Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nerub's Hollands Hope Micro kweekje!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Nerub's Hollands Hope Micro kweekje!

    Korting op 420shop
    Dit is mijn eerste kweekje!
    ik ben van plan om het zo low budget mogelijk te houden en een grotere buitenkweek van de zomer
    Target: hopelijk zit er een mannetje tussen zodat ik wat zaden kan kweken, en de rest van de vrouwtjes laat ik boeien (-1 vrouwtje voor de zaden)

    ik heb 10 Hollands Hope (vanaf nu HH) zaden gekocht in Amsterdam
    het zijn eigenlijk buiten zaden maar ze zijden dat hij ook binnen kon (zelfs in de sensi seeds winkel gevraagd)

    Hollands Hope is in Nederland ontwikkeld en is uitermate geschikt voor buitenkwekers in een koeler klimaat. Deze plant is bestand tegen schimmel en daarom perfect voor beginners. Geeft een sterke high.

    - Planthoogte: medium, Indica/Sativa mix
    - Stoned of high?: enigszins lichamelijk maar met name high
    - THC gehalte: Medium, 5 - 10%
    - Bloeitijd: 6 - 8 weken
    - Opbrengst per plant (gedroogd): 400 - 500 gram
    - Oogstmaand: September.

    26/1 : 4 Zaden in de grond!

    1/2 :Ze zijn alle 4 uitgekomen! 3 van de 4 plantjes zijn bovengronds en de ander komt bijna boven!



    vandaag zijn ze ook met hun eerste 18/6 cyclus bezig onder de 15W spaarlamp.

    Als ze blaadjes beginnen te krijgen gaan ze onder 36W Tl!

    Dit was de eerste post! er komt ooknog een foto aan van me inimini kempzaad planjes voor de liefhebbers
    Edit: wat souvernirs van Flying Dutchman en Sensi Seeds!!

    Mzzl!
    Last edited by Nerub; 1 February 2009, 12:53.

    #2
    Nice start

    Comment


      #3
      ziet er goed uit

      Comment


        #4
        year good work doe zo voort kheb ook 1 kempaadje staan is al ontkiemt en cm groot fzu ^^

        Grtz

        Comment


          #5


          Dit zijn de kempzaden nu de grootste is 8~10 cm en is met ze 8e blaadje bezig
          ik heb er 1 in een reageer buisje laten groeien (zit geen rede bij)

          Comment


            #6
            :o kvind best wel zielig die in dat reageer buisje .. verkrachting

            Maarja zoo groot is mijn nog niet kzal ook topic je maken als hij wat gegroeid is ^^
            Tis gwn maar om te testen dan men moeder het niet zal opmerken als ik er een gewoone plant (lowryder ->plaatsgebrek)zet staat nu gwn onder men tv kast het is goed afgesloten enzo maar er komt maar weinig lucht bij ^^ en dat gaat de plantjes nekken als ik ze daar in de toekomst ga zetten maarja khoop dat ze het volhouden


            Grtz Green

            Comment


              #7
              jouwe worden ook snel zo groot hoor deze zijn 1,5 week oud ofzo en leuk plekje die lowriders in de tv kast! ik wou ook eers LR plantjes tot dat ik de prijs zag

              maar nu eerst focussen op me HH!

              Comment


                #8
                ja maar ik krijg paar zaadjes van jona LR2 kzal dadelijk wat foto"s poste


                Grtz en suc6

                Comment


                  #9
                  even een vraagje! me plantjes zijn 1 cm gegroeid, alle 4 plantjes zijn boven en van 2 plantjes staan de blaadjes staan mooi open. maar de steeltjes zijn echt knal paars, is dat normaal?

                  ze staan ong 20 cm van een 15 watt SL af en de grond is goed nat!

                  Comment


                    #10
                    als ze paars zijn is het meestal een indicatie dat het te koud is en de spaarlamp moet echt minimaal 5cm

                    Comment


                      #11
                      nou zo koud is het hier niet... en vandaag gaat de lamp er dicht(er) op. wou de kleine plantjes nog niet de volle bak geven

                      Edit: en al zou het wat kouder zijn zou de HH er tegen kunnen volgens et internet

                      Comment


                        #12
                        Spruitjes zijn er dik ok uit,zien er wel een beetje gestrekt uit.
                        Toch wel zien dat je temperatuur in de donkere periode nier onder de 18graden zakt.


                        Grtz
                        420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                        Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                        Comment


                          #13
                          tijd voor een update! 8/2
                          ze staan een paar dagen onder tl (vanaf 4/2)! en ze groeie goed
                          dit is een foto waar ze met ze 4ren in een doos staan

                          dit is een foto van me grootste 2

                          en me kempzaad plantjes gaan ook hard!!(wel een stukkie ouder)




                          de tl buis van 1,20 was wat te groot voor me lcd tv doos dus naast de doos heb iik me kemp plantje maar neergezet.
                          de tl buis zit vast op een heel slimme manier. Tairipjes!!! als de tl wat hoger moet dan trek ik aan het tairipje en dan schuift ie iets naar boven

                          tot de volgende update!

                          Comment


                            #14
                            Ze zijn al meer gegroeid dan die van mij onder spaarlampen.. ach ja, hopelijk gaan ze nu beter groeien hier.

                            Ziet er prima uit daar.
                            [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                            Comment


                              #15



                              Cya!
                              Last edited by Nerub; 11 February 2009, 22:34.

                              Comment

                              Bezig...
                              X