Chemiel's 1e binnen avontuur; 3 x pineapple chunk onder 4x36 watt t-neon in scrogg

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • tuinbroek
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Sep 2013
    • 2470

    #226
    Re: Chemiel's 1e binnen avontuur; 3 x pineapple chunk onder 4x36 watt t-neon in scrogg

    En nou maar wachten, hoe lang moet die pineapple bloeien? Ik hoop voor je snel want zo gauw alst weer warmer word, dan gaan alle temperaturen omhoog dus ook in je kastje.En hoe werkt het kun je het geluid handelen als je gaat slapen, affijn mischien wen je er ook wel aan.Ik heb de boel ook leeg, maar moet eerst ff wachten op een asbest controle voor ik verder kan.Maar mn groene genen jeuken alweer.De hobby is verslavender dan de wiet..... erg he.:eek:

    Comment

    • chemmie
      Super Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • May 2013
      • 1535

      #227
      Re: Chemiel's 1e binnen avontuur; 3 x pineapple chunk onder 4x36 watt t-neon in scrogg

      63 dagen bloei... maar dat zal met scroggen en onder t-neon misschien wel wat langer zijn. En laat die temperatuur maar komen dan schakelijk ik de ventilator gewoon over naar 360 kuub. Het geluid is snachts nog een probleem. Dat is voor slapen nog veel te hard. Daarom moet ik echt een fatsoenlijke controller hebben. Hahaha snap ik... kweken is idd veel verslavender
      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

      Comment

      • tuinbroek
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Sep 2013
        • 2470

        #228
        Re: Chemiel's 1e binnen avontuur; 3 x pineapple chunk onder 4x36 watt t-neon in scrogg

        Geen update vandaag?

        Comment

        • chemmie
          Super Grower
          420 MemberMemberLucky Member
          • May 2013
          • 1535

          #229
          Re: Chemiel's 1e binnen avontuur; 3 x pineapple chunk onder 4x36 watt t-neon in scrogg

          Nog niet heel veel veranderd sinds 2 dagen geleden. Groeit nog wel als kool. En de 1e zijtakken beginnen ook over het net uit te steken. Ik zal vanavond even updaten met een heerlijk fruit libanon amnesiatje erbij. B)

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          Moet nodig eens foto's met de lampen uit maken. Na 00:00 vanavond nog een update met foto's zonder de lampen aan. Eens kijken of de kleur dan te zien is zoals het daadwerkelijk is.
          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

          Comment

          • tuinbroek
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • Sep 2013
            • 2470

            #230
            Re: Chemiel's 1e binnen avontuur; 3 x pineapple chunk onder 4x36 watt t-neon in scrogg

            Nog steeds tevreden dus ben ik blij om krijg ook veel goede feedback over
            dat soortje, en ik vind hem zelf ook heerlijk, eigenlijk word die nog lekkerder naar een poosje
            achter het glas.He geniet ervan.:eek::o

            Comment

            • tuinbroek
              Ultra Grower
              MemberLucky Member
              • Sep 2013
              • 2470

              #231
              Re: Chemiel's 1e binnen avontuur; 3 x pineapple chunk onder 4x36 watt t-neon in scrogg

              He chemiel
              Wiet groeit niet als kool maar als wiet.Ik heb ook een lekkere gedraaid en ga lekker een muziekje luisteren.
              Laters
              Tuinbroek
              Ps ik heb de laatste vandaag gekapt, hij is door de tweede bloei wel een keer zo dik geworden.
              Ik denk dat ik nog een run doe met die twee.
              Het is een prachtig weedje geworden.

              Comment

              • chemmie
                Super Grower
                420 MemberMemberLucky Member
                • May 2013
                • 1535

                #232
                Re: Chemiel's 1e binnen avontuur; 3 x pineapple chunk onder 4x36 watt t-neon in scrogg

                Ben ze inmiddels lekker aan het binden. Over een paar dagen zet ik ze in de bloei.

