Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lowryder #2 kweekverslagje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Ja de lampen horizontaal hangen, krijgen ze meer lummen, zoals darkiess al zegde, licht=gewicht.

    Grtz
    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
    Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    Comment


      #62
      Je plantjes zien er goed uit! Dat gaat de goede kant op

      Greetzz

      Comment


        #63
        Hier weer een korte update. Plantjes zien er volgens mij erg gezond uit en groeien goed! Van de 6 zaadjes heb 5 vrouwtjes overgehouden, erg veel geluk dus!




        Comment


          #64
          mooie planten daar i het bredaase, keep up the good work

          Comment


            #65
            best nice voor 1spaarlamp

            Comment


              #66
              Zijn 3 spaarlampen! Maar dan valt het mij nog mee, zeker voor 1e kweekje! Weet iemand hoe lang het nog gaat duren voor ik kan oogsten. De toppen zijn nu erg goed zichtbaar, de grootste zijn ongeveer 3 cm lang. Hoe lang gaan deze worden denken jullie?!

              Comment


                #67
                lowryders bloeien 6 - 7 weeken tot de oogst reken maar uit
                don't drink and drive smoke and fly

                Comment


                  #68
                  Hier weer een update! Planten zijn weer flink gegroeid. Heb een vraag:

                  1 plant heeft een top die al bruin begint te worden. De hele top plakt van de THC. Deze is dus veel verder dan de andere planten. Moet ik deze top nu eerder gaan drogen dan de andere, of kan ik gewoon wachten tot ze allemaal klaar zijn om gedroogd te worden?!

                  Hier wat pics:





                  Comment


                    #69
                    Nu al oogsten?, je kan beter even wachten, die bruine haartjes kunnen ook door je lamp komen, voor een lowrider2 is dit echt veeeeel te weinig wierie aan je plant.

                    Comment


                      #70
                      Inmiddels weer een paar dagen verder, die ene grote top is echt al redelijk bruin. De rest groeit nog verder. Raar, want die dikke top was altijd de snelste groeier en groter dan de rest. Hij is al een tijdje gestopt met groeien en begonnen met een dikke top te maken. De rest is nu groter dan die andere. Raar, maar misschien is dit normaal?!

                      Comment


                        #71
                        Neem eens een foto van die haartjes in close-up (net nadat je lampen uitgegaan zijn ofzo). Je moet toch rekenen dat als je 70% bruine haren hebt je beter oogst, misschien is die iets sneller klaar dan de andere. Je moet echt niet gaan wachten want dan gaat je kwaliteit er enkel maar op achteruit. Als die moet geoogst worden dan moet dat maar. Laat je andere planten maar op hun gemak doorbloeien terwijl . Je hebt dan gelijk al een proever .

                        Greetzzz

                        Comment


                          #72
                          Re: Lowryder #2 kweekverslagje

                          Ben de eerste top inmiddels een paar dragen aan het drogen. De top was redelijk dik (al heb ik geen vergelijkingsmateriaal: mijn 1e kweek) zo'n 8 cm lang. Hij begint nu wel veel kleiner te worden, naarmate hij droger aan het worden is. De andere planten moeten nog een paar weekjes denk ik! Zal binnenkort wat foto's plaatsen! Iemand enig idee hoe lang ze moeten drogen, las tussen de 6 en 14 dagen? Kan niet wachten tot ik kan proeven!

                          Comment


                            #73
                            Re: Lowryder #2 kweekverslagje

                            Ik zou ze zeker 2 weken (dus voor mij een minimaal) laten drogen
                            [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                            Comment


                              #74
                              Re: Lowryder #2 kweekverslagje

                              al een update? ^^

                              Comment


                                #75
                                Re: Lowryder #2 kweekverslagje

                                ziet er al wel goed uit hoe hoog heb je lampen hangen ?

                                Comment

                                Bezig...
                                X