Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ouwe Hippie Op De Koffie Deel 2 The Indoor Experiénce

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Ouwe Hippie Op De Koffie Deel 2 The Indoor Experiénce

Veel foto's....

Ik heb weer een vreemd iets, normaal gesproken herken je de sexe in de oksels van de plant....
    Maar....zie ik daar nu bloeihaartjes in de top????

Ik zal gewoon wel weer te graag willen, maar, zeggen jullie het maar....

Kwijlkast 023.jpg

Kwijlkast 001.jpgKwijlkast 002.jpgKwijlkast 003.jpgKwijlkast 004.jpgKwijlkast 005.jpgKwijlkast 006.jpgKwijlkast 007.jpgKwijlkast 008.jpg
    Kwijlkast 009.jpgKwijlkast 010.jpgKwijlkast 025.jpgKwijlkast 011.jpgKwijlkast 012.jpgKwijlkast 013.jpgKwijlkast 014.jpgKwijlkast 015.jpg
    Kwijlkast 016.jpgKwijlkast 017.jpgKwijlkast 018.jpgKwijlkast 019.jpgKwijlkast 020.jpgKwijlkast 021.jpgKwijlkast 022.jpgKwijlkast 024.jpg

Ik weet dat het een beetje foto's van hetzelfde zijn, echter het ging mij om het sexen.
    Dit wilde ik zo duidelijk mogelijk in beeld proberen te brengen.

Ik meen op foto's 10-11-13-14-21-23 en 25, toch wat witte haartjes te zien.....
    Last edited by Escargot; 22 November 2013, 12:06.
    Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Mooi Escar maar ik wil niet lullig wezen. Haal Vera de cactus er uit man. Die ruimte heb je zo nodig. Vera mag wel in de buitenkas een mooi plekkie claimen. Je netje is nu al behoorlijk aan het vullen. Staat Vera straks weer in de weg met die dikke reet van haar. No offence verders.

Comment

Jey escar volgens mij heb je gelijk als ik zo goed kijk.
        Zijn wel nog kleintjes maar zoals je zegt in de top.

Thugz
        Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
        Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Vera heeft het licht niet zo veel nodig....

Als de plant een beetje groter begint te worden en ik heb de plaats in de kast nodig, plaats ik haar op de beneden verdieping.

Comment

op die dag zal je vera horen zingen

Comment

Hahaha die had ik een tijd niet gehoord....

Thanks El Guériliero

Comment

Om ff je pm vraag te antwoorden. Nee ik zie geen bloeiharen in je toppen. Dat kunnen ook gewoon beginnende bladeren worden. Sta je al op 12-12? Mocht je voorbloei gaan spotten zal je dat eerst idd in de oksels gaan zien. Ik zie iig nog geen bloeiverschijnselen in je toppen. Misschien een enkel haartje. Hangt een beetje van je voorgroei periode af. Ik zag de eerste tekenen van voorbloei naar 4 weken groei. Hou het ff op maximaal voorbloei en minimaal op het aanmaken van nieuwe bladeren die eerst ook erg op een haar lijken. Hoop dat je hier wat aan heb .

Comment

Re: Een Escargot (huiver) Producie in geurige en kleurige deeltjes.

Zozo alweer een andere dame in je kot leuk cactussen.. ken je ook lekker raar van worden

Je netje is zich al mooi aan het vullen. En ook ik zie op 1 van die fotos een tweetal bloei haartjes. Kan niet lang meer duren voor je pruikjes bloei haren gaat zien! Maar ze mag nog wat doorgroeien we willen een mooi groen veldj zien. Maar dat gaat je vast wel lukken als ik het zo inschat!

Doe zo voort slak! GreetzZ mafferd

Comment

Escar Je vera lieverdje in de hoek daar al eens ontdaan van haar heerlijke sappen ?
                    Super gezond dat zooitje, maar als jij een flesje van dat snot naar binnen krijgt gewerkt dikke duim voor jou !

En ik zie toch niet echt bloei hoor escar... Je maakt jezelf weer helemaal gek
                    Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Gaat goed! Maar is het niet beter om je toppen op het netje te binden in plaats van eronder? Grtz
                      Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

@ Nik

Aloë Vera is heerlijk als Smootie, met Mango en banaan.
                        Pompoensoep met Aloë Vera, lekker met pompoen, wortels, ui, knoflook, prei en venkel. (geen vlees of vleesbouillon gebruiken)

Trouwens het kan in alle recepten waar je een beetje bitter in kunt gebruiken.

Puur is het sap niet te drinken, het smaakt vreeslijk, maar, een goed product, hoeft niet altijd goed te smaken.

Wat betreft mijn plantje, ik weet het nu zeker hoor...

Het is moeilijk te zien, onder de loupe zie ik bloeihaartjes en helaas niet in de oksel, echt in de top.

Mijn dame is een dame, weet nog niet of ze een af en toe, of volledige dame wordt.
                        Deze heeft namelijk alle recht herma te worden, waarom, leg ik later wel uit.

Op de foto is het nog slecht te zien,maar ik weet het zeker..

Deze plant is geil, ze heeft er zin in,ondanks het winterweer.

Ze is Geil 005.jpg

Ze is Geil 006.jpgZe is Geil 007.jpgZe is Geil 008.jpg
                        Ze is Geil 009.jpgZe is Geil 010.jpgZe is Geil 011.jpgZe is Geil 012.jpg

Ze is Geil 013.jpg
                        Last edited by Escargot; 22 November 2013, 22:32.

Comment

ik zeg nieuwe scheuten ze lijken groen of ligt dat aan mij Het is dat je de loep erbij gehad heb m8 haha. je zit tog nog maar kort op 12 uurtjes??
                          Verder staat het hetje er wel prachtig bij

btw ff je inbox lege m8

Comment

4 dagen op 12/12

Das niet al te veel, maar ik zeg je, het zijn echt haartjes, deze keer was het niet ter bevestiging.
                            Ik heb de microscoop er op gehad.

Dit zijn bloeihaartjes, heel gek maar toch...

Arthemis had exact dezelfde trucks.......

Als je mijn verslag "Ouwe hippie op de koffie leest" had ik hem tot 3 keer aan toe, bijna gewurgd, afgehakt, de guillotine gegeven.

ik bedoel, hij was al een paar keer koning van Israël gekroond...

Maar nee, het werd een vrouw.

Dit is een vrouw en met exact de zelfde karaktereigenschappen als Arthemis.

toppen als beton, en niet in de stress te krijgen.

Als ik voor de volle 100% zeker weet dat deze plant bloeit...

Dan zal ik een opsomming geven, van wat deze plant allemaal meegemaakt heeft.

Ik maak direct mijn inbox leeg

Comment

das rap dan!!..nou maar kijken hoe snel de anderen opzich laten wachten. goed nieuws iig.

Comment

Re: Een Escargot (huiver) Producie in geurige en kleurige deeltjes.

mooie genetica heb je daar escar!

Comment

Bezig...
                                X