Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ouwe Hippie Op De Koffie Deel 2 The Indoor Experiénce

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Ouwe Hippie Op De Koffie Deel 2 The Indoor Experiénce

Goed om te horen dat het toch een dame blijkt te zijn.
    Ga je de man gescheiden houden tot de 3e week bloei?
    Ben benieuwd hoe het je verder afgaat over 2 weken weet ik of het is gelukt bij mij de eerste ronde plukken gehad.

Greets

Comment

Ik houd de kerel gewoon in de kast.

In de natuur gaat de kerel ook niet even een pakje sigaretten halen denk ik.

Of heb ik iets gemist.

Kan je me even uitleggen wat je bedoeld met de kerel apart houden tot de derde week.
      Als ik daardoor een beetje rookwaar buiten het zaad overhoud, zou dat een leuk extra'tje zijn.

Als ik er zo over nadenk denk ik idd. dat dit de reden hiervoor moet zijn.

Als ik er nu een beetje over nadenk denk ik dat het het beste is, direct de planten samen te houden.

Als een plant stress herma wordt, waar ik met dit zaad mijn twijvels over heb, is dit vanwege het feit dat zij voort wil planten.

Dus, als de plant in een vroeg stadium bevrucht raakt, zal hier in totaal geen reden voor moeten zijn.

Of heb ik het hier fout???

Dit is natuurlijk maar een logische redenering.
      Last edited by Escargot; 13 November 2013, 22:24.
      Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
      Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

De reden om pas in een zo laat mogelijk stadium je dames te bevruchten betekent dat je er veel meer zaad vanaf zult halen aangezien er veel meer te bestuiven valt. Nu ik ze samen heb laten staan zal het zon 100-150 zaden per plantje zijn. Zaad heeft na bestuiving ongeveer 5 weken nodig om te rijpen. Dus als je dames 8 weken bloeien kan je eind week 3 ong bestuiven dan zal je er 4-5x zoveel vanaf halen. Ik ga het met de critical+ ook doen mannen eruit de mooiste bewaren APART dan na 3 weken bloei mag de man er 3 dagen bij staan om de flinke toppen te bestuiven.

Ook kan je de man melken om idd een gedeelte te bestuiven(kleine topjes ofsow) dan houd je de hoofdbuds om te roken

Comment

Wauw.. Helemaal niet bij stil gestaan dat het van die spint kon zijn..Zucht...
          sigpic

Comment

@Smokingdad tsja, die spint is een hard beesie, die helpt zomaar je hele oogst naar de knoppen.
            Nu heb ik gehoord dat Spint bij jullie een binnen probleem is.

Nou hier is dat niet zo, hier is juist het probleem buiten.
            Als je een beetje zoekt op het internet, zie je dat in dit gebied Spint een serieus probleem aan het worden is voor de landbouw.
            Het kloterige is dat de beesie's resistent worden tegen landbouwgif.
            Probleem is dat als mensen Spint hebben, dat ze één keer spuiten en het werk niet goed afmaken.
            Dus als je Spint heb, moet je in etappes de plant helemaal behandelen en dit tot alle spint de pijpuit is.

@ Psychedelic Daar zat ik over te twijfelen, als ik nu mijn mannetje in de kas zou zetten, zou deze dan gewoon doorgaan in de bloei.

En stopt de dame direct met de aanmaak van toppen als ze eenmaal in aanraking gekomen is met een man.

Ik kan natuurlijk morgenvroeg (over een uur of 5 naar mijn huis rijden en het mannetje in de kaszetten.

Daar kan hij afbloeiën, dit ook zonder problemen.

Het is natuurlijk ook in Montpellier een stuk frisser aan het worden.

We praten over een verwachting van ongeveer, nu moet ik even op mijn terras gaan kijken.....

Nacht weer 003.jpg

Nou dat is niet zo makkelijk te zien voor jullie, maar de temperatuur op dit moment is 14,8°C

Ik zit nu zelf even mezelf te vervloeken.......

Ik beveel de halve wereld aan rustig de plant af te laten bloeien.....

En dan zou ik het zelf in een omgeving waar het een 10 graden gemiddeld warmer is niet lukken......

Houd op hoor Escartgot, bek houden, morgen gaat deze plant naar de kas......

Dat betekent zaden en ook nog eens roken.

Wat zegt Urban Aliën ook weer....

Aalllllleeee huplaaaa

BUKAKE!!!
            Last edited by Escargot; 13 November 2013, 23:02.

Comment

Je toppen zullen wel iets doorgroeien maar de bb die is bestoven bij me maat blijft zegmaar in week 2 bloei hangen maar zit bomvol voor dat kleine plantje. Het is een lekkere verstandige keuze die je maakt haha.
              Die temperatuur moet helemaal goed komen plantjes kunnen wel ergens tegen en het scheelt het enige wat je nodig hebt is een beetje stuifmeel

Comment

Nou jij raad nooit wat ik in de laatste 52 minuten uitgespookt heb.

Nachtelijke perrikelen 001.jpgNachtelijke perrikelen 006.jpgNachtelijke perrikelen 011.jpgNachtelijke perrikelen 016.jpg

Ik dacht maar zo........

Beter vroeg als nooit.....

Dit is nu ook gelijk de eerste kasplant die ik in mijn leven heb gehad

Comment

Re: Een Escargot (huiver) Producie in geurige en kleurige deeltjes.

