Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lowryder #2 kweekverslagje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    zal niet lang meer duren voor ze hun geslacht tonen.
    ze zitten goed van diepte.

    Comment


      #32
      Dat dacht ik ook. Ze zien er mooi uit, ben wel benieuwd hoe dit kweekje verlopen gaat

      Peace

      Comment


        #33
        Nou, ben benieuwd, je kan het toch zien in de oksel van de plant?! Neem aan dat ze dan iets groter moeten zijn. Of kun je het ook ergens anders aan zien? Sorry voor deze domme vraag! Kan niet wachten tot ik kan zien of het vrouwtjes zijn!

        Comment


          #34
          Volgens mij alleen aan de oksels als ze in de bloei schiete, maar ik dacht dat het eerder 4 - 5 weken zou duren
          Ik hoop dat het dames zijn!

          Comment


            #35
            Je kan het niet ergens anders aan zien, je moet dus enkel wat geduld hebben tot je de eerste pistels ziet (dat zijn die kleine witte haartjes) of balletjes uiteraard. Ik zie ze altijd als eerste in de hoofdtop

            Peace

            Comment


              #36
              In de oksels groeit nu wel vanalles ... zijn dit gewoon bladeren, vertakkingen of moet ik ze nu al goed gaan bestuderen! Wil natuurlijk niet dat er bestoven gaat worden!

              Comment


                #37
                Misschien moet je eens een close-up van je plantjes tonen zodat wij misschien iets van geslacht kunnen zien.
                Verder moet ik zeggen dat je daar een mooi deel plantjes hebt.
                En als je het geslacht nog niet ziet: geduld! Ooit zullen ze het wel tonen, kan me niet voorstellen dat ze geen geslacht zullen hebben

                grtz

                Comment


                  #38
                  Hier 2 close ups van mijn grootste plantje:



                  Comment


                    #39
                    Hmm, ik zie niet iets wat op het geslacht zou kunnen wijzen, mss iemand anders?

                    grtz

                    Comment


                      #40
                      Nee ik ook niet, zie alleen maar nieuwe kleine blaadjes dus nog even afwachten

                      Greetzz

                      Comment


                        #41
                        ze vertonen nog geen bloeiverschijnselen,binne een weekje zal je wel kunnen bepalen welke vrouwelijk of mannelijk zijn...

                        grtzzz

                        Comment


                          #42
                          eyjh leuke plantjes

                          ik wil ook gan beginnen met lowriders maarja de winkel was vandaag dicht ik ga vanavond nog mijn kastje bouwen en morgen mij zaden halen dus dat wordt me wat ik blijf je volgen echt intresant

                          Comment


                            #43
                            lowryders geven naar ongebveer 2 weken bloei verschijnsels
                            dat is het leuke van AF soortjes

                            Comment


                              #44
                              na 2 weken? ik heb ze nu 2,5 weken maar is nog niets te zien, het enigste wat er tot nu toe uit de oksels komen zijn nieuwe blaadjes

                              Comment


                                #45
                                goed kijken.... het kan wel is lastig zijn
                                maar je moet in je nieuwe groei schuten gaan kijken dus boven aan bij je hoofdtop als ware daar moet je eens goed gaan kijken

                                Comment

                                Bezig...
                                X