Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

miniTuin

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: miniTuin

    Ik ga er van uit dat hij dit al deed.
    Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

    Comment


      Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
      Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

      Comment


        Re: miniTuin

        hey vrienden van ons geliefde hobby!

        bedankt voor de reacties en het meedenken. En wil bij deze escargot even extra bedanken voor alle info omtrent de springstaartjes bedankt maat! Ik laat de springstaartjes nu mooi even met rust maar onthoud je link over de teatreeolie nog wel! Wil in de toekomst al deze handige middeltjes bijv bitterzout gewoon in huis hebben zodat ik veel actiever kan gaan ingrijpen als er zich ook maar iets van tekorten of beestjes opduiken. Staat hier op het forum wel genoeg eigen huis en tuin middeltjes voor allerhande problemen.

        Heb nog wel even de pot een stukje open gebogen om wat van het wortel gestel te kunnen zien. T ging wat lastig en kon t niet voor elkaar krijgen tegelijkertijd ook een foto ervan te maken. Maar het worstel gestel zag er niet vreemd uit of anders dan ik gewend ben. Wel leken de onderste paar cm van de wortels iets wat donkerde van kleur maar dan weer niet zo donker als bij wortel rot wat de spring staartjes zou kunnen verklaren. Ik maak ook altijd de schotel weer droog naar zon 15min geleden het voedings water erin gegoten te hebben zodat er geen water onderin de schotel blijft staan als de grond zich al heeft vol gezogen.

        Heb gisteren avond nog een bezoekje kunnen brengen aan de lieve schat. Wat me op viel, ze zuipt dat afgezuurde water maar wat rap naar binnen. Zie in twee dagen tijd ruim 2,5liter water uit het vat verdwijnen. Dit is toch al bijna een liter meer in vergelijking met het spa water. Dit lijkt me ergens wel goede ontwikkeling lijkt in elk geval dat de plant het afgezuurde water beter waardeert. De tensio stond netjes op 130mbar. Ook hebben ze weer wat voeding mee gehad van metrop. Dat calgreen van hun zit vol calcium en daar mee moet ze het nu even redden wbt het calcium gebrek en ook het afgezuurde water heeft al veel meer calcium in zich. Tot maandag dan kan ik nog even op zoek naar bitterzout. De tekorten hebben zich tot nu toe niet uit gebreid en nog steeds geen teken van overvoeding te zien. We blijven nog gewoon door voeden. Ze is nu bijna aan haar 6de bloei week toe maar zelf meen ik toch dat ze iets vertraging aan het oplopen is geweest. Zal dus wel een weekje langer worden dan aanvankelijk gedacht. Geen probleem wat mij betreft het is een hobby geen brood winning.

        De geur is wel toppie! elke keer bij t openen van de deur komt je al een heerlijke aroma tegemoet, en als je dan even over het stammetje wrijft ruik je direct een hele sterke kruidige geur wat je ook hebt bij een white widdow. Ook niet zo gek gezien de genetica is het een kruising met een white widdow. Ze is nog niet zo wit op de toppen als de ww maar doet al wel goed haar best kerst dit jaar te zegenen met een lekker laagje sneeuw!

        Had helaas een lege batt toen ik bij de schat aankwam en moet jullie teleurstellen wat betreft foto materiaal. Morgen avond hoop ik nog de mogelijkheid te vinden om weer even langs te gaan en dan maak ik weer een bak met fotos. Gelijk weer een beesie tekorten en herma inspectie met de loep. Wil er even boven op zitten nu want wil van dit heerlijke kruid wel lekker kunnen genieten in alle opzichten!

        Dit was em weer voor nu. Tot de volgende! morgen dus.. Groene Groeten uit de miniTuin

        Comment


          Re: miniTuin

          Ik kijk verlangend uit naar de dame.

