5x Haze x Skunk en 1x Lowryder #1 (1e kweek)
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Ik denk dat ik een dezer dagen wil gaan toppen, ben alleen een beetje bang dat ik iets verkeerd doe :o
Anyway, even weer een update'je met wat foto's. De planten gaan nog steeds goed, alleen de lobblaadjes beginnen een beetje te vergelen.. Dat maakt niet zoveel uit neem ik aan?

Wanneer zal het geslacht ongeveer te zien zijn denken jullie? De foto's zijn overigens van de 2 grootste plantjes, de andere foto's komen nog.
Volgende week ga ik ze trouwens verpotten. Iemand enige tips over (voorbemeste) grond en potten?
Bedankt
Comment
-
Dat ze al ruiken is volgens mij wel normaal ik heb er 2 staan zonder bloeiverschijnsels ze zitten nog in de groei. Maar heel de boven verdieping ruikt al lekker zoet naar de weed plantjes. Kan mis zijn maar dan scheelt er iets met mijn plantjes. Denk dit niet wat deze zien er echt gezond en dik bebladerd uit.Comment
-
Yo peepzz!
Het is al weer een lang tijdje geleden dat ik mijn laatste update heb gepost. 3 weken alweer!
van de 4 Skunk x Haze planten is er 1 een mannetje sowieso, dus die heb ik weggehaald bij de rest. Dan is er al 1 vrouwtje, want ik zie al wat haartjes groeien. Dit is nu de grootste plant. De andere 2 laten hun geslacht binnenkort wel zien. 1 van hun ziet er echt netjes uit, vrij laag, best breed en heel veel vertakkingen.
De lowryder is al vrij ver en ik denk dat ze 2 weekjes ofzo moet? dus.. bekijk de foto's even en vertel het me!

de 3 skunk x haze planten, waaronder 1 vrouwtje. het mannetje staan beneden op de vensterbank, daar heb ik helaas geen foto van

de 3 skunk x haze planten van bovenaf

dit is de lowryder. kijk goed naar de thc!

lowryder van bovenaf

en nog een keer
grtzzzz FeodorComment
-
Hey!
Thanks
Ja, dat weet ik, komt omdat er een voorlopig even 1 lamp boven hangt, wel de sterkste + een kap, maar de rest moet ik er nog bij hangen. Ik heb hier nog niet echt de mogelijkheid voor gehad. Eerlijk gezegd denk ik dat ze niet zo heel veel meer zullen groeien, vooral omdat de langste nu al de bloei in gaat.
Comment
-
ziet er goed uit, mss wel beetje gestrekt maar valt nog te doen denk ik.
binnekort kan die lowryder al gerookt worden se
Grtz
EDIT: hoe lang staat die lowryder al onder uw lampen? (vanaf dat het zaadje ontkiemd was) 'k vraag het omdat ik ook een paar lowryders heb staan....Comment

Comment