miniTuin

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • mafferd
    Super Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Sep 2010
    • 1709

    #211
    Re: miniTuin

    Vandaag is de dag.. de trichomen zijn meer als 30% amber. Heb haar even vlink bang gemaakt en voor der ogen de scharen geslepen. Snel zet ze alles op alles om snel aftebloeien en dood te gaan. nog even een tricho boostje om vanavond de schaar erin te zetten.

    Ze heeft ruim 11 weken op 12/12 mogen los gaan. In week 2 van de 12/12 periode is ze echt gaan bloeien. Wat zo ongeveer neer komt op 9 bijna 10weken zichtbare bloei. Wat ruim andergalf week langer is dan de breeder aangaf.. maar dat zou ik ook toe kunnen schrijven aan wat vertraging en het langer wachten tot de trichomen al behoorlijk amber aan het worden zijn.

    To be continued..

    Comment

    • Escargot
      Amazing Grower
      MemberLucky Member
      • Jun 2013
      • 4984

      #212
      Re: miniTuin

      Hopla, knippen die handel...


      Godverdomme jongen, wat ben ik nieuwsgierig............

      Ik wil alles weten, nat/droog gewicht, compactheid et ect.....

      Leuk verslag, Mafferd tot nu toe één van de leukste..
      Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
      Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

      Comment

      • SweetMango
        Expert Grower
        MemberLucky Member
        • Jul 2013
        • 1252

        #213
        Re: miniTuin

        sigpic

        Comment

        • mafferd
          Super Grower
          420 MemberMemberLucky Member
          • Sep 2010
          • 1709

          #214
          Re: miniTuin

          Bedankt heren voor t gemaakte complinent!

          Ben zelf ook tevreden over mn verslag. Al heb ik sinds de verhuising van de kast niet meer dagelijks kunnen updaten.

          Zal jullie mee laten kijken met de knip beurt en de nodige fotos maken. Her en der heb ik al wel eens in een topje geknepen om de dichtheid te voelen en ben tot nu toe erg tevreden.

          Tot vanavond! GreetZz mafferd

          Comment

          • Escargot
            Amazing Grower
            MemberLucky Member
            • Jun 2013
            • 4984

            #215
            Re: miniTuin

            Blijf met je klauwen van die toppen af

            Knijpen mag je later doen



            Ikke meekijken..
            Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
            Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

            Comment

            • mafferd
              Super Grower
              420 MemberMemberLucky Member
              • Sep 2010
              • 1709

              #216
              Re: miniTuin

              Goeden avond smoker growers en volgers!

              De komende uren zullen er opvolgend updates komen van het knip proces.


              Voor nu de laatste kiekjes van de dame in ongeknipte toestand.


              uploadfromtaptalk1386784088853.jpguploadfromtaptalk1386784077085.jpguploadfromtaptalk1386784059345.jpguploadfromtaptalk1386784045444.jpguploadfromtaptalk1386784033964.jpguploadfromtaptalk1386784023419.jpguploadfromtaptalk1386784014192.jpg

              GreetZzz Mafferd

              Comment

              • Escargot
                Amazing Grower
                MemberLucky Member
                • Jun 2013
                • 4984

                #217
                Re: miniTuin

                Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                Comment

                • thugz
                  Amazing Grower
                  420 MemberMemberLucky Member
                  • Jun 2013
                  • 4284

                  #218
                  Re: miniTuin

                  ziet er alleszins een mooi plantje uit om te oogsten
                  Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                  Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                  Comment

                  • SweetMango
                    Expert Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jul 2013
                    • 1252

                    #219
                    Re: miniTuin

                    Succes er mee mafferd!

                    Gelijk een vraagje voor ik het weer vergeet. Waarmee heb jij je Temp dingetjes mee vast gezet?
                    sigpic

                    Comment

                    • Ronson
                      Ultra Grower
                      MemberLucky Member
                      • Jul 2013
                      • 2379

                      #220
                      Re: miniTuin

                      Hoppa Slachttijd. Nou ik zou zeggen. Maakt er maar een bloedbad van. Kan niet wachten op de foto's. Veel succes bij de slacht en knip werkzaamheden.

                      Comment

                      • Nik
                        Ultra Grower
                        MemberLucky Member
                        • Jan 2013
                        • 2207

                        #221
                        Re: miniTuin

                        Veel knipwerk ga je er niet mee hebben, mooi blad bloem rato en lkker wit!
                        Dat zijn mooie dennenappels voor kerst!
                        Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                        Comment

                        • mafferd
                          Super Grower
                          420 MemberMemberLucky Member
                          • Sep 2010
                          • 1709

                          #222
                          Re: miniTuin

                          Zo het zit er op. Bedankt voor de reacties mensen!

                          Toch ruim 3uur aan het knippen geweest. Ze heeft mooie lange witte toppen geproduceerd!

                          Voor nu plakkerige handjes.. knetter stoned en komt weinig zinigs uit

                          Fotos willen niet uploaden via tapa op het moment.. dan maar ff zo..




                          De bak woog 150 gram. Dus nat gewicht zit op 267 gram.

                          Greetzzz mafferd
                          Last edited by mafferd; 11 December 2013, 22:57.

                          Comment

                          • chemmie
                            Super Grower
                            420 MemberMemberLucky Member
                            • May 2013
                            • 1535

                            #223
                            Re: miniTuin

                            zien zien zien meeeer fotos!
                            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                            Comment

                            • Escargot
                              Amazing Grower
                              MemberLucky Member
                              • Jun 2013
                              • 4984

                              #224
                              Re: miniTuin

                              Aaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrggggggghhhhhhhhhhhh hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh


                              Doet die koelkast volproppen Mafferd en snel

                              Dit kan je niet maken hoor....wat een kaal gezicht.

                              Nu even serieus...


                              Wouw
                              Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                              Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                              Comment

                              • Cookaap
                                Elite Grower
                                • Dec 2011
                                • 2730

                                #225
                                Re: miniTuin

                                Mooi resultaat man, met zo'n setup.
                                Erg mooie micro!

                                Comment

                                Bezig...