Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste micro kweek, commetaar en hulp gevraagt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Zien er wel mooi en gezond uit. Jammer van de grote foto's, make het nogal onoverzichtelijk :o

    Comment


      #62
      Ik zie dat je imageshack gebruikt; vink voortaan de 'resize images' optie aan, en klik dan op dat pijltje naar beneden, en selecteer: 800x600. Dat is wat beter om te zien
      [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

      Comment


        #63
        wow die zijn wel ferm gegroeid sinds de vorige update. nice

        Comment


          #64
          Nee hoor gerard , hij heb er alleen grotere foto's opgezet

          Comment


            #65
            sorry daarvoor meestal staat ie automatisch al op resize.. dit keer dus niet -.- maar is alweer in orde!

            Greetz

            Comment


              #66
              hehe maja ik heb net gemerkt dat ik een pagina had overgeslaan

              Comment


                #67
                mooie plantjes worden het, ze groeien mooi uit

                Comment


                  #68
                  Ik ging me planten net opmeten, P2 is 33 cm P1 is 26 cm en P3 17 cm..

                  Verbaast me echt als het het zelfde soort is.. maar zet ze denk ik in bloei al de grootste 40 cm is .. koop ik nog 4 spaarlampe erbij.. dus denk ik nog 1 weekje.. dat is me P4 ook al wat groter

                  Greetz

                  Comment


                    #69
                    worre mooie plantjes Rut! wel vaag dat het lijkt dat je verschillende soortjes zijn

                    Comment


                      #70
                      Quote:
                      Ik wil denk k wel de onderste toppen weghalen zodat er meer energy naar me bovenste toppen gaat zodat die groter worden.
                      Jona :
                      Geen idee waarom je dat zou doen, laat alles maar groeien, straks krijgen je planten nog stress en mag je balletjes gaan wegsnijden.

                      Wel jaren gekweek en nu nog bezig en het is altijd beter om de onderste splitsingen weg te snijden.(zie foto1&2) Het opbrengst van het plantjes blijft hetzelfde. Maar als je met vrouwelijk zaad werkt heb je kans op hermafrodieten. Als de mannelijke bloem in de top zit kan men het vlug zien maar ervaring heeft me geleerd dat de meeste bloemmetjes van onder komen. Wanneer er meerder planten staan mist men dit meestal en heb je een opbrengst van zaad en zeer weinig weed. Ook steekt men meer energie naar de toppen er boven. als men dit doet in de 1 a 2 week van de bloei kan dat voor je plantje geen kwaad en dat beetje stress is goed dan gaat hij na 3 weken al ferm wat bloei vertonen.

                      Quote:
                      En nog een vraagje voor int begin.. ik wil me planten zon 1-1.20 hoog krijgen. Hoe lang moet ik ze dan in de groei zetten/tot welke hoogte? Ik zet ze in 5 liter bakken.


                      als je met 5liter potten werkt kan je ze 5 a 10 dagen voorgroeien en dan in bloei haal je zeker die afstand. Maar wie meten een plant en 70 a 80 cm hoog word als je hem in bloei zet 1.50 to 1.60 hoog dus voor een plantje van 1 a 1.20 dan zeker niet hoger dan 50 cm laten groeien.

                      Had trouwens nog een gesprek met Jona, ik zat best wel met een raadsel, dit leke dus ECHT GEEN sativas, zoals me oude plant die als het goed is van hetzelfde soort zaadje kwame, deze hebbe dikke bladeren en die andere super dun. Hij wist me wel te wvertellen dat ze wrs wel vrouwelijk ware, iig 2. maar het blijke dus indicas te zijn. Nog even doorgroeien en ze gaan in de bloei denk ik . hoe lang schatte jullie dat ze nog moete bloeie al gaan ze in de bloei?
                      Feel free to comment!
                      Nu dat de ene wat meer sativa is en de andere wat meer indica kom je veel tegen. Bij powerplant is dat nu erg in. Had 10 zaden van P.P. van dutch passion. allemaal overtuigend sativa terwijl P.P. 60% indica is en maar 40% sativa. Meestal is dat te wijden aan het feit dat men gewoon zaden maakt van 1 generatie en ze niet doorkruisd. Onze zaden zijn 4 a 5 generaties oud dus evenveel keer doorgekruist en nog zitten er een paar tussen die anders zijn.
                      Attached Files

                      Comment


                        #71
                        Er kome ook al wortels aan de onderkant van me potte vrij :o betekend dat me 5 liter potten NU al volgeworteld zijn :o

                        Greetz

                        Comment


                          #72
                          Update 01-02-2009!!!

                          Week telaat met fotos poste maar had t nogal druk.. plante groeie hard meerkan ik er niet van zegge.. heb wel beestjes maar had gelezen dat ze niets kwaads doen, alleen bladafval ete enzo..

                          hier wat piccas:

                          P1:



                          P2:



                          P3:



                          P4:



                          Geen foto van allemaal bij elkaar.

                          Best late update ik weet het, maar ik weet niet of ik hiermee doorga.. ik krijg altijd alleen van leuke opstelling bla bla bla reacties (naar mijn mening gewoon om posts te krijge) en verder niets.. 2 weke niets aan gedaan en niemand vraagt naar iets dus ja..

                          Ik kijk wel of ik verder ga.. meot nog fotos van vorige zondag zoeke.. en update maar als het geen zin heeft dan niet..

                          staan trouwens vanaf vorige donderdag in bloei ik gebruik plagron alga-bloei

                          xx

                          Comment


                            #73
                            Een kweekverslag maak je om je ervaring te delen, ook kunnen andere leden van je verslag leren. Het is trouwens ook leuk voor jezelf om het later te bekijken. Ik begrijp wel dat het natuurlijk niet zo leuk is als er weinig mensen interesse tonen maar je moet je niet verplicht voelen om een kweekverslag te starten.

                            Peace

                            PS:Ziet er gezond uit Damn Nice.

                            Comment


                              #74
                              en als ze er allemaal damn nice bij staan valt er ook niet echt veel te zeggen

                              maar ik begrijp wat je bedoelt

                              groet

                              Comment


                                #75
                                Ik ga volledig mee met Damn_nice zijn opinie over het posten van sommige members 'mooie plantjes' of 'ziet er goed uit', 'mooie opstelling' bla bla bla... Je hoort hen enkel dergelijke posts maken maar om andere uit de problemen te helpen moet je ze al ver gaan zoeken... Mensen die ineens op 5-10 kweekjes gaan posten 'goed zo' of 'ziet er strak uitf' etc... Zie ik heel dikwijls als ik nieuwe posts bekijk, dat zo 1 iemand zeker 10x zoiets heeft gepost. Dan ga je jezelf inderdaad afvragen hoe sterk het nog geapprecieerd wordt...
                                Maar je doet het goed, dat kan ik wel zeggen (en ga heus niet neuten want er zijn meer pm's gestuurd tussen Damn_nice en ik dan er hier al posts gemaakt zijn...).
                                Ik stel voor dat iedereen in eigen boezem gaat kijken en telkens als je wilt posten eens jezelf de vraag stelt 'hoe nuttig is deze post?' Dat zal al veel irritatie voorkomen worden...

                                Greetzzz

                                Jona
                                Last edited by Jona; 11 February 2009, 14:25.

                                Comment

                                Bezig...
                                X