Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

    kijk vriend als je een autoflower toch wilt doen dan doe wel een 11l..want the meer grond meer productie theorie blijft vast gesteld...je MOET 18/6 licht cycles geven en geef een lichte maar goeje voeding vooral in de bloeifase groei fase hoef niet echt...hier een voorbeeld van mijn northernlights auto van 2 jaar geleden...success met je beslissing

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
    in 11l pot 35 g..had iets meer gekund denk ik in een 18 l of meer
    northernlight.jpg

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    nogmaals 18/6 tot einde als je 20/4 wilt kan ook..niks anders is het beste

    Comment


      #17
      Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

      Als het je om de hoogte gaat met die auto flowers kun je ook nadenken over de 12/12 methode toe te passen met regulier zaad. Blijven de planten ook klein. Autoflowers zijn minder makkelijk dan ze klinken uit mijn ervaring. Ze reageren heel anders op voeding, licht afstand, potgrote enzovoorts dan regulier zaad. Als je echt veel wilt leren kan ik je aanraden om gefeminiseerd zaad te nemen, een aantal keer dezelfde strain te blijven kweken en je kweekmethoden te perfectioneren. Dan kan je elke oogst duidelijk het verschil zien in vakmanschap

      Comment


        #18
        Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

        Ik schuif mijn stoeltje bij .
        Ik snap dat je eerst je autoflower zaden wil zetten en te kijken hoe dat gaat.
        God was never on your side..

        Comment


          #19
          Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

          Je gaat een leuke hobby krijgen aan het kweken, veel plezier ermee!

          Ik vind de gtools kast erg mooi maar ook erg klein en vraag mij af hoeveel wiet je per maand gebruikt?
          Je zou beter je 'kweekvermogen' afstemmen op je verbruik ?
          Stemma doet het forum, stout 2017

          Stemma doet stout (2016)
          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

          Comment


            #20
            Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

            Hij is binnen gekomen inmiddels! YEAH ! helaas ben ik vanmorgen bij de kaakchirurg geweest dat maakt dan deze dag weer minderrrrrrrrr (maar igg is me kastje binnen)
            mag alleen niet tillen en bukken 24 uur lang ivm hechtingen in me kaak dus in elkaar zal eind van de week worden vrees ik

            @gollink gaat goed komen als eerste doe ik een AF erna gaat ik een mooi soortje normale uitzoeken en die doen (zei al wil eerst is een beetje proberen en kloten) en lekker op me gemak leren en
            vooral kijken is het wat voor mij en vind ik het leuk.

            @souljah northernlight was vroeger een van me favo smokers (deze ziet er goed uit zeg voor een autoflower) OJA ik gaat ook 18/6 doen trouwens. er zijn er zelfs die 20/4 doen en waar het ook goed gaat maar begreep ff rust voor ze is ook goed ! BTW welke voeding gebruik jij ? ik was van plan Plagron te gaan doen en idd alleen de bloei (als het goed is en je neemt Livhtmix als aarde zie ik overal heb je de eerste 2 weken genoeg in je bodem zitten) en erna is advies licht voeding geven en begin zelfs aleen druppels in je watyer aan voeding (ik hoor je advies graag) en van anderen ook

            @belladonna Welkom en tof man ! het eerst met AF beginnen en erna overgaan op normaal kweken en beide leren lijkt me leuk, komt ik heb nog nooit zelf kweken gedaan dus vandaar eerst leren

            @Stemma ja dat klein kweek media ding was juist goed voor mij en je kan er 4 in kweken maar ga beginnen met 1tje een AF lemon skunk ! (ik woon samen en zo groot huis is het ook weer niet waar we wonen)

