Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1x low dwarf AF seedmakerseeds + 1x OG Kush zaadje uit wietzakje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    1x low dwarf AF seedmakerseeds + 1x OG Kush zaadje uit wietzakje

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

    Leuk dat jullie meekijken, ik was eigenlijk niet van plan om een kweekverslag bij te gaan houden maar heb toch besloten wat korte punten te noteren om later op terug te kijken.

    Zoals jullie in de titel hebben kunnen lezen gaat het om de volgende 2 soorten:

    1x Low dwarf AF van seedmakerseeds, dit is een kruising tussen de lowrider en een onbekend ander soortje hieronder de link van seedfinder: http://en.seedfinder.eu/strain-info/Low_Dwarf/Seedmakers_Seeds/" target="_blank">
    1x OG kush, en dit zaadje heb ik uit een zakje wiet en ben het gaan proberen te kweken omdat de lamp toch al branden voor de low dwarf.

    Mijn setup is heel bescheiden, namelijk:
    2x 75w tneon set en atami bcuzz voedingslijn + plagron sugar royal. + fan
    that's all! en ja ik weet dat wiet erg gaat ruiken in de bloei, maar heb het eerder binnen gekweekt zonder problemen en dit zal nu ook wel weer lukken.
    Het is en blijft een micro kweekje dus ik doe het met de spullen die ik heb en ik zie wel wat er vanaf gaat komen
    Ik heb ook nog eens de tneon de hele kweek met bloeilampen gedaan, omdat ik dacht op te maken uit de info op de website van de growshop dat er groeilampen bijgeleverd werden.
    Bleek dus weer eens dat ik niet goed gelezen had en toen besloten licht is licht we gaan het wel zien (volgende kweek zorgen dat ik van tevoren alles in huis heb voor ik begin)

    De planten staan beide in een 2L pot en vanwege de beperkte ruimte wil ik de AF daarin houden en de OG kush gaan buigen en binden als het wat wordt.
    nou als laatste natuurlijk nog enkele foto's want iedereen weet:
    Ik hoop dat jullie meekijken en of iemand enig idee heeft hoeveel mijn AF waarschijnlijk in de bloei nog groeit, want het is nu nog wel een heel klein plantje
    Grtz en tot de volgende!
    Attached Files
    Last edited by Ilikebigbuds; 4 November 2015, 20:54. Reden: opmaak en tekst klopte van geen kant ^^
    https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

    #2
    Re: 1x low dwarf AF seedmakerseeds + 1x OG Kush zaadje uit wietzakje

    Die groeit echt nog wel door....je ziet wel het Tneon effect met korte internodes, Compact plantje. Zien er volgens mij prima uit. Waarom in 2 ltr pot houden? Lijkt me vragen om problemen straks.
    Succes

    Comment


      #3
      https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

      Comment


        #4
        Re: 1x low dwarf AF seedmakerseeds + 1x OG Kush zaadje uit wietzakje

        de low dwarf staat nu in een 5L pot en ik hou deze pot als eindpot.
        Bij het verhangen van de lamp ben ik onhandig geweest en viel de lamp op mn plant, maar gelukkig alleen 1 klein nieuw blaadje eraf gebroken en de plant zit er een beetje "verfrommeld" uit al denk ik dat dit morgen weer normaal zal zijn na het weekend zal ik weer wat foto's posten!

        Grtz, joe! tot de volgende!
        https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

        Comment


          #5
          Re: 1x low dwarf AF seedmakerseeds + 1x OG Kush zaadje uit wietzakje

          even een korte update:

          De low dwarf vindt de nieuwe pot erg fijn en is best lekker aan het groeien, de bloei zit er nu echt in en alle topjes hebben kleine witte pruikjes
          ik heb uit hetzelfde zakje wiet waaruit ik het OG kush zaadje had gehaald nog 2 zaadjes gehaald en deze natuurlijk ook in de grond gestopt zodat het mooi vol staat onder m'n tneon!
          Helaas moet ik jullie teleurstellen, als er mensen zijn die meekijken tenminste want ik heb op het moment een paar dagen geen beschikking over een camera omdat mijn telefoon het heeft begeven en ik even een andere moet fixen.
          Zo snel al ik weer een camera heb, zal ik foto's posten, maar ik kan wel vast melden de 3 kleintjes staan in 1,5 a 2L potjes en vinden de lamp heerlijk!

