Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Budget kweek fruit AF dinafem

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Budget kweek fruit AF dinafem

    Dag 15: 1e keer getopt.

    Vanochtend gingen de lampen niet aan omdat ik na wat knutselen gister vergeten was de schakelaar weer aan te zetten :eek: ze heeft ongeveer 6 uur licht gemist vandaag...

    Voor de rest gaat het wel goed denk ik. Ze groeit niet erg hard. Meer in de breedte, dat dan weer wel. Moet denk ik maar eens gaan verpotten.

    Foto's van het toppen:

    Met top


    Zonder top


    En nog even een mooi bovenaanzicht



    Dank voor jullie hulp!
    Denk dat ik max 3 keer wil gaan toppen.

    Ziet het getopte deel er een beetje oke uit?

    Comment


      #32
      Re: Budget kweek fruit AF dinafem

      ziet er zeer netjes uit.

      thugz
      Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
      Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

      Comment


        #33
        Re: Budget kweek fruit AF dinafem

        Altijd fijn om feedback te krijgen! Thx Thugz.

        Dag 16:

        Ik zie nog niet veel van het toppen. Maar dat zal wel even tijd nodig hebben denk ik.

        Ze staat wel een beetje scheef.. Is dat raar of is dat geen probleem :p
        Ook zie ik dat er op een blaadje wat geel zit. Dat duid op overvoeding geloof ik he? Zal dan wel door de universele potgrond komen.

        Voor de rest ziet ze er wel gezond uit denk ik zo. Maar foto's zeggen meer!



        En het gele bladpuntje


        So far so good

        Hebben jullie nog tips voor de bloei voeding? En misschien andere overige voeding?

        Ook vroeg ik mij af of de manier van het afzuren van water met groene thee goed bevalt? Heeft iemand hier ervaring mee? Ik geef nu gewoon kraanwater maar daar wil ik eigenlijk vanaf.

        Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

        Comment


          #34
          Re: Budget kweek fruit AF dinafem

          Ze gaat steeds schever hangen :o
          uploadfromtaptalk1393102969086.jpg

          Comment


            #35
            Re: Budget kweek fruit AF dinafem

            hoe groot is je plantje nu? ben benieuwd

            Comment


              #36
              Re: Budget kweek fruit AF dinafem

              Oorspronkelijk geplaatst door Jif View Post
              hoe groot is je plantje nu? ben benieuwd
              zo'n 6 cm ofzo. eigenlijk best klein nog

              Ze staat gelukkig weer wat rechter nadat ik wat water gegeven heb. Ze mag dus wel wat meer water hebben nu denk ik zo.

              Comment


                #37
                Re: Budget kweek fruit AF dinafem

                uw plantje groeit naar het licht, mss wat meer bovenop plaatsen.
                volgens mij is dat de reden dat ze scheef groeit
                Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                Comment


                  #38
                  Re: Budget kweek fruit AF dinafem

                  Dankjewel voor de tip thugz. Ze staat weer recht na de water gift gisteravond Maar wat je zegt kan goed kloppen. Haar bladeren staan niet meer naar boven gericht sinds ik die hanglampen erbij heb. Ik denk dat ik de hangende lampen maar uit doe tot ze wat groter is. Er hangt nog 3x 20 watt boven dus dat moet wel lukken denk ik.

                  Comment


                    #39
                    Re: Budget kweek fruit AF dinafem



                    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                    Meer licht = meer opbrengst, ik zou je lampjes horizontaal proberen te hangen (win je een beetje plaats)
                    Het toppen is je goed gelukt
                    Qua voeding heb je keuze ten over, ikzelf kweek bio, dan hoef ik niet af te zuren, voedingslijn DSC_3367.jpg bio-bizz.
                    Het is aan u om te beslissen welke voedingslijn het beste bij jouw noden past, ikzelf heb bio gekozen omdat ik dat niet meer hoef te klooien met afzuren, ph-meters, etc...
                    Tevens is het ietsje minder werk (scheelt niet veel in tijd maar toch...)

                    Succes met je keuze!
                    grtz
                    Eerste binnenkweekje Extreme indica sigpic

                    Comment


                      #40
                      Re: Budget kweek fruit AF dinafem

                      Dag:17

                      Na wat proppen schuiven en met behulp van wat tie-wraps hangen de lampen horizontaal
                      uploadfromtaptalk1393194796454.jpg

                      Ik heb haar net ook (eindelijk) verpot. Had ze wel nodig denk ik. Had niet echt het idee dat ze nog veel groeide dus hopelijk gaat ze nu weer lekker door

                      O zo mooie wortels:
                      uploadfromtaptalk1393194880109.jpg
                      (Wat een heerlijke geur komt daar vanaf zeg )

                      Ze hangt er nu een beetje bij. Maar ja. Net verpot en even weggesleept uit haar eigen territorium. Dus ik neem het haar niet kwalijk.

                      uploadfromtaptalk1393195044235.jpguploadfromtaptalk1393195062600.jpg

                      En ja. Wat jullie zeggen. Was eigenlijk te lui om ze horizontaal te hangen maar heb het uiteindelijk toch maar gedaan ..

                      Ik zal binnenkort even naar de growshop gaan. Die bio voeding lijkt mij wel wat. Heb ook geen PH meter dus wat je zegt klinkt als muziek in mijn oren Reiko

                      Enne heren, ik ben pas 20 jaar he :p "je" is helemaal geen probleem hoor

                      Gr.

                      Comment


                        #41
                        Re: Budget kweek fruit AF dinafem

                        Hallo!

                        Ze begint weer een klein beetje te groeien. gelukkig maar want het ging even heel erg langzaam...

                        Ben vandaag weer een beetje aan het knutselen geweest. Heb de fans op de arduino aangesloten en de arduino geprogrammeerd zodat alles geautomatiseerd is. Heb er ook een lichtsensor en een speakertje bij aangesloten. Als het nu donker is terwijl het licht hoort te zijn, en andersom, geeft hij een alarmpje.

                        Heb op Ebay ook een LV-sensor, temperatuur sensor en een tft-schermpje besteld. zal nog even duren voordat ze binnen zijn. Ik wil uiteindelijk dat alle informatie, zoals de temperatuur, LVen snelheid van de fan's, op dat schermpje komt te staan.

                        Ik zal morgen weer wat foto's maken van het mooie plantje

                        ---edit---

                        Klopt het nou dat dit de nieuwe toppen worden?

                        Last edited by re100200; 24 February 2014, 23:59.

                        Comment


                          #42
                          Re: Budget kweek fruit AF dinafem

                          Dag: 19

                          Ze groeit weer lekker door.

                          uploadfromtaptalk1393368047284.jpguploadfromtaptalk1393368075681.jpg

                          Voor de rest niet echt iets speciaals eigenlijk.

                          Was er nog iemand met informatie over het gebruik van groene thee om de pH op peil te houden?

                          Comment


                            #43
                            Re: Budget kweek fruit AF dinafem

                            Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                            Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                            Comment


                              #44
                              Re: Budget kweek fruit AF dinafem

                              escargot popcorn.jpg

                              Comment


                                #45
                                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                                Comment

                                Bezig...
                                X