Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

8 x autoflower Green O Matic Greenhouse Seeds en 1 x original skunk Daily Smoker

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    Re: 8 x autoflower Green O Matic Greenhouse Seeds en 1 x original skunk Daily Smoker

    Oorspronkelijk geplaatst door FlintStoned View Post
    Op aarde kan je niet fluschen. Fluschen (doorspoelen) betekend: minimaal 3 x de potinhoud aan water door het medium spoelen. Op aarde gaat dat niet. Zou je 3 x de pot inhoud erdoor jagen dan staat ze dus die laatste 2 weken met niet werkende wortels. Fluchen (het wegspoelen van ballastzouten uit het medium) kan enkel op cocos, steenwol of mapito of hydrokorrel en daarvoor is dat edta zinvol. Het helpt dan bij het fluchem om die ballast ionen te vangen binden en uit te spoelen. Op aarde gaat dit dus niet werken.

    Op aarde Spoel of flusch je dus niks maar stop je gewoon met voeden en geeft enkel water op juiste PH maar niet overmatig veel. Je geeft gewoon enkel dat wat ze verbruikt. DUs vergeet fluchen of spoelen en alle middeltjes die je daarbij nog zou kunnen gebruiken zoals citroenzuur e.d. maar snel zolang je op aarde kweekt.
    Ok flint deftige uitleg maar volgens fabrikant kan je het wel op aarde toepassen hoor. 5,5-5,8 ph voor Hydrocultuur en 6,2-6,5 ph voor veenmos en bodem mixen. Of is bodem mix geen aarde? Dat aarde niet geflushed wordt wist ik wel maar dacht wel dat final phase wel toepasbaar op aarde is.

    Greetz LittleDwarf

    Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y625-U51 met Tapatalk

    Comment


      #92
      Re: 8 x autoflower Green O Matic Greenhouse Seeds en 1 x original skunk Daily Smoker

      Bodemmix is idd aarde. Mij ontgaat echter het voordeel van chelaatvorming in aarde als je ze vervolgens niet kan wegspoelen. De gebonden metaal ionen kunnen namelijk ook weer ontbonden worden aan het DETA. Het zal geen schade doen op aarde maar ik zie de voordelen dan niet meer. Of je voedingszouten nu gebonden zitten aan het klei/humuscomplex in de grond of in chelaat vorm gebonden is Het blijft in de grond en opneembaar voor de plant.

      Comment


        #93
        Re: 8 x autoflower Green O Matic Greenhouse Seeds en 1 x original skunk Daily Smoker

        Oorspronkelijk geplaatst door FlintStoned View Post
        Bodemmix is idd aarde. Mij ontgaat echter het voordeel van chelaatvorming in aarde als je ze vervolgens niet kan wegspoelen. De gebonden metaal ionen kunnen namelijk ook weer ontbonden worden aan het DETA.
        Dus conclusie flint beter de final phase niet meer gebruiken dan? Wat denk je dan van Bud Candy van Advanced Nutrients?

        Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y625-U51 met Tapatalk

        Comment


          #94
          Re: 8 x autoflower Green O Matic Greenhouse Seeds en 1 x original skunk Daily Smoker

          Ja kan dat zeker gebruiken maar ik zie op aarde er het voordeel niet van. Je voert de voedingszouten immer niet af uit het medium. Ze blijven beschikbaar voor de plant.

          Ook de candy bud mag je wat mij betreft gebruiken. Daarmee voeg je wat vitamines en suikers voor je bodemleven toe.

          Eenieder moet natuurlijk geheel zelf weten wat hij allemaal aan boostertjes, zoetmakers carbolaoders, groei stimulatoren of juist remmers toevoegen zoveel die wil. De zin ervan ontgaat mij echter vaak. Zelf kweek ik via het principe: "Minder = Meer".

          P.S. Een growshophouder is doorgaans geen goede informatie bron die zit er om te verkopen en niet omdat die nu zulke goede adviezen geven.

