Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ouwe Hippie Op De Koffie Deel 2 The Indoor Experiénce

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Ouwe Hippie Op De Koffie Deel 2 The Indoor Experiénce

escar heeft geen ruimte nu geloof ik voor een selectie uit 100 planten dus waarom meer dan 50zaden?
    ja ok uitdelen snap ik maar zou jij zaden uitdelen waarvan je niet met ckrheid kan zeggen of het een autoflower is of een gewone want dat risico houd je sowieso de eerste 4 rondes heb ik me laten vertellen door angel

Ik zou zorgen dat je rap een paar zaadjes(stuk of 50) hebt. Gelijk met die starten en weer 50 stuks zo 4 rondes en dan lekker je hippie autoflowers uitdelen.

M8 als je geduld heb kijk in me voorgroei verslagje van alles heb ik sowieso wel een man ertussen he en ik wacht niet lang meer met bloeien. Dus verse kleurtje en geurtjes kan weer op aanvraag hoor m8 i dunt give a fuck en dan is het waarschijnlijk net op tijd
    Last edited by psychedelic1988; 11 December 2013, 18:21.

Comment

Jij hebt het gevraagd aan Angel en ik aan QnQ.

Ze hebben allebei denk ik het zelfde aangegeven.
      Ik zit dus in een dilemma, ik zal een onstabiel zaad creëren, waar de twijfel AF of niet minimaal 4 generaties door zou spelen.

QnQ heeft het zelfs over 8.

Het kloterige waar ik nu mee zit is, dat ik nu met een vrouwtje zit, dat ik zo flink in de stress heb gewerkt.

Ik was er van uit gegaan deze als zaadplant te gaan laten dienen.

Helaas kan deze ronde als verloren beschouwen, of op een zeer kleine zadenkweek.

Als ik voor het laatste ga, moet ik er op kunnen vertrouwen dat ik stuifmeel heb.
      Ik heb geen diepvrieskist, en of de kleine vriezer die ik heb, het stuifmeel goed houd voor minimaal 6 generaties is te betwijfelen.

*Zucht* ik vervloek de dag dat mijn eigen mannetje gestolen is
      Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
      Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

Huh, hoezo is het erg dat je plantje heb gestresst? lijkt me toch de bedoeling om te kijken of ze er goed tegen kan. Of laat me raden, je had beter een stek kunnen nemen.
        sigpic

Comment

Ik kan je waarschijnlijk 2 soorten stuifmeel opsturen die net op tijd aan kunnen komen dat je eind week 4 kan bestuiven.
          Vandaag overgepot en in bloeihok gezet(blue chocolate en jack herrer) de purple widows zijn nog wat te klein die krijgen nog een kleine week groei. +- over een week mannen, binnen 2 weken stuifmeel hopelijk en eventueel een weekje zending het zou natuurlijk net uitkomen en aangezien je dame wel tegen stress kan, kan ze vast ook wel 13 weken bloeien in jou handen

Comment

@ SmokingDad

Ik had er op gerekend om een zaaddrager te maken.
            Ik wilde het Pheno isoleren en een stabiel pheno maken van deze plant.
            Hiervoor had ik eigenlijk op dat ene (nu gestolen) mannetje gerekend.
            Daarvan had ik de pollen willen nemen en dit vrouwtje mee bestuiven.
            Uit het zaad wat hieruit zou komen zou ik enige plantjes opgroeien en hieruit het sterkste vrouwtje uit selecteren.
            Deze zou ik dan,met het stuifmeel van haar vader bestuiven.

Op deze manier zou ik met 2 generaties klaar geweest zijn.
            Met het stuifmeel van Psychedellic is het een ander verhaal.

Als ik zijn stuifmeel wil gebruiken, dat Auto Flower eigenschappen heeft, moet ik 6 tot 8 generaties, hetzelfde stuifmeel gebruiken.
            Hiervoor heb ik helaas niet genoeg en daarbij bewaar moeilijkheden.

Deze optie is dus ook uitgesloten.
            Blijft over een gestressed vrouwtje, slecht nieuws dus

@Psychedelec

Het probleem is de kerst en oud en nieuw tijd.
            De post duurt ongeveer 4 dagen in normale omstandigheden.
            Jouw eerste poststuk ontving ik binnen 5 dagen.
            De tweede duurde al een 2 dagen langer.
            Recentelijk ontving ik een poststuk van LR2, die mij genereus een aantal zaden gaf.
            Dit poststuk duurde 12 dagen.

Stuifmeel zou nooit 12 dagen overleven.
            Last edited by Escargot; 11 December 2013, 19:58.

Comment

12 dagen.. god toch. Spanje juist hetzelfde.. En dan moet je geluk hebben dat het aankomt. Vaak gehad dat ik onderweg naar huis rondvliegende brieven tegenkwam op straat. Postbode had wss geen goesting om te werken...
              Jammer dat je mannetje gestolen is
              Zou ik stuifmeel hebben zou ik het gerust komen brengen.. Maar mijn seedrun staat nog op fase 1: veel lezen en kast bouwen..

grts
              - 1m² Tuin

Comment

Daar heb je idd een punt escar dus het word toch maar bloeien dan he

Comment

ziet er goed uit man

Comment

Re: Een Escargot (huiver) Producie in geurige en kleurige deeltjes.

Keurig escar !
                    Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

He jammer, was wel benieuwd om te horen of het lukt om een zak met stuifmeel en bloem te verzenden

Zou dat ook door een scanner heen gaan?
                      If life keeps putting you down, You better stay high

Comment

schimmige lees is iets terug m8 haha ik had hem er al 1 verstuurd aantal weken geleden.
                        wat willen ze zeggen harddrugs. (dan zeg ik neus erin en testen terplekke haha) nee ff serieus dit leverd geen gezeur op het is maar bloem en stuifmeel niks illegaals

Comment

gaat mooi daar hoor escarke
                          Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Tsja, buiten dat mijn plant al calixen aanmaakt en er al haartjes bruin worden op de 8e dag.....gaat het wel aardig.

Ik weet echt niet waar het door komt, LV is 48%.....
                            Toppen staan niet op de tocht, zijn niet nat en mannelijke bloemen zijn niet te vinden......
                            Bevrucht kan ze dus ook niet zijn.....

Ik sta hiervoor een raadsel

Comment

Ergens kort geleden mee ingespoten?
                              Ik had dat namelijk ook op mijn bb.. Beter gezegd, was een wonder als ik haren kon vinden
                              sigpic

Comment

Nope smoking, geen recentelijke spuitacties nadat de bloei is ingeluid....

Comment

Bezig...
                                X