          Ik hoop dat ik jullie snel foto's kan brengen en dat mensen me zullen volgen als het wat interessanter word.

          Greetz en tot de volgende!
          Ilikebigbuds
          https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

          Comment


            #6
            Re: 1x low dwarf AF seedmakerseeds + 1x OG Kush zaadje uit wietzakje

            Ik ga even meekijken, ik groei zelf ook onder T-Neon namelijk succes!
            Buitenleef en buitenkweek, lekker thuis en er op uit! 2016 (actief)

            Comment


              #7
              Re: 1x low dwarf AF seedmakerseeds + 1x OG Kush zaadje uit wietzakje

              Oorspronkelijk geplaatst door Dkuttekop View Post
              Ik ga even meekijken, ik groei zelf ook onder T-Neon namelijk succes!
              top, leuk dat je meekijkt ik ben ook benieuwd hoe het gaat lopen het is m'n eerste kweek onder T-neon
              https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

              Comment


                #8
                Re: 1x low dwarf AF seedmakerseeds + 1x OG Kush zaadje uit wietzakje

                Eindelijk weer een update!!

                Hey allemaal, ik heb eindelijk weer een telefoon waarmee ik enigszins fatsoenlijke foto's kan maken van mijn planten
                Dus bij deze een kleine update met een plaatje hoe alles er op dit moment bij staat in mijn kamertje.

                Als eerst de Low dwarf die op dit moment 9 dagen in bloei staat:
                De low dwarf is nog mooi een stuk gegroeid en is nu naar schatting zo'n 40 cm hoog en is nu heerlijke topjes aan het maken welke met de dag groeien!!!
                Het enige puntje waarmee ik een klein foutje had gemaakt is dat ik de plant water gaf toen het licht uit was en deze nog iets omhoog gehangen moest worden, hierdoor is de plant na het wateren en het aangaan van het licht omhoog gaan staan en hebben een 3 tal blaadjes tegen de lamp aan gezeten en zijn ze verbrand.
                De schade van de lamp is minimaal en totaal niet van belang voor de rest van de kweek, wel heb ik de lamp nu constant op +-8- 10 cm van de hoofdtop hangen zodat ik niet weer dezelfde schade veroorzaak.

                Dan gaan we door met de kleintjes uit de gevonden OG-Kush wietzaden:
                Ondertussen zijn het er dus 3 en ze groeien allemaal lekker onder de t-neon verlichting en staan nu allemaal in +- 5L emmers met ongeveer 4L aarde omdat deze op was maar dat zal ik deze week nog even aanvullen
                Ze reageren goed op de lage dosis voeding waarmee ik ben gestart (wortel stimulator en groeivoeding + wat A en B soil nutrition allemaal van de Atami lijn net als de low dwarf.
                Heb de plantjes gister verpot omdat de witte penwortels onder uit de pot begonnen te groeien en dat genoeg reden was om ze eens te verwennen met wat verse aarde en grotere schoenen.

                hieronder wat foto's van de plantjes tot nu toe! Enjoy!
                3x og kush.jpglow dwarf dag 9 bloei.jpg
                https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

                Comment


                  #9
                  Re: 1x low dwarf AF seedmakerseeds + 1x OG Kush zaadje uit wietzakje

                  die lowdraf ziet er goed uit
                  verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

                  Comment


                    #10
                    Re: 1x low dwarf AF seedmakerseeds + 1x OG Kush zaadje uit wietzakje

                    Oorspronkelijk geplaatst door joremkrank View Post
                    die lowdraf ziet er goed uit
                    Ja is de eerste keer dat ik wat kweek van seedmakersseeds maar ben tot nu toe erg tevreden over de kweek van de low dwarf naar mijn idee een erg makkelijke plant en groeit en bloeit mooi tot dusver... maargoed ik moet nog minimaal een week of 6 a 7 bloei doorstaan dus hopelijk blijft ze me meevallen/bevallen
                    https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

                    Comment


                      #11
                      binden low dwarf.jpg
                      https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

                      Comment


                        #12
                        Re: 1x low dwarf AF seedmakerseeds + 1x OG Kush zaadje uit wietzakje

                        Ben wel benieuwd hoe die Low Dwarf nu ruikt ?
                        Is het wat zurig, citrus-achtig (autoflower eigen), of kun je een echte geur onderscheiden ?

