Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
ze staan er rustig bij! ze zijn alle 2 getopt en staan nu een week op 12/12 maar nog geen echte bloei verschijnsels. DSC_0244.jpg
de temperatuur is een beetje een probleem :s het is me de lampen aan 29grade. een tikkeltje te warm! dus ik twijfel om de ventilater op de planten te zetten of mee op de uitlaat zoals op de foto. de fan blaast lucht in het boksje waar de lucht word afgevoerd door een andere fan.
wat denken jullie?
owja weedfan en sphoax hier een pic van de lemon deze zomerDSC_0181.jpg
die top was zo lang als men arm en 2keer zo dik! heerlijk compact plant zelf was 2m30 echt prachtig!
vandaag de onbekende dat nog wel onder de lamp stond in de vuilbak gegooid! was een herma
het mannetje staat nog steeds op het dak en doet het vrij goed! een beetje te nat maarja wat wil je met de regen :s
ik heb nog wel steeds last van de hitte in de pc bak :s was vandaag weer 32grade :s de lemon ziet ook wel af van de hitte! iemand een idee waar je goedkoop pc fan's kunt kopen? ben van plan om ze op aliexpress te kopen maar dit duurt een maand voor ze aankomen :s
foto's kan ik niet maken aangezien men gsm zijn camera het heeft begeven :s maar foto's zulle zeker nog volgen!!
gaat toch wel dood op t dak, nog een paar koude nachten en goodbye
niet op ali express kopen.. over een maand is je lemon dood
kijk op hardware.info of tweakers.net op de prijsvergelijker?
azerty ofzo zal wel wat hebben neem ik aan?
Thx voor de tip! Heb wat mensen gecontacteerd voor 2dehands! En anders bestel ik er op prijsvergelijker!
Als de dude het overleeft op het dak dan zal ik er wel stuifmeel van pakken! Maar ik weer niet zeker of het wel goede wiet is dus ik wil er mijn beperkte plaats niet aan opgeven! Van de zomer ga ik ze zeker nog is testen!
Comment