Goeiedag 
Ik ben sinds enkele dagen mijn eerste plantje aan het opvoeden.
Ik heb een zaailing gekregen, die zaailing heeft denkik serieus wat stress gehad tijdens de verhuis naar mijn kweekruimte.
Na 1 dag te hebben gestaan in mijn kweekruimte heb ik het plantje verpot naar een 12 liter pot met "plagron" batmix.
De plant zelf heb ik gekregen in een mini potje op coco.
Deze foto is 3 dagen NA het verpotten:

Hopelijk weten jullie raad of kunnen jullie mij gerust stellen xD
Mvg, Makavelli.
PS, Urbangrowshop in terneuzen heeft indd een zeer goede service!
gebruik als beginner echter geen starterplugs van royal queens want een amateur zoals ik heeft niet het geduld om blindelings 5 dagen te wachten op een teken van leven. (ik heb mijn zaadje kapot gemaakt toen ik na een paar dagen eens wou kijken hoe het met het zaadje ging, gelukkig ken ik iemand die me uit de nood heeft geholpen)
Ik ben sinds enkele dagen mijn eerste plantje aan het opvoeden.
Ik heb een zaailing gekregen, die zaailing heeft denkik serieus wat stress gehad tijdens de verhuis naar mijn kweekruimte.
Na 1 dag te hebben gestaan in mijn kweekruimte heb ik het plantje verpot naar een 12 liter pot met "plagron" batmix.
De plant zelf heb ik gekregen in een mini potje op coco.
Deze foto is 3 dagen NA het verpotten:

Hopelijk weten jullie raad of kunnen jullie mij gerust stellen xD
Mvg, Makavelli.
PS, Urbangrowshop in terneuzen heeft indd een zeer goede service!
gebruik als beginner echter geen starterplugs van royal queens want een amateur zoals ik heeft niet het geduld om blindelings 5 dagen te wachten op een teken van leven. (ik heb mijn zaadje kapot gemaakt toen ik na een paar dagen eens wou kijken hoe het met het zaadje ging, gelukkig ken ik iemand die me uit de nood heeft geholpen)

suc6
Comment