          Laters
          Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
          Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

          Comment


            Re: miniTuin

            Heeej Mafferd , blij voor je dat alles weer onder controle is daar , zoals ze bij ons zeggen in de sjakoche
            Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

            Comment


              Re: miniTuin

              wel wat laat maar zoveel te lezen hier op JD voor een beginer,leuk verslag mafferd dus ga deze blijven volgen weer wat geleerd over beestjes

              Comment


                Re: miniTuin

                He mafferd, je bent weer lekker bezig!
                Complimenten voor je vrieskist! Je hebt er weer iets moois van gemaakt
                Succes

                Comment


                  Re: miniTuin

                  uploadfromtaptalk1384120270900.jpguploadfromtaptalk1384120280791.jpguploadfromtaptalk1384120290882.jpguploadfromtaptalk1384120301159.jpguploadfromtaptalk1384120313859.jpguploadfromtaptalk1384120323572.jpguploadfromtaptalk1384120337298.jpguploadfromtaptalk1384120347744.jpguploadfromtaptalk1384120366990.jpguploadfromtaptalk1384120382845.jpguploadfromtaptalk1384120395567.jpguploadfromtaptalk1384120408860.jpguploadfromtaptalk1384120420577.jpguploadfromtaptalk1384120553099.jpguploadfromtaptalk1384120542674.jpguploadfromtaptalk1384120527944.jpguploadfromtaptalk1384120515000.jpguploadfromtaptalk1384120502039.jpguploadfromtaptalk1384120490776.jpguploadfromtaptalk1384120479731.jpguploadfromtaptalk1384120469426.jpguploadfromtaptalk1384120450811.jpguploadfromtaptalk1384120433665.jpg


                  Zoals beloofd de fotos van de stand van zaken. T lijkt goed te gaan. De thc begint nu echt mooi zichtbaar te worden als een laagje sneeuw op toppen en bladeren. De tekortjes lijken zich in elk geval niet uit te breiden. En het afgezuurde water word gewaardeerd er was al weer twee liter op bijna 48uur verbruikt. De springstaartjes zijn nog steeds te vinden bij de blumat druppelaar. En ook alleen daar maar der is geen dood plant materiaal of alg te vinden. Ze zullen wel van de thc gesnoept hebben dat ze zo blijven rond hangen in mn miniTuintje.

                  Verder heb ik geen gekke of noemenswaardige dingen kunnnen vinden. En daar ben ik erg content mee. Weer een zorg minder. De komende dagen gaat er nog volle dosis bij gevoed worden. Ze mag toch nog wel een aantal weekjes staan. Als de lieve schat het toe laat ga ik haar pas laat oogsten wanneer er al zon 30-40% amber trichomen zichtbaar zijn. Maar daarover meer de volgende keer!

                  Dit was em voor vandaag! Groene groeten Mafferd.

                  Comment


                    Re: miniTuin

                    Ziet er zoals gewoonlijk geweldig uit Mafferd.
                    Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                    Comment


                      Re: miniTuin

                      Knap mafferd doe zo verder.

                      Thugz
                      Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                      Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                      Comment


                        Re: miniTuin

                        Ziet er goed uit Maf...Je toppen gaan best lekker in die koelkast van je. Leuk man.

                        Comment


                          Re: miniTuin

                          Thanks mannen voor reacties! Dat maakt het de moeite waard om een verslag bij te houden!


                          Vanavond gaan we weer een update erop knallen als het lukt met werk.. voeden genetica en trichomen gaan we mee verder.

                          Voor nu groeten uit de miniTuin!

                          Comment


                            Re: miniTuin

                            Ziet erg mooi uit mafferd!
                            sigpic

                            Comment


                              Re: miniTuin

                              Jaande Mafferd, je minituintje ziet er heerlijk uit! Lekkere dikke bloemen!
                              2x Green House Seeds - Green-o-Matic
                              2x Barney's Farm - Crimea Blue

                              Comment


                                Re: miniTuin

                                Thanks mannen! Druk druk.. De update komt eraan..

                                Morgen sowieso weer fotos!

                                GreetZz

                                Comment

                                Bezig...
                                X