Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gdog's PC avontuur (lemon kush + onbekend)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Gdog's PC avontuur (lemon kush + onbekend)

    dan zou ik eens met iets van 9 beginnen, is al vrij stil.
    let op dat je de + en - niet omdraait. fans branden anders direct door.

    Comment


      #32
      Re: Gdog's PC avontuur (lemon kush + onbekend)

      Ja met een 12v maken die idd veel lawaai! Bij mij staat die ook op mijn slaapkamer en dat gaat niet hoor met 12v fans... :p

      Beaver ben jij momenteel ook bezig m

      Comment


        #33
        Re: Gdog's PC avontuur (lemon kush + onbekend)

        die gelid fan controller eerder gepost in dit topic, die gebruik ik toevallig ook in mijn ladekastje (en in 1 in een daadwerkelijke pc )
        je hebt ze ook van Zalman, in ieder geval een goede 12 volt adapter met zon controller is perfect voor micro omdat t je in staat stelt de temperatuur nog ietsjes aan te passen.
        Je maakt alleen de adapter kabel kapot en je maakt er een molex stekker aan van een oude voeding ofzo, vervolgens kun je pc fans blijven aansluiten met de originele stekkers en adapters etc.
        zolang je adapter genoeg amperage heeft is de ventilatie nu perfect regelbaar.

        bij men big tower blijft t op 25 graden hangen op 100% fanspeed. mijn kweekkastjes staan waar ik (en niemand anders) er geen last van heb.
        goede ventilatie en verse lucht intake is echt heel erg belangrijk.

        Comment


          #34
          Re: Gdog's PC avontuur (lemon kush + onbekend)

          Klinkt ook wel goed zo'n regelbare controler! Ga ik verder bekijken!

          Sent from my C2105 using Tapatalk
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

          Comment


            #35
            Re: Gdog's PC avontuur (lemon kush + onbekend)

            Inderdaad, goede en verse lucht is zeer belangrijk!
            De eerste week stond mijn pcbox in een kast om het zo stealth mogelijk te houden... Maar zo kreeg de plant geen verse en koude lucht meer aangevoerd en verbrandde ze heel snel.
            Nu staat ze op een veel koelere plaats en het gaat heel veel beter nu, temperatuur is 21gr.

            Comment


              #36
              Re: Gdog's PC avontuur (lemon kush + onbekend)

              ja voorlopig staan ze bij mij ook vaak te warm :s
              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

              Comment


                #37
                Re: Gdog's PC avontuur (lemon kush + onbekend)

                iemand een idee welke kant de negatieve kant van deze adaptor?DSC_0245[1].jpg
                ik ben niet zo electrisch aangelegd en wil liever niet de ventilator doorbranden :p DSC_0246[1].jpg voorlopig zit het zo maar durf het nog niet te testen :p
                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

                Comment


                  #38
                  Re: Gdog's PC avontuur (lemon kush + onbekend)

                  de zwarte draad van je adapter met de streep erop is als t goed is de min. die zit bij mij op de rode draad van de fan, hoe jij het ook hebt gedaan zo te zien

                  Comment


                    #39
                    Re: Gdog's PC avontuur (lemon kush + onbekend)

                    okee thx again beaver dan kan ik het kastje eindelijk is helemaal dicht laten nu nog uitzoek hoe dat ander pc ventilatortje werkt :p

                    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                    zo eerst een update!

                    de lemon kush doet het heel goed! ze is weer flink gegroeid en word eindelijk het plantje dat ik verwachte
                    DSC_0248.jpgDSC_0249.jpgDSC_0250.jpg ze heeft nog steeds wat last van de warmte ma da zal nu met de ventilatie beter worden!

                    de 2 andere doen het niet goed eigenlijk
                    DSC_0251.jpg de lamp is er deze nacht op gevallen en dus het bovenste deel is verbrand :s
                    ook denk ik dat degene die ik wou houden een mannetje is! DSC_0252.jpgDSC_0256.jpg
                    de foto's zijn ni duidelijk :s sorry men gsm wilt niet meer scherp stellen :s maar het zijn volgens mij balletjes?

                    de pc heeft vandaag ook een laagje verf gehad! in afwachting tot ik een thermisch deken vast krijg :p
                    DSC_0257.jpg

                    voila! ik zal nog is iets posten als de dames er terug in staan

                    grtz Gdog
                    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

                    Comment


                      #40
                      Re: Gdog's PC avontuur (lemon kush + onbekend)

                      Je plantjes staan veel te nat man.
                      Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

                      Comment


                        #41
                        Re: Gdog's PC avontuur (lemon kush + onbekend)

                        je lemon kush heeft mooi de internodes kort op elkaar. die andere 2 zou ik ook afschrijven als ik jou was.
                        Je hebt gelijk wat de ballen betreft. is een man of een herma, maar heeft in elk geval ballen.

                        ben al benieuwd naar de volgende update

                        Comment


                          #42
                          Re: Gdog's PC avontuur (lemon kush + onbekend)

                          dacht het ook beaver! achje hop in de vuilbak!

                          rodian dat lijkt me straf! op de foto hebben ze wel net water gehad maar stonden ervoor echt kurk droog! had ze eigenlijk gisteren water moeten geven :s
                          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

                          Comment


                            #43
                            Re: Gdog's PC avontuur (lemon kush + onbekend)

                            Update.....Update.....Update....UPDATE!!!

                            Comment


                              #44
                              Re: Gdog's PC avontuur (lemon kush + onbekend)

                              Hmmm, als ik deze foto bekijk: https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...8&d=1418396612
                              weet ik (uit ervaring) dat ze te nat staan of gestaan hebben. Ook op de laatste foto's van je Lemon Kush, lijkt ze natte voetjes te hebben.

                              Ma goed, ik kan het mis hebben.
                              Je kunt trouwens best al overpotten. Zou zelfs niet te lang meer wachten. Grtz & succes.
                              Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

                              Comment


                                #45
                                Re: Gdog's PC avontuur (lemon kush + onbekend)

                                op deze foto hebben ze net water gehad! maar het zou kunnen! ik zal ze wat minder geven en zien
                                overpotten en toppen gebeurt eind deze week wss
                                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

                                Comment

                                Bezig...
                                X