Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1x low dwarf AF seedmakerseeds + 1x OG Kush zaadje uit wietzakje

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 1x low dwarf AF seedmakerseeds + 1x OG Kush zaadje uit wietzakje

ja dat bedoelde ik 12/12 vanaf het begin duurt langer eer je je plant ziet evolueren tegenover 18/6 zoals je zegt had je bomen bij wijze van spreken. jammer van die klote hermas en neen niemand verdenkt je hier ofzo tis zoals je zelf zegt dat je beseft dat je niet ALLES mag laten tonen hier mijn volgend doel is 50 gram per plant halen ghehe :p zal al werk genoeg voor mij zijn hahaha

Comment

Hey gasten,
      Leuk dat jullie even komen kijken hier ik ben helaas druk geweest en heb nog steeds geen foto's gemaakt dus die houden jullie nog tegoed! Ik kan melden dat het goed gaat met de plantjes en ik heb een hydrobak in elkaar geknutseld waarmee ik ga oefenen met een rondje tomaten plantjes om te kijken of ik dit onder de knie kan krijgen grtz bigbuds
      https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

Comment

Tomatenplanten kweken is easy. Je zaait alles in een bakje en dan verpoot je ze door de plantjes van elkaar los te trekken. Worteltjes bloot. Vervolgens zet je ze zeiknat. Wiet verstikt in dat geval, tomaten houden er van.
        Dus ja, je zal nooit problemen hebben met tomaten Aan de andere kant als tomaten mislukken dan lukt wiet zeker niet.
        Tomaten stekken? Dief eraf pitsen in in zeiknatte grond steken. Tomaat gestekt Was wiet maar zo simpel en vergevingsgezin.

Comment

Chill man! Ik dacht ook al is om een ronde te doen zonder cannabis. Ben benieuwd hoe en of dat werkt.

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y625-U51 met Tapatalk

Comment

Frambozen,druiven,exotische vruchten gaat dat ook indoor?

Comment

hey beo,
              leuk dat je ook even komt kijken, en ik snap je reactie wat betreft het verschil tussen tomaten en wietplanten.
              De DWC bak die ik in elkaar geknutseld heb is voorzien van een bruissteen, pomp netpots en water met lage dosis voeding +wortelstimulator. het medium waarmee ik kweek is steenwol, en ik wil met het tomatenrondje eigenlijk proberen te kijken hoe het allemaal loopt met zo'n bak en ik denk dat als ik me er wat in verdiep ik dit best zou kunnen herhalen met een rondje wietplanten. (met de nodige aanpassingen natuurlijk)
              Om nog even terug te komen op een oudere post over de autoflowers die ik binnen neerzet, dit is omdat ik deze zaden nog had liggen en deze gratis had gekregen het ligt betaal ik niets extra's voor omdat ik inclusief woon en het maar een 150w lamp is.
              ik ga proberen een kap met wat cfl lampjes +-100w boven de dwc bak te fixen zodat ik mijn t-neon lekker boven de wietplanten kan laten hangen.

@littledwarf er zijn zeker een aantal exotische planten die je binnen kunt groeien. als je youtube eens afzoekt zal je veel filmpjes tegenkomen van mensen die dit al bewezen hebben frambozen en druiven heb ik nooit geprobeerd maar ik ben ervan overtuigd dat je bijna alles wel binnen kan kweken zolang je voldoende licht en ruimte hebt.
              https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

Comment

Druiven daar twijfel ik aan. Die hebben veel ruimte nodig. Ik zet zelf tomaten, pepers, courgetten, paprika's, aubergines, kruiden etc. Wel onder TL, de meeste soorten begeven het onder de lichtdruk van HPS. 3 18 watt tl'en is ruim voldoende. Maar ook plezant voor tussendoor.

Comment

@Ilikebigbuds

Chill dat je wat in elkaar knutselt en experimenteert ik ga je tomatenplant zeker volgen hehe maak je er een topic over? Ik ga is checke op youtube.

@blackwolf

Zou Led ook lukken om bijvoorbeeld aarbeien of groenten?

Comment

@beowulf, ja dat is wat ik zeg je kunt alles binnen kweken als je maar ruimte en licht genoeg hebt ik denk ook niet dat er echt mensen zijn die druiven de gehele levensfase binnen houden maar voorgroeien kan zeker vrij simpel. Zo heb ik ook een kerel gezien die komkommers kweekte binnen met een verrassend resultaat. (overigens is dit gedaan onder led @littledwarf dus je hebt meteen antwoord op je vraag) en ik denk niet dat ik er een heel verslag van zal maken van die tomaten maar ik kan wel zo nu en dan een foto erbij gooien van de vooruitgang. (ik ga proberen vanavond een paar foto's online te gooien hier waarbij ik de bak ook even zal fotografen zonder pomp en bruissteen nog maar die heb ik morgen binnen)
                    hieronder de link van het komkommer filmpje

Comment

komkommers en tomaten buiten telen is pas moeilijk, ghehehe.

Comment

haha ik stop de kas altijd lekker vol met tomaten en komkommers lekker 1 keer per week dieven en voor de rest hopen dat je de ziektes er niet in krijgt planten blijven me interesseren en fascineren dus ik blijf lekker binnen door knutselen in de winter aangezien buiten de omstandigheden voor dit soort planten niet optimaal zijn nu @flint je tuin zag/ziet er mooi uit dit jaar, de schermbloemen van de wortel vond ik erg mooi en apart!

Comment

Bezig...
                        X