          Comment


            #95
            Re: 8 x autoflower Green O Matic Greenhouse Seeds en 1 x original skunk Daily Smoker

            Oorspronkelijk geplaatst door FlintStoned View Post
            Ja kan dat zeker gebruiken maar ik zie op aarde er het voordeel niet van. Je voert de voedingszouten immer niet af uit het medium. Ze blijven beschikbaar voor de plant.

            Ook de candy bud mag je wat mij betreft gebruiken. Daarmee voeg je wat vitamines en suikers voor je bodemleven toe.

            Eenieder moet natuurlijk geheel zelf weten wat hij allemaal aan boostertjes, zoetmakers carbolaoders, groei stimulatoren of juist remmers toevoegen zoveel die wil. De zin ervan ontgaat mij echter vaak. Zelf kweek ik via het principe: "Minder = Meer".

            P.S. Een growshophouder is doorgaans geen goede informatie bron die zit er om te verkopen en niet omdat die nu zulke goede adviezen geven.
            Dat wil ik zeker graag aannemen wat je zegt over de verkopers! Ik ga je raad zeker opvolgen flint en ik hou je op de hoogte van resultaat!

            Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y625-U51 met Tapatalk

            Comment


              #96
              Re: 8 x autoflower Green O Matic Greenhouse Seeds en 1 x original skunk Daily Smoker

              Ik heb de site van advanced nutrients eens bekeken, maar ik word er niet veel wijzer van. Is 'granny' nu hun biologische voeding ?

              Autoflowers schijnen niet zo gek te zijn op boosters, dus wees daar voorzichtig mee. Hebben al vaak 'gedrongen' toppen met een booster kan je dat bevorderen waardoor je een grotere kans op toprot krijgt, zoheb ik mij dat uit laten leggen. Maar dan moet je wel de mazzel hebben dat je AF toppen aanmaakt ipv trosjes calyxen

              Wat ik mij afvraag, en dat is absoluut niet lullig bedoeld, waarom je niet een grotere tent koopt waar je grotere planten in kan kweken ?

              Er zijn leuke autoflowers maar het zijn over het algemeen geen megaklappers.
              Stemma doet het forum, stout 2017

              Stemma doet stout (2016)
              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

              Comment


                #97
                Re: 8 x autoflower Green O Matic Greenhouse Seeds en 1 x original skunk Daily Smoker

                Oorspronkelijk geplaatst door Stemma View Post
                Ik heb de site van advanced nutrients eens bekeken, maar ik word er niet veel wijzer van. Is 'granny' nu hun biologische voeding ?

                Autoflowers schijnen niet zo gek te zijn op boosters, dus wees daar voorzichtig mee. Hebben al vaak 'gedrongen' toppen met een booster kan je dat bevorderen waardoor je een grotere kans op toprot krijgt, zoheb ik mij dat uit laten leggen. Maar dan moet je wel de mazzel hebben dat je AF toppen aanmaakt ipv trosjes calyxen

                Wat ik mij afvraag, en dat is absoluut niet lullig bedoeld, waarom je niet een grotere tent koopt waar je grotere planten in kan kweken ?

                Er zijn leuke autoflowers maar het zijn over het algemeen geen megaklappers.
                Hey stemma thanks voor je reactie. Ja granny hoort ook tot hun biologische lijn. Die autoflowers had ik gezet als test voor die nieuwe 360 watt led. Dacht kan ik sowieso niets verkeerd mee doen met AF en ga er vanaf nu ook geen meer zetten in tent! Ik ga nu volgende ronde 2 fem in 18 liter potten zetten. Alsook heb ik niet veel plaats om een grotere tent te zetten in kamer.

                Greetz LittleDwarf

                Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y625-U51 met Tapatalk

                Comment


                  #98
                  Re: 8 x autoflower Green O Matic Greenhouse Seeds en 1 x original skunk Daily Smoker

                  Het witte op deze knop schijnt normaal te zijn bij het Led kweken maar ik vroeg me af kan ik dit wel ook roken? Is specialer effect of hetzelfde? Weet er iemand meer van?



