Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1x low dwarf AF seedmakerseeds + 1x OG Kush zaadje uit wietzakje

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 1x low dwarf AF seedmakerseeds + 1x OG Kush zaadje uit wietzakje

Een vriendelijke en vooral beleefde kerel !
    +1
    Je krijgt niet zoveel reacties maar je trekt er jezelf wel steeds netjes uit.

Goed bezig man !
    Komt heus wel goed ...

Verzonden vanaf mijn iPhone 6 met Tapatalk uit Groenland.

Comment

thnx pothead! wordt gewaardeerd!
      Ik krijg minder comments omdat ik te weinig updates doe over mijn eigen kweekje maar dat komt waarschijnlijk omdat ik andermans kweekverslagen ook zo interessant vind
      Binnen nu en een paar dagen zal er weer een update met foto's volgen voor de mensen die af en toe een kijkje nemen in dit topic.
      Cheers en keep em green allemaal! (zo ook de kerstboom natuurlijk )
      https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

Comment

gisteren heb ik de Low dwarf omgehaald na 6,5 week bloei, ook al wilde ik haar laten staan het had geen nut gehad.
        Ze dronk niet meer en ze was gewoon klaar. De toppen waren best wel mooi geworden voor zo'n klein plantje, en de blad top verhouding was prima ik heb weinig knipwerk gehad aan dit plantje. De natte opbrengst was helaas maar 35 gram dus ik zal blij zijn als ik hier 10 gram van over kan houden.
        De 10 gram denk ik wel te halen, omdat ze de laatste 5 dagen geen water meer heeft gehad en alle energie uit de bladeren heeft moeten halen.
        De toppen zijn erg compact en plakken lekker

Daarnaast heb ik nog 3 og kush planten staan die ik waarschijnlijk allemaal weg kan kieperen in de kliko omdat dit herma's of mannen zijn. heb bij 1 plant al wat ballen weggehaald en bij de andere twee lijken zich ook ballen te vormen.
        Vandaag leg ik 3 autoflower zaden te kiemen die de 3 planten zullen vervangen. Ik zet deze autoflowers i.v.m. ruimtegebrek en gewoonweg omdat ik deze zaden nog had liggen
        Ik leg vandaag de volgende zaden te kiemen : Auto Anubis, Auto White Widow en een freebee van wietzaadjes.nl de great white shark auto.

Ik zal hiervoor binnenkort even een nieuw topic openen, en tot die tijd hou ik dit topic nog open.
        hieronder wat foto's van de oogst en de nieuwe zaden.
        buds.jpgseeds.jpg

Nu maar even drogen en curen en aan de slag met de nieuwe zaden!!

Grtz Bigbuds
        https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

Comment

Ziet er goed uit! Laat het je smaken

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y625-U51 met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LittleDwarf View Post
            Ziet er goed uit! Laat het je smaken

Comment

Idd het zekere voor het onzekere nemen! Ik had ooit is easy bud staan was ook citrus achtig is echt heerlijk je zal ervan genieten! Keep up the good work mate!

Comment

Idd het zekere voor het onzekere nemen! Ik had ooit is easy bud staan was ook citrus achtig is echt heerlijk je zal ervan genieten! Keep up the good work mate!

Ga ik zeker doen ik hoop dat de nieuwe autoflowers het leuk doen en denk dat ik daarna toch maar een kweek doe met 2 normale fem zaden zodat ik wat meer kan sturen in de groei maar dat zijn weer plannen voor over een aantal maandjes!

Grtz bigbuds

Comment

Nice man komt helemaal in orde zo te horen! Fem geeft je natuurlijk meer opbrengst.

