Gdog's PC avontuur (lemon kush + onbekend)
Collapse
X
-
Re: Gdog's PC avontuur (lemon kush + onbekend)
Eventjes een beetje licht kan in mijn ervaring geen kwaad! Als er snachts ook constant een beetje licht de tent in sijpelt kan dit wel voor problemen zorgen..
Sent from my C2105 using TapatalkComment
-
Volgens mij geef je bladvoeding net na de lamp uitgaat?
En @GDog, eventjes een beetje licht kan zeker kwaad (te zien wanneer en hangt natuurlijk ook af van de stressbestendigheid van je soortje)...Comment
-
Idd gewoon klaar staan als de lamp uit springt.
Ikzelf heb me plafonnière laten hangen dus ik knal de spaarlamp aan en de hps uit als ik moet spuiten dan kan dat op ieder moment dat de lamp aan is en die 2 uurtjes kunnen ze best onder een spaarlamp
Gaat helemaal goed komen hier gdogComment
-
Thx psy! Buiten 2blaadjes is alles ook mooi groen! Kan wel al weer niet wachten tot die topjes komen
Sent from my C2105 using TapatalkComment
-
zo exames zijn eindelijk gedaan!!
met da dame gaat het goed! ze staat sinds dinsdag 20/01 met pruikjes op haar hoofd 
foto's heb ik spijtig genoeg niet :s mijn foto toestel heeft het begeven
volgende week zondag zal ik enkele foto's plaatsen met mijn ipod!
de dame gaat nu een weekje alleen zijn. ik ga op vakantie. gelukkig is er wel iemand die dinsdag of woensdag is water gaat geven voor mij! hopelijk overleeft ze het!
grtz en tot de volgende GdogComment
-
wanneer begin je guerilla grow? kan niet wachten om je weer te volgen
Comment
-
Zo na de vakantie de update!
Ze heeft het zwaar gehad die week alleen! Water te kort, te dicht tegen de lamp groeien,...
maar ze doet het nog steeds goed!
Fotos krijg ik er precies niet op met deze oude ipod, maar ik zal ze morge namiddag er op zetten!
Planter ik denk eind februari begin april mzt de eerste buiten te beginnen! We zien nog met het weer eh!
Grtz Gdog
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Aah ze staan er toch bij
geweldig 
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Sphoaxie dat heb ik zeker gedaan
prachtige pistes en geweldige sneeuw! Meer kan een skier niet vragen
Comment
-
de lemon gaat op haar gemakje verder!
veel veranderd er niet maar ik moet haar toch elke dag terug naar beneden binden. ze wilt echt die lamp knuffelen!
de topjes beginnen zich ook te vormen. sommige haartjes worden al bruin al denk ik dat dit komt door te dicht tegen de lamp te zijn geweest :s
IMG_0609.JPGIMG_0610.JPGIMG_0611.JPG
sorry voor de onduidelijke fotos! ik probeer zo snel mogelijk terug een deftige camera te regelen!
zo dat was het dan!
nog een fijne dag verder!
Grtz GdogComment
-
Ach om die haartjes maak ik me niet druk! Het is een hobby kweekje eh! Dus de oogst maakt me minder uit
Comment
-
Updaten vandaag is de eerste dag van bloeiweek 3. De toppen groeien rustig verder en beginnen ook hier en daar aan te dikken! Vooral aan de zijkanten van box.
Maar foto's zeggen meer eh!
De geschoren benen uploadfromtaptalk1424192798391.jpg
En de toppen: uploadfromtaptalk1424192877795.jpguploadfromtaptalk1424192909330.jpg
Ze hebben een beetje honger dus vanaf morgen krijgen ze in plaats van een halve dosis voeding 3/4! We zien wel of dit genoeg is!
Grtz GdogComment
-
update!
zo bijna een maandje bloei! ik ben benieuw wat er nog gaat veranderen!
sommige toppen beginnen aan te dikken maar sommige blijven precies wel maar in de beginnende fase van de bloei.
DSC_0006.jpgDSC_0007.jpgDSC_0005.jpgDSC_0008.jpg
waarom die foto's weer plat liggen weet ik niet! sorry daarvoor!
grtz GdogComment
-
ik had de damen een weekendje alleen gelaten, en hier heeft ze wel van afgezien. ze stond er kurk droog bij, en ook wel wat uitgehongerd!
DSC_0006.jpg
na 75cl water over een paar uur stond ze er al terug happy bij
DSC_0012.jpg
ze krijgt nu 3/4 van de aanbevolen hoeveelheid voeding maar dit lijkt nog niet genoeg te zijn.
enkele bladeren zijn serieus aan het verkleuren, en herfst kleuren zijn dan wel prachtig maar het is nog iets te vroeg
DSC_0013 - kopie .jpgDSC_0014.jpgDSC_0015.jpgDSC_0016.jpgDSC_0020.jpgDSC_0019.jpg
vanaf morgen krijgen ze de volledige dosis voeding!
nog een fijne avond verder,
Grtz GdogAttached FilesComment

Comment