Re: Ouwe Hippie Op De Koffie Deel 2 The Indoor Experiénce
Het soortje, welk soortje...
Ik vind het persoonlijk wel wonderbaarlijk veel weg hebben van een plant.
Ik weet het niet tuinbroek, merken, namen en soortjes zeggen me niet zoveel.
Ik heb dit jaar een selectie van een vriend gekregen, deze wilde graag dat ik zijn zaden uitprobeer.
Volgend jaar krijg ik een hele stoot zaden van een mede forum lid, deze vind ze te onzeker om ze te ruilen, maar zegt dat de zaden goed zijn.
Als een goeie kweker zegt "dit is goed zaad, ik sta hier achter" en ik ken de goeie man/vrouw dan ga ik vol goede moed aan de slag.
Het is niet dat ik geen zaden koop, dat doe ik graag, echter geef ik deze dan weg.
Ik speel liever met de zaden van een vriend of bekende en breng daarover verslag.
Vind dit veel meer in de hobby sfeer passen trouwens.
Het soortje, welk soortje...
Ik vind het persoonlijk wel wonderbaarlijk veel weg hebben van een plant.
Ik weet het niet tuinbroek, merken, namen en soortjes zeggen me niet zoveel.
Ik heb dit jaar een selectie van een vriend gekregen, deze wilde graag dat ik zijn zaden uitprobeer.
Volgend jaar krijg ik een hele stoot zaden van een mede forum lid, deze vind ze te onzeker om ze te ruilen, maar zegt dat de zaden goed zijn.
Als een goeie kweker zegt "dit is goed zaad, ik sta hier achter" en ik ken de goeie man/vrouw dan ga ik vol goede moed aan de slag.
Het is niet dat ik geen zaden koop, dat doe ik graag, echter geef ik deze dan weg.
Ik speel liever met de zaden van een vriend of bekende en breng daarover verslag.
Vind dit veel meer in de hobby sfeer passen trouwens.

still doing well. Hou ze kort he escar. Dat gezever de hele tijd.
Comment