Comment

hele korte update, ik ben blij dat ik de 3e og kush plant heb laten staan om het geslacht af te wachten want dit is namelijk een prachtige dame de voorbloei zit er mooi in en er zijn alleen vrouwelijk kenmerken te zien! Nu dus 4 plantjes onder de t-neon staan waarvan 3 autoflowers die ik waarschijnlijk ga opofferen. Ik ga de lampen verwisselen naar bloeilampen zodra de autoflowers in bloei schieten en ga dan 12/12 draaien met als gevolg dat ik de og kush kan afbloeien en een mindere opbrengst krijg van de autoflowers. Ik ga kijken of ik misschien de og kush de eerste 2 weken nog apart in het donker kan zetten maar dat ga ik niet de hele bloei volhouden vrees ik
                    Binnenkort zal ik proberen wat tijd te vinden om foto's te schieten en hier wat plaatjes te posten.

Tot de volgende!
                    Grtz Bigbuds

Comment

zo te horen verloopt alles goed best geen autoflower als je indoor doet maar dat weet je dan voor volgende ronde :p ik kijk af en toe mee mate!

Comment

Waarom raad je geen auto's aan binnen als ik vragen mag LD ?
                        Worden nochtans goede resultaten gehaald indoor met auto's ,ik ga er ook een paar zetten binnen kort terug auto's ,heb er nu ook 9 staan en 2 WW die liggen te kiemen alweer.
                        Fun fun fun

Cannabis Strain Testing 420 CST#420

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PotHead Sativa View Post
                          Waarom raad je geen auto's aan binnen als ik vragen mag LD ?
                          Worden nochtans goede resultaten gehaald indoor met auto's ,ik ga er ook een paar zetten binnen kort terug auto's ,heb er nu ook 9 staan en 2 WW die liggen te kiemen alweer.
                          Fun fun fun

Neen niet echt iets op tegen hoor maar fem zaad brengt in algemeen meer op. En qua stroom "verspilling". Succes mate met je ronde! Heb hier ook al propagator vol zaad staan dat ligt te intkiemen maar wel fem.

Comment

Neen niet echt iets op tegen hoor maar fem zaad brengt in algemeen meer op. En qua stroom "verspilling". Succes mate met je ronde! Heb hier ook al propagator vol zaad staan dat ligt te intkiemen maar wel fem.

Top top ,leuke he

Tis wat je zegt ,fems gooi je op 12/12 en dat verbruikt idd wel wat minder stroom dan gans de eind 18/6 of 20/4.
                            Ik heb er nu een 9tal staan auto's mee met de 18 cheese fems van Spliff en de 7 Girl scout cookies van DSB ,nog een 2-3 weken groeien op 18/6 (maximum) en dan schakel ik over op 12/12 ,ik zou de auto's mee op 12/12 zetten ,wil eens zien hoe slecht of goed de opbrengsten zijn met m'n eigen ogen daarop.

En in mijn achterhoofd spreekt een stemmetje ,Pothead ,je hebt nog een tweede ruimte ,een tweede lamp ,vlieg erin en kiemen die handel.
                            Maw zou wel zien zitten om een tweede ronde voor mijn draaiende project op te starten ,dan zou ik de auto's tegen de fems op 12/12 moeten in de andere ruimte zetten ,bij de groeiers terug zogezegd die daar dan ook op 18/6 zullen staan ,en als de tijd rijp is ,zou ik alles in 1 ruimte zetten ,2x 600W boven en gaan ...
                            Enigste probleem zal wat zijn dat ik hier wat tegenwind ga krijgen denk ik.
                            Sta er nu met 18 cheese ,7 GSC ,9 auto's ,2 die kiemen nog waar ik eigenlijk een micro kweekje mee wou doen ,puur bezigheid eigenlijk.
                            Maar als ik dan nog eens 20-30 er extra ga bij zetten en de andere ruimte ga ik hier met 50-60 planten in de bloei staan om een gegeven moment.
                            En denk dat ze dat hier niet zo graag gaan zien.
                            Ik verkoop gene gram weed maar zou alweer snel de naam van broodkweker hier krijgen denk ik.
                            Ook al is het voor de fun en omdat het gewoon kan ,weed bewaart immers lang dus ik kan opbergen ,maar denk dat het voor dit forum niet zo goed is zoals ik als genoeg gelezen heb.
                            En daar wringt het schoentje dan wel weer ...

Dilemma

Comment

Comment

Comment

Bezig...
                                X