Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lowryder #2 kweekverslagje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Hier weer een update! Ik heb de lowryders zondag overgepot in potten van 4 liter. Hier blijven ze tot de oogst in staan. Ze staan nog steeds onder 3 spaarlampen van 23 watt, 18 uur per dag. Op de kamer begint het al behoorlijk naar wiet te ruiken! Hoop dat ik snel kan zien of het vrouwtjes zijn, heb er een detailfoto van mijn grootste plant bij gezet:



    Comment


      #47
      Ziet er mooi uit kerel! Hope dat het allemaal dames zijn!

      Comment


        #48
        Zien er zeer mooi en compact uit, het kan nu niet meer lang duren voor je wat gaat zien

        Greetzz

        Comment


          #49
          ziet er mooi groen en compact uit

          keep it up

          Comment


            #50
            Ik heb nog wat nieuwe foto's gemaakt, kan namelijk niet wachten tot ik de mannetjes buiten kan zetten!



            Comment


              #51
              Mooi mooi hoop dat mijne er ook zo uit kome te zien
              Blijf jouw Volgen kerel

              Comment


                #52
                ziet er goed uit kerel
                de mannetjes zul je ook eerder zien dan de vrouwtjes
                punt 1 maakt opvallende ballen aan
                kleine punt 2 een mannetje bloeit eerder dan de vrouw en groeit sneller , om een vrouwtje te kunnen bevruchten met zn stuifmeel

                Comment


                  #53
                  Volgens mij is er zeker 1 een mannetje, komen kleine knopjes in de oksels. 3 andere planten vormen een soort geel haartje, dat zijn de vrouwtjes denk ik. De andere 2 vertonen nog geen geslacht. Is het nodig het mannetje nu al weg te doen, of kan ik nog ff wachten tot ik het echt zeker weet?! Zal vanmiddag proberen wat foto's te maken, maar is nogal lastig met die kleine kenmerken!

                  Comment


                    #54
                    Kan je hem niet tijdelijk onder andere lamp zetten misschien ?

                    Comment


                      #55
                      Ik heb het mannetje in mijn woonkamer gezet. Tel volgens mij al drie vrouwtjes, gaat de goede kant op! Heb ook een hokje (60x60x100) gemaakt, is toch wat makkelijker! Hier wat foto's. De voorste 3 zijn sowieso vrouwtjes, de achterse 2 weet ik nog niet. Het mannetje is al uit mijn hok!




                      Last edited by Bredalowryder; 7 March 2009, 18:56.

                      Comment


                        #56
                        Ja de witte haartjes dat het vrouwtjes zijn,
                        zal zo eens foto's ervan maken!
                        Maar ik ruik hier nog helemaal niets, vind ik ook niet zo erg,
                        zelfs niet als ik met mn neus in de plantjes hang

                        Groetjes

                        Comment


                          #57
                          ken je niet zorgen dat je je lampen horizontaal hangt en een reflector maakt van een cola blikje ?

                          Comment


                            #58
                            Ga ik misschien dit weekend wel proberen, maar voorlopig groeien ze zo ook als kool! Ziet er naar uit dat het wel wat gaat worden!

                            Comment


                              #59
                              het ziet er idd goe uit, houden zo!
                              Etiam inter vepres rosae nascuntur

                              Comment


                                #60
                                ja idd dat is wel zo maar je zult zien als je lampen horizontaler hangt dat ze nog sneller groeien omdat ze dan meer licht krijgen en je weet het licht = gewicht

                                Comment

                                Bezig...
                                X