Re: Ouwe Hippie Op De Koffie Deel 2 The Indoor Experiénce
escar heeft geen ruimte nu geloof ik voor een selectie uit 100 planten dus waarom meer dan 50zaden?
ja ok uitdelen snap ik
maar zou jij zaden uitdelen waarvan je niet met ckrheid kan zeggen of het een autoflower is of een gewone want dat risico houd je sowieso de eerste 4 rondes heb ik me laten vertellen door angel
Ik zou zorgen dat je rap een paar zaadjes(stuk of 50) hebt. Gelijk met die starten en weer 50 stuks zo 4 rondes en dan lekker je hippie autoflowers uitdelen
.
M8 als je geduld heb kijk in me voorgroei verslagje van alles heb ik sowieso wel een man ertussen he en ik wacht niet lang meer met bloeien
. Dus verse kleurtje en geurtjes kan weer op aanvraag hoor m8 i dunt give a fuck en dan is het waarschijnlijk net op tijd
escar heeft geen ruimte nu geloof ik voor een selectie uit 100 planten dus waarom meer dan 50zaden?
ja ok uitdelen snap ik
Ik zou zorgen dat je rap een paar zaadjes(stuk of 50) hebt. Gelijk met die starten en weer 50 stuks zo 4 rondes en dan lekker je hippie autoflowers uitdelen
M8 als je geduld heb kijk in me voorgroei verslagje van alles heb ik sowieso wel een man ertussen he en ik wacht niet lang meer met bloeien

Comment