Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Micro kweek - omgebouwde Ladekast

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    Re: Micro kweek - omgebouwde Ladekast

    Komt goed, thnx voor de interesse enzo. Misschien komt er nog wel een buitenkweekverslagje ofzo aankomend voorjaar.
    Ga uiteindelijk gewoon wel verder met mijn projectje, just not now ^^

    Zal wel paranoia zijn maar die meuk moest echt ff de hut uit, het risico als jan met de pet erbij uitkomt kan ik nu niet gebruiken
    niet voor die paar gram, meer kan ik er ook niet over zeggen en lijkt me ook niet nodig xD

    Het is dus niet zo dat ik nu nooit meer ga kweken ofzo, nogmaals many thanx voor de interesse.

    Comment


      #92
      Re: Micro kweek - omgebouwde Ladekast

      Kut man, zulke mensen zie ik niet graag vertrekken.

      Veel sterkte, en stay hungry...
      Handen in de lucht en groeten aan je tante...

      Comment


        #93
        Re: Micro kweek - omgebouwde Ladekast

        mja vertrokken is een groot woord, maar als ik risico afweeg tegen goed verstand moet ik t nu even niet in huis hebben.
        verder blijf ik gewoon een grower
        t is nu echt een kwestie van "what if" en dan is de conclusie dat t nu voor mij dom is om voor een paar gram en een paar zaadjes dit risico te nemen.
        mijn plannetjes gaan verder gewoon door dan duurt t langer

        The beaver shall remain hungry xD

        Comment


          #94
          Re: Micro kweek - omgebouwde Ladekast

          Heb mijn kastje inmiddels terug, de kweek pc met de 150w bulb.

          waar ben ik mee bezig geweest?
          ik heb een reeks zaden ontkiemd, namelijk;

          3x ruderalis indica (de laatste 3, regulier zaad).
          1x indica aurora (de eerste, voorgegroeid onder 24u 48watt spaarlampjes in het ladekastje)
          1x blueberry (de enige, voorgegroeid onder 24u 48 watt spaarlampjes in het ladekastje, staat nu achter de raam en lijkt voldoende te hebben aan de huidige lichturen. vrij jong plantje, de dagen worden langer, ze maakt heel consistent bladeren met 5 fanleaves, lijkt een kleine bloeispurt gemaakt te hebben maar kan ook strekken zijn enzo, dusja, we gaan t zien. hopelijk blijft de voorbloei weg.

          de 3 rudy's en de aurora stonden inmiddels een week ofzo (iets langer?) onder de MH lamp op 12 uur, sinds gisteren zit de bloeilamp erin en kan ik de aurora aftellen.

          de eerste rudy staat in bloei en is een man. geen AF dus waarschijnlijk daar deze direct in de bloei is gegaan onder 12u.
          de andere 2 rudys zijn nog iets kleiner.

          zodra ik precies weet wat ik wil zal ik van het hps pctje wel een nieuw verslagje maken. want ik wil wel nog een zadenkweekje doen, maar ik denk dat ik ga proberen slechts enkele topjes te bestuiven in plaats van de hele plant.

          dan de Blueberry, deze is van Spliff seeds, ik heb denk ik het sativa fenotype te pakken, paarse bladsteeltjes en waarschijnlijk paarse calyxen.
          heb er een stekje van gemaakt dus ook wellicht een optie om wat zaadjes van te maken, maar ben er dus nog niet helemaal uit .

          IMG_20150311_181839.jpg
          links achterin de dude, zal er dus snel iets mee moeten anders is de aurora in elk geval helemaal bestoven.
          de vrouwelijke topjes op de foto zijn van de indica aurora.

          ben in elk geval blij dat ik na de terminatie van de vorige kweek meteen een man erbij heb.
          want dusver heb ik uit tien zaden slechts 2 mannen gehad. waarvan de eerste dus vermoord is

          Greetz

          paar extra foto's nog:
          P3120496.jpgP3120501.jpgP3120499.jpg
          pic 1 is stekje van de indica aurora, is voor een buddy.
          de 2 andere pics zijn van mijn blueberry (spliff, feminized). Ze had wat dorst.
          Last edited by Hungry_Beaver; 12 March 2015, 13:06. Reden: paar foto's gemaakt

          Comment


            #95
            Re: Micro kweek - omgebouwde Ladekast

            heb t menneke in een klein potje gezet
            met wat folie eronder om wat stuif op te vangen.
            IMG_20150313_133539.jpg

            Comment


              #96
              Re: Micro kweek - omgebouwde Ladekast

              https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/38494-Spliff-Blueberry-en-Nirvana-Indica-Aurora-Vanaf-Bloei?p=514643#post514643

              Comment

              Bezig...
              X