Ziet er zo netjes uit escargot prima oplossing lijkt me! Word dat plantj niet meer groter als die deksel voor het opvangen? Je blijft zo wel lekker bezig hé

Wel een uitdaging zoals jij met je kweekj bezig bent. En ook weer leerzaam. Doe O voort we blijven volgen.

GreetzZ Mafferd.

Comment

Dit mannetje is toch echt in de bloei geschoten, dus ik denk dat de groei indertijd wel ophoud met groeien.

Echter, hij staat in de kas, dus ik hoop, dat het een zeer mooi en groot mannelijk exemplaar gaat worden.

Het dekseltje is een bodem van een wasmand en de pot is een 14 liter formaat.
                    Het raam aan de achterkant is op 45 centimeter en de bak die onder de waterschotel staat is 65X65 centimeter.

Ik hoop, dat dit een beetje een indruk geeft, over de werkelijke grote van de plant.

Maar om jouw vraag te beantwoorden, ik heb deze schotel geplaatst zodat er geen stuifmeel in de aarde terecht komt (buiten de uitsnede natuurlijk)

Om het stuifmeel op te vangen wat naast deze schotel valt, heb ik deze hard plastiek bak onder de plant gezet.

De waterschotel, doet gewoon zijn normale functie, we willen natuurlijk niet, dat het stuifmeel, nat wordt.

Voor de verzameling van het stuifmeel heb ik een leuk dingetje in huis gehaald.

Kwijlzaad 109.jpgKwijlzaad 110.jpgKwijlzaad 112.jpg

Ik wil natuurlijk zo veel mogelijk stuifmeel veilig stellen.

Dit wil ik ook maar één keer in de zoveel tijd doen.

Dit stuifmeel moet dienen om de pheno's te scheiden.
                    Maar ook om een nieuwe ronde vers origineel Hippie zaad te verkrijgen.
                    Dus die ene plant wordt zowel vader van de gescheiden pheno, als vader van de gemengde pheno.

Het zelfde proces probeer ik te bewerkstelligen, met het andere pheno van de hippies.
                    Last edited by Escargot; 14 November 2013, 23:11.

Comment

Ik zie ufo's en bizarre buitenaardse experimenten. Of ben ik nou gewoon stoned. Ben zo afgeleid de laatste dagen mijn excuses. Maar kom ik weer ff kijken zie ik allemaal onaardse zaken zich ontvouwen. Hebben die abduction theorie dan toch een kern van waarheid? Waar zijn Fox en Scully als je ze echt nodig heb.

Comment

Haha, mooie ufo's escargot! En die stofzuiger, wat een origineel idee!

Comment

Dat stofzuigertje is een usb toetsenbord stofzuigertje, een onding als het gaat om ook maar één toetsenbord mee schoon te maken.

Ik heb het filterdoek wat er in zat eruit getrokken en een <2 mu asbest filter er in gedaan.

Ik neem aan dat stuifmeel niet kleiner is dan 2 mu....

Als dat zo is, vreet ik m'n schoen op.

Het is dus best een handige tool, theoretisch zou het moeten werken......

Oh ja, het apparaat koste me 1,80 in de 1,80 shop....

Comment

Godverdomme jongens,wat zijn die kerels mooi.
                            Ik stond met mijn mond open, toen ik vanmorgen de kas in kwam lopen.
                            Verdere shots, in het daarvoor bestemde foto Topic.

Kwijlkas 16-11 003.jpgKwijlkas 16-11 007.jpgKwijlkas 16-11 018.jpg
                            Kwijlkas 16-11 023.jpgKwijlkas 16-11 038.jpgKwijlkas 16-11 041.jpg

De kas is een zegening van de bovenste plank.
                            Al na twee dagen is de gezondheid van de plant verhonderdvoudigd.
                            Mooie bladvorming, nieuwe topjes en hij groeit als kool.

Duidelijk een gelukkig plantje.

Goed, hoe gaat het met zijn wederhelft....

De dame is er ook weer op vooruit gegaan.
                            Dank je QnQ, over watering was idd. het probleem.

Ik gaf 400 Ml om de dag.
                            Ik zou zelf nooit denken dat de plantjes zo weinig zouden drinken.

Dus ik heb nu de plant een stukje droger laten worden.

Hierna ben ik niet, minder water, gaan geven, maar wel vaker.

Nu krijgt ze 200 Ml per dag en dat accepteert ze prima.

Ze ziet er gelukkiger uit en groeit, ongeveer gelijk aan haar aanstaande....

Vanochtend mat ik 2 centimeter groei....

Kwijlkast 16-11-2013 001.jpgKwijlkast 16-11-2013 002.jpgKwijlkast 16-11-2013 003.jpgKwijlkast 16-11-2013 004.jpgKwijlkast 16-11-2013 005.jpgKwijlkast 16-11-2013 007.jpgKwijlkast 16-11-2013 008.jpgKwijlkast 16-11-2013 012.jpgKwijlkast 16-11-2013 013.jpgKwijlkast 16-11-2013 014.jpgKwijlkast 16-11-2013 015.jpgKwijlkast 16-11-2013 016.jpg
                            Last edited by Escargot; 16 November 2013, 12:24.

Comment

Kvind dat mannetje wel mooi der uit zien Escar

En dat vrouwtje van je is lekker bezig met je netje te vullen
                              sigpic

Comment

Zo dat gaat ineens rap daar onder dat netje van je. Steek weer een hoop van je op.

Comment

Bezig...
                                X