Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5x Haze x Skunk en 1x Lowryder #1 (1e kweek)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door PITcrew View Post
    met toppen zou ik toch nog wat effe wachten tot ze iets sterker(dikker,groter) zijn.

    alhoewel ik niet zeker weet of dit wel goed is in de bloei
    dat hoeft niet perse je kan ze al gaan toppen na hun 3e internode
    en het langzaam dan ze aangegroeit zijn en tegen die tijd is je stammetje ook al een stek sterker geworden

    Comment


      #17
      Ik denk dat ik een dezer dagen wil gaan toppen, ben alleen een beetje bang dat ik iets verkeerd doe :o

      Anyway, even weer een update'je met wat foto's. De planten gaan nog steeds goed, alleen de lobblaadjes beginnen een beetje te vergelen.. Dat maakt niet zoveel uit neem ik aan?







      Wanneer zal het geslacht ongeveer te zien zijn denken jullie? De foto's zijn overigens van de 2 grootste plantjes, de andere foto's komen nog.

      Volgende week ga ik ze trouwens verpotten. Iemand enige tips over (voorbemeste) grond en potten?

      Bedankt

      Comment


        #18
        Het is normaal dat de lobblaadjes verwelken. Deze krijgen geen voeding meer van het plantje zodra de andere blaadjes zijn ontwikkeld.

        Het verbaast me wel dat je je plantjes al kan ruiken, omdat er nog geen bloeiverschijnselen zijn.

        Peace

        Comment


          #19
          Dat ze al ruiken is volgens mij wel normaal ik heb er 2 staan zonder bloeiverschijnsels ze zitten nog in de groei. Maar heel de boven verdieping ruikt al lekker zoet naar de weed plantjes. Kan mis zijn maar dan scheelt er iets met mijn plantjes. Denk dit niet wat deze zien er echt gezond en dik bebladerd uit.

          Comment


            #20
            Yo peepzz!

            Het is al weer een lang tijdje geleden dat ik mijn laatste update heb gepost. 3 weken alweer!

            van de 4 Skunk x Haze planten is er 1 een mannetje sowieso, dus die heb ik weggehaald bij de rest. Dan is er al 1 vrouwtje, want ik zie al wat haartjes groeien. Dit is nu de grootste plant. De andere 2 laten hun geslacht binnenkort wel zien. 1 van hun ziet er echt netjes uit, vrij laag, best breed en heel veel vertakkingen.

            De lowryder is al vrij ver en ik denk dat ze 2 weekjes ofzo moet? dus.. bekijk de foto's even en vertel het me!


            de 3 skunk x haze planten, waaronder 1 vrouwtje. het mannetje staan beneden op de vensterbank, daar heb ik helaas geen foto van



            de 3 skunk x haze planten van bovenaf



            dit is de lowryder. kijk goed naar de thc!



            lowryder van bovenaf



            en nog een keer

            grtzzzz Feodor

            Comment


              #21
              Hey, schoon plantjes heb je daar staan, jammer van dat ene mannetje, maar ja nix aan te doen.
              Lijkt me wel dat die grootste een beetje stretchy is, hoe hoog hangen je lampen?

              grtz

              Comment


                #22
                Hey!

                Thanks Ja, dat weet ik, komt omdat er een voorlopig even 1 lamp boven hangt, wel de sterkste + een kap, maar de rest moet ik er nog bij hangen. Ik heb hier nog niet echt de mogelijkheid voor gehad. Eerlijk gezegd denk ik dat ze niet zo heel veel meer zullen groeien, vooral omdat de langste nu al de bloei in gaat.

                Comment


                  #23
                  sorry voor de typfouten, maar heb vandaag al 3 jointjes op

                  Comment


                    #24
                    lol
                    staan ze al op12/12?

                    grtz

                    Comment


                      #25
                      jazeker, from the beginning

                      Comment


                        #26
                        ziet er goed uit, mss wel beetje gestrekt maar valt nog te doen denk ik.

                        binnekort kan die lowryder al gerookt worden se

                        Grtz

                        EDIT: hoe lang staat die lowryder al onder uw lampen? (vanaf dat het zaadje ontkiemd was) 'k vraag het omdat ik ook een paar lowryders heb staan....

                        Comment


                          #27
                          Vertel me rookverslagje van de lowryder ok zijn die zaden ook van bij alien
                          kun je dan ook binnekort hoeveel rokertjes je eraan had ^^

                          Grtz Green

                          Comment


                            #28
                            heb helaas geen weegschaaltje voor kleine grammetjes, maar ben zelf ook benieuwd hoeveel er vanaf komt. De lowryder zelf is heel klein/kort. De zaadjes heb ik met iemand hier op het forum geruild. en die lowryder staat nu.... ik denk 6 weken?

                            Comment


                              #29
                              strek er anders een foto"tje van van je opbrengst ^^ en komt er veel geur vanaf eigenlijk??

                              Grtz Green

                              Comment


                                #30
                                nee, niet van de lowryder. eigenlijk helemaal niet, alleen als je er aan ruikt. als ik de kast van de skunk x haze planten open doe komt er wel een redelijk wiet luchtje vanaf, maar ook dat valt reuze mee

                                Comment

                                Bezig...
                                X