                        De genetica is vaag, Lowrider x unknown, dus dat kan vanalles zijn.
                        Waarschijnlijk een Skunk pheno, dus daar kunnen diverse geuren/smaken uit komen.
                        Als de Lowrider domineert zou dat jammer zijn, (imho).
                        Vandaar m'n nieuwsgierigheid.
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment


                          #13
                          Re: 1x low dwarf AF seedmakerseeds + 1x OG Kush zaadje uit wietzakje

                          Hey Q, leuk dat je meekijkt en de geur daar kan ik m'n vinger nog niet echt op leggen..
                          Het is naar mijn idee niet het zurige wat ik bij vorige autoflowers altijd rook.
                          Ik denk dat de komende 2 weken de geur nog wel wat beter uit zal komen en ik hoop dan ook dat ik er een beschrijving van neer kan zetten hier

                          Het soortje trok mij in eerste instantie aan omdat ik wel benieuwd was of de plant erg veel zou verschillen van de Lowrider. maar qua opbouw van de plant zijn er wel duidelijke overeenkomsten dus de unknown soort mag van mij nog wel meer tot z'n recht komen
                          Zodra ik de geur kan omschrijven zullen jullie de eerste zijn die het hoort hier!

                          I'll keep you posted!
                          Bigbuds
                          https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

                          Comment


                            #14
                            Re: 1x low dwarf AF seedmakerseeds + 1x OG Kush zaadje uit wietzakje

                            Heel duidelijk de Ruderalis die zich uit in je Lowrider. Wel erg mooi!
                            Buitenleef en buitenkweek, lekker thuis en er op uit! 2016 (actief)

                            Comment


                              #15
                              Re: 1x low dwarf AF seedmakerseeds + 1x OG Kush zaadje uit wietzakje

                              Update:

                              Voor QnQ even de melding dat de geur toch steeds meer naar het zure toe neigt, en ik bang ben dat de Lowrider toch dominant is in dit soortje.

                              inmiddels is er in de afgelopen weken een hoop veranderd aan de plantjes, namelijk de 3 OG Kush zijn getopt en doen het prima.
                              De Low dwarf is er wat minder aan toe omdat deze een bladprobleem heeft wat naar mijn idee een zwavel tekort is, maar ik twijfel er nog een beetje over.
                              Ik heb wat soil nutrition gegeven omdat ik al een kleine week geen voeding had gegeven en hoop dat niet verder uit zal breiden.
                              Hieronder ook wat foto's al hoop ik dat ze duidelijk genoeg zijn.(beetje vertekend beeld met lamp/flits e.d. de planten lijken donkerder dan ze in werkelijkheid zijn)

                              Alsof het bladprobleem nog niet irritant genoeg is heb ik nu ook last van de varenrouwmug en ik heb dit proberen te behandelen met de kaneel methode zoals ik op meerdere sites tegenkwam.
                              hierbij overgiet je een beetje kaneel met kokend water laat dit vervolgens afkoelen giet de bovenste laag in een sprayfles en het bezinksel gooi je weg en dit spuit je op de aarde waardoor de vliegjes en larven dood zouden moeten gaan en na 2 weken nog eens herhalen zodat de nieuwe larven ook meteen gedood worden.

                              Een best bewogen weekje waarin de bloei van de low dwarf is geremd door wat ik denk dat een zwaveltekort is, en irritante vliegende bezoekers die hopelijk niet teveel schade meer aan zullen richten (kan iemand mij vertellen waar ik van die vliegenstrips kan kopen waar ze aan vast blijven plakken?)

                              hier de foto's van de getopte plantjes en de bloeiende low dwarf met bladprobleem. ( mensen met veel kennis over bladproblemen of eigen ervaringen hiermee graag bevestiging of het zwavel tekort of iets compleet anders is) heb geen PH en EC meter en ben ook niet van plan dit aan te schaffen dus als ik dit nodig heb
                              wordt het fingers crossed dat hij de bloei af kan maken ze is nu 20 dagen in bloei dus zal nog wel een week of 4-5 mogen.

                              low dwarf 1.jpgog kush 3.jpgog kush 2.jpgog kush 1.jpgblad og kush 2.jpgblad low dwarf 1.jpg
                              https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

                              Comment

                              Bezig...
                              X