                  Greetz LittleDwarf

                  Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y625-U51 met Tapatalk

                  Comment


                    #99
                    Re: 8 x autoflower Green O Matic Greenhouse Seeds en 1 x original skunk Daily Smoker

                    albinoeweed.jpgDaar is gewoon alle bladpigment, het chlorofyl maar ook het caroteen en eventuele anthocyanen geheel kapot door te intensieve fotonen instraling. Geheel normaal is dat niet, het geeft aan dat de led er veel te kort op hangt. Het witte blad blijft wel gewoon soepel maar doet dus niet meer mee aan de fotosynthese. Je kunt dat gewoon roken overigens.

                    Er bestaan ook mutaties die geen bladpigment kunnen aanmaken maar zoon "albino-kiem" Overleeft dus niet omdat die niet aan fotosynthese kan doen.

                    Comment


                      Re: 8 x autoflower Green O Matic Greenhouse Seeds en 1 x original skunk Daily Smoker

                      Oorspronkelijk geplaatst door FlintStoned View Post
                      [ATTACH=CONFIG]278055[/ATTACH]Daar is gewoon alle bladpigment, het chlorofyl maar ook het caroteen en eventuele anthocyanen geheel kapot door te intensieve fotonen instraling. Geheel normaal is dat niet, het geeft aan dat de led er veel te kort op hangt. Het witte blad blijft wel gewoon soepel maar doet dus niet meer mee aan de fotosynthese. Je kunt dat gewoon roken overigens.

                      Er bestaan ook mutaties die geen bladpigment kunnen aanmaken maar zoon "albino-kiem" Overleeft dus niet omdat die niet aan fotosynthese kan doen.
                      Damn flint weeral iets bijgeleerd thanks en idd had in het begin van deze ronde wel steeds de led lamp dicht tegen de planten gehangen! Maar het wit was wel pas later gekomen en niet zoals die foto fat jij laat tonen. Mocht het ooit zo het geval zijn zou deze plant dan nog groeien?

                      Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y625-U51 met Tapatalk

                      Comment


                        Re: 8 x autoflower Green O Matic Greenhouse Seeds en 1 x original skunk Daily Smoker

                        Oorspronkelijk geplaatst door LittleDwarf View Post
                        Damn flint weeral iets bijgeleerd thanks en idd had in het begin van deze ronde wel steeds de led lamp dicht tegen de planten gehangen! Maar het wit was wel pas later gekomen en niet zoals die foto fat jij laat tonen. Mocht het ooit zo het geval zijn zou deze plant dan nog groeien?

                        Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y625-U51 met Tapatalk
                        Oeps nee idd albino kiem overleefd niet

                        Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y625-U51 met Tapatalk

                        Comment


                          Re: 8 x autoflower Green O Matic Greenhouse Seeds en 1 x original skunk Daily Smoker

                          Wel een bijzonder gezicht zo'n albino kiem, je zal toch raar staan te kijken
                          Stemma doet het forum, stout 2017

                          Stemma doet stout (2016)
                          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                          Comment


                            Re: 8 x autoflower Green O Matic Greenhouse Seeds en 1 x original skunk Daily Smoker

                            Haha stemma idd zo van what the fuck direct bij de zadenleverancier gaan klagen lol..

                            Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y625-U51 met Tapatalk

                            Comment


                              Re: 8 x autoflower Green O Matic Greenhouse Seeds en 1 x original skunk Daily Smoker

                              Update 13-09-2015

                              Weekelijkse voeding voor de Cheese en de Original Skunk.

                              2ml Micro,Bloom,Grow
                              2ml Big Bud
                              2ml Sensizym
                              2ml Bud Factor X
                              1ml Revive


                              Greetz LittleDwarf

                              Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y625-U51 met Tapatalk

                              Comment


                                Re: 8 x autoflower Green O Matic Greenhouse Seeds en 1 x original skunk Daily Smoker

                                Leuke deze! Ik ga je volgen!
                                Buitenleef en buitenkweek, lekker thuis en er op uit! 2016 (actief)

                                Comment

                                Bezig...
                                X