Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ouwe Hippie Op De Koffie Deel 2 The Indoor Experiénce
Re: Ouwe Hippie Op De Koffie Deel 2 The Indoor Experiénce
Oe im gonna have a try geussing.
Het zal Low Stress Training heten omdat je al vroeg begint met elke keer een klein stukje buigen (klein beetje stress)
Doordat het elke keer een beetje is zal je plant niet zo moeilijk gaan doen en tegensputteren.
Als je hem in een keer een heel eind omtrekt zal je plant een grote klap stress te verduren krijgen. hierbij hij even lichtelijk door draait en geen zin heeft in eten.
*Is maar een wilde gok afgaande op de naam en da ik weet dat het iets met draadjes is.
If life keeps putting you down, You better stay high
Leuk joh, ik kom nooit op rommelmarkten, maar wat een leuke spulletjes kan je daar kopen.
Zo heb ik nu een In/Outdoor Thermometer, deze heeft twee uitwendige Sensor's en koste een hele Euro.
Ik dacht, zo kan ik lekker één van de sensor's ongeveer driekwart in de pot steken.
Waarom, ik weet het niet.
Wellicht dat jullie hier iets uit kunnen opmaken.
Ik heb nog een aantal leuke dingen gekocht.
Een decoupeerzaag voor nog 5 Euro, was eigenlijk 8.
Toen een Jongen naast me, over een ander ding informatie vroeg, stemde de verkoper in met een prijs 40% lager als de vraagprijs.
Ik dacht natuurlijk "hé maar dat is leuk, dat wil ik ook proberen.
En ja verdomt, het werkt.
Afdingen......
Goed het zelfde effect had mijn nu nieuwe accuboormachine.
Dat is leuk joh, deze verkoper gaf een hele leuke reeks persoonlijke informatie bij.
Zo ben ik er achter gekomen, dat de goede man, net getrouwd is en al 5 kinderen heeft.
Ze schijnen allemaal, dringend nieuwe schoenen en kleding nodig te hebben.
Ook schijnt inwonend schoonmoeder een actief lid te zijn van de synagoge.
Al met al, bleek dat de goede man, iedere cent hard nodig te hebben.
Na het uitwisselen van al deze, persoonlijke informatie, bleek het dus voor beiden een aantrekkelijke deal.
We sloten af met een kopje koffie en ik ging naar huis, met een nieuwe accuboormachine voor 8 Euro.
Verder een pc ventilatortje, deze was erg lullig om over af te dingen, maar toch, het principe blijft 25 cent (50% winst,of is dit nu verlies).
Een dimbare voeding 12 volt, 1 Euro zo'n mooi slank ding. (Volle vraagprijs betaald)
Daar nog bij een stoppenkast Timer. 2 Euro.
Ik had de laatste dingetjes ook op de foto willen zetten, echter was nu net de accu van mijn foto toestel leeg.
Re: Ouwe Hippie Op De Koffie Deel 2 The Indoor Experiénce
Goed,even een snelle update.
Gisteren de plantjes een halve liter water gegeven.
Ook heb ik voor de eerste keer, een halve dosis BioCanabium (NPK 10 7 9) meegegeven.
Bio Canabium heb ik eerder gebruikt, dit in mijn buitenkweek, dus enige ervaring heb ik wel met dit middel.
Temperaturen liggen omstreeks de 23 graden.
Temperatuur in de pot omstreeks de 21,6 graden celsius.
De Luchtvochtigheid loopt tussen 40 en 50%
Toch wil ik jullie even wijzen op foto nummer 3.
Ik heb hier bruine vlekjes op de jonge scheuten.
Dit kan naar mijn mening duiden op een Magnesium probleem.
De blaadjes hier in de jongere scheuten, lijken ook een beetje geler, dit vanuit de steel naar het blad toe.
De verkleuring is tussen de nerven in, dus het zou ook ijzer kunnen zijn.
Bij het zelfde plantje vind ik ook de jonge blaadjes een beetje vreemd.
Dit kan je zien op foto nummer 10.
Graag jullie mening hierover.
Zelf kijk ik het aan, dit in verband met de eerste bemesting van gisteren.
Comment