gaan nog een boost krijgen. als je al een bruin haartje ziet dan geef je ze nog een keer goed voeding en dan een 4a5 tal dagen zonder water dan laat je er water doorlopen tot het water geen kleur meer heeft dan laat je ze nog een week zonder water en 3 dagen(de laatste) in de donker laten dan ga je zien hoe dat het veranderd je ga veel meer thc opwekken doordat ze haar but wil beschermen voor uitgedroogd te worden.
    grtz let me know

    Comment


      Comment


        Re: Eerste micro kweek, commetaar en hulp gevraagt

        Klinkt goed, en ziet er ook prima uit!

        Ga je verder in deze ruimte? Zo ja, waarmee?
        [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

        Comment


          Re: Eerste micro kweek, commetaar en hulp gevraagt

          Ik mag mijn buitenkweek doen van me ouders,, maar waarschijnlijk moet ik me box afbreke.. hij is te groot zeggen ze..

          Ik ga proberen nog wat te smeken, en mss de kast halvere, dus 1 meter bij een halve meter te maken. wil hier dan 3 hps lampen van 70 watt in doen (net zoveel als ik nu aan spaarlampe + tl heb). Ik wil de box ook echt dicht maken, met hout, zwart wit folie, en stille fans en mss iets van een geurefilter proberen te maken. gewoon op zelfde hoogte blijve qua stroomkosten enzo, maar een tikje profesioneler.
          Hier wil ik dan 3 planten in plaatsen ofzo. Waarschijnlijk word het weer hetzelfde soortje, het is echt een fijne, en ik heb eigelijk geen zin om pp of iets dergelijks te gaan hale, ik heb al zaadjes en daar kan ik gewoon mee door! het zijn erg lange bloeiers dus denk ook wel grotere opbrengst.

          Mijn buitenkweek bestaat uit: skunk, mijn soortje, hollandse hope, en de kruising van hh en mijn soortje. Tot nu toe is de kruising nog niet uitgekomen, iemand een idee?? gewoon pech zaadjes, of kan een kruising ook verkeerd gaan?
          n y way, als ik dus verder mag word het een keuze uit deze 4 plante, ik ga zelf kijke welk plantje het lekkerste is, beste stoned enzovoorts

          Greetz

          Comment


            Re: Eerste micro kweek, commetaar en hulp gevraagt

            Kan zijn dat het slechte zaadjes zijn, dat het bevruchten niet geheel goed is gegaan. (Of de zaadjes niet lang genoeg hebben kunnen rijpen). Maar het kan ook dat je gewoon ff langer moet wachten.

            En nog iets; 3x 70 watt HPS?
            Dan kun je beter voor een 250 Watter gaan (wel is waar 40 watt meer, maar die kosten van het extra stroomverbruik compenseer je makkelijk op de aanschaf ervan).
            [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

            Comment


              Re: Eerste micro kweek, commetaar en hulp gevraagt

              de rijping is denk wel goed gegaan, bevruchting ook, zien er goed uit de zaadjes, bevruchting op zelfde moment gedaan van de HH toen ik 2 andere toppe bevruchte van me eige plant.

              wie weet lagner wachte, maar komt goed..

              3x 70 watt is omdat ik dan een lamp precies bove een plant kan hangen. met 250 watt word licht denk ik teveel verwaarloost, omdat er dan 2 plante zijn die er best ver afstaan en 1 precies onder..

              en kosten maakt me neit uit, het gaat er toch met gemak uit

              greetz

              Comment


                Re: Eerste micro kweek, commetaar en hulp gevraagt

                tis een tijdje gelede, khad t heel druk met school, maar kben geslaagd

                me wiet is goed gedroogt, en heb t geknipt vandaag,, 74 gram van 3 plante,, daarbij moet nog kome dat ik wel maandje soms is wat meegenome heb, dus ik denk dat ik wel 90 gram had in totaal!

                180 watt aan spaarlamp - 90 gram wiet >> 0.5 gram per watt

                toch netjes gedaan voor mijn eerste kweek + spaarlampen vind ik!

                vandaag is ook mijn growbox afgebroken,, reden,, me ouders wille op vakantie en me box stond voor de kast waar alles lag..

                ik mag waarschijnlijk een nieuwe kweek doen,, maar dan in een kleiner kastje van 1m bij 0.5 m opp en gwoon weer 1.5m hoog,, mss ga ik dan ook met die 70 watters werken!

                mijn buitenkweek gaat ook goed! ik zal binnekort een paar fototjes poste van me opbrengst van me plante, en kleine look naar me buite plantjes

                greetzzz

                Comment


                  Re: Eerste micro kweek, commetaar en hulp gevraagt

                  dat zijn mooi toppen geworden voor een spaarlamp...

                  dit was dus een geslaagde eerste kweek,hopelijk zien we er nog van jou...

                  volgende keer 150gr he!

                  grtzzz

                  Comment

                  Bezig...
                  X