                Foto's met de lampen uit:

                DSC_0191.jpg DSC_0192.jpg,DSC_0187.jpg

                Met de lampen aan.
                DSC_0180.jpg DSC_0198.jpg DSC_0195.jpg DSC_0194.jpg DSC_0197.jpg
                http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                Comment

                • chemmie
                  Super Grower
                  420 MemberMemberLucky Member
                  • May 2013
                  • 1535

                  #233
                  Re: Chemiel's 1e binnen avontuur; 3 x pineapple chunk onder 4x36 watt t-neon in scrogg

                  Zal ik ze vanaf morgen al in de bloei zetten of nog even wachten??

                  DSC_0200.jpg
                  http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                  Comment

                  • Cookaap
                    Elite Grower
                    • Dec 2011
                    • 2730

                    #234
                    Re: Chemiel's 1e binnen avontuur; 3 x pineapple chunk onder 4x36 watt t-neon in scrogg

                    Nog lang niet joh, het net moet wel vol zijn hè.

                    Comment

                    • chemmie
                      Super Grower
                      420 MemberMemberLucky Member
                      • May 2013
                      • 1535

                      #235
                      Re: Chemiel's 1e binnen avontuur; 3 x pineapple chunk onder 4x36 watt t-neon in scrogg

                      Klopt, maar als ik ze nu omschakel groeien ze nog 2 week door toch? Misschien dat ik het scrog net dan wel vol heb? Vind dit moeilijk in te schatten.
                      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                      Comment

                      • matthijs1990
                        Bong Master
                        MemberLucky Member
                        • Apr 2010
                        • 326

                        #236
                        Re: Chemiel's 1e binnen avontuur; 3 x pineapple chunk onder 4x36 watt t-neon in scrogg

                        Ziet er goed chemiel! Wat voor net gebruik jij trouwens? En wat voor ophanging?


                        Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

                        Comment

                        • chemmie
                          Super Grower
                          420 MemberMemberLucky Member
                          • May 2013
                          • 1535

                          #237
                          Re: Chemiel's 1e binnen avontuur; 3 x pineapple chunk onder 4x36 watt t-neon in scrogg

                          Ik heb zon ding /planten scroggnet gevonden bij een tuincentrum. Hebben de meesten volgens mij wel. Weet niet hoe het heet. De ophanging waren oorspronkelijk van die witte dingetjes met een spijker erin waar eerst de planken van de kast op lagen. Die heb ik weer hergebruikt. 2 boven elkaar met een kiertje en daar druk ik dat net zo tussen.

                          DSC_0118.jpg
                          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                          Comment

                          • tuinbroek
                            Ultra Grower
                            MemberLucky Member
                            • Sep 2013
                            • 2470

                            #238
                            Re: Chemiel's 1e binnen avontuur; 3 x pineapple chunk onder 4x36 watt t-neon in scrogg

                            Mischien is het een soortje net als bij mway die niet zo geschikt zijn om te scroggen? Heb je daar ook info van gezocht.? De ene soort leent zich er beter voor dan de andere, en het valt me wel op dat het allemaal fruitige soortjes zijn.Ze zeggen toch het net 2/3e vol en dan knallen.Tenminste dat heb ik ergens gelezen.Heb zelf 1keer gescrogd maar dat soortje stond erom bekend.
                            Nou komt nog wel goed denk ik nog goed doorgroeien.

                            Comment

                            • chemmie
                              Super Grower
                              420 MemberMemberLucky Member
                              • May 2013
                              • 1535

                              #239
                              Re: Chemiel's 1e binnen avontuur; 3 x pineapple chunk onder 4x36 watt t-neon in scrogg

                              Ja deze schijnt prima geschikt te zijn om te scroggen. Erg buigzaam heb nog niet 1 echt hoeven knakken. Moet goedkomen.
                              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                              Comment

                              • chemmie
                                Super Grower
                                420 MemberMemberLucky Member
                                • May 2013
                                • 1535

                                #240
                                Re: Chemiel's 1e binnen avontuur; 3 x pineapple chunk onder 4x36 watt t-neon in scrogg

                                Vannacht is het 15,5 graden geweest. Mooi kut. KUTWEER
                                http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                                Comment

                                Bezig...