            Mijn verbruik is niet veel meestal ik met 5 gram haast 4 weken doen (er zijn zelfs dagen dat ik niks rook zelf niet voor slapen gaan) ik heb een baan waarbij je ook niet heel de dag high kan zijn daarvoor zie ik te veel mensen op een dag waarbij ik helder moet zijn en zelfde verhaal voor me vriendin die al helemaal kwa werk eigenlijk niet kan roken , OJA ik heb dat vroeger wel gedaan opstaan in morgen en gelijk gaan en heel de dag door roken zelfs op me werk tussendoor maar ben een ouwe lul geworden en veel gaan minderen de laatstetijd (ja dat kan als je wilt)

            ik doe het zo wie zo niet voor enorme oogsten maar om die troep van de laatste tijd uit shops niet meer te hoeven roken en daarvoor ook nog is de hoofdprijs betalen.
            OOk gewoon leuk je eigen ding kweken en plezier erin hebben en een nieuwe hobby erbij

            ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
            aan alle ik ben tot 6 jan. vrij mede omdat ik wist kaakchirurg bezoek in nieuwe jaar en was dus blij dat de Gtools kit vandaag kwam !!!! LET OP !!! buren gelijk buiten toen koerier uitstond te laden zo wat heb je nou weer gekocht? (hebben echt niks beters te doen die mensen als op anderen te letten) ik zeg oh joh das een kastje voor onze schoenen zijn eindelijk al die schoenen is uit de gang straks.



            fuk off sukkels ga zelf wat leuks doen kut buren


            BTW ! jongens en meisjes tips en tricks of advies is hier altijd welkom en zal altijd een reactie terug doen heh!
            Waarom ? Gewoon met elkaar is leuk en tof !
            Last edited by kanon; 5 January 2016, 13:37.
            sigpic
            LED there be light

            Comment


              #21
              Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

              haha nieuwsgierige buren, tja dat is niks he met zo'n hobby

              Mooi dat je kast er is man, zelfs na de feestdagen gaat het cadeautjes uitpakken gewoon door (zo voelt het vast)

              Als je toch zo stok eigenwijs bent en voor Autoflowers gaat Misschien kun je ze 24 uur licht geven. Heb je ook snel wat te roken. En mooi verslag voor op dit forum.

              Sterkte met de kaak
              Last edited by ip20; 5 January 2016, 13:54.
              [COLOR=#a9a9a9][B][SUB]Een pad ontstaat door er op te lopen[/SUB][/B][/COLOR]

              Comment


                #22
                Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                Oorspronkelijk geplaatst door ip20 View Post
                haha nieuwsgierige buren, tja dat is niks he met zo'n hobby

                Mooi dat je kast er is man, zelfs na de feestdagen gaat het cadeautjes uitpakken gewoon door (zo voelt het vast)

                Als je toch zo stok eigenwijs bent en voor Autoflowers gaat Misschien kun je ze 24 uur licht geven. Heb je ook snel wat te roken. En mooi verslag voor op dit forum.

                Sterkte met de kaak
                Nee het is niet het eigenwijze ik heb die 5 zaden liggen en de gene van waar die komen deed deze kweken in een oude mini koelkast maar is gestopt ermee.Met als reden dat hij in feb. 2016 baar USA vertrekt om daar te gaan werken en wonen.

                in principe heb ik begrepen dat je ze idd 24/0 licht kan geven maar veel AF kwekers zeggen in hun verslagen ook weer 18/6 is prima en gaat goed en geef je ze ook wat rust tussendoor.


                ik zei al ik ga 1x een auto flower doen en me dan op normaal kweken richten en misschien de rest va de AF zaden buiten in park hier achter zetten of tussendoor in G-kit kweken

                voorlopig moet ik nog een paar dingen hebben als ph meter en potten en aarde wat ik van de week even ga regelen en zorgen dat dat goed komt.
                Helaas moet ik morgen weer van 06:00 tot 18:00 werken na twee weken op me luie reet zittende en dus ff deze week verder weinig tijd voor dit.

                Was gelukkig net voor kerst vrij tot 6 jan en heb toen eigenlijk beslist van ga dit doen en hoeft geen haast klus te worden gewoon op gemak!

                ook dat kaak gezeik helpt natuurlijk weer niet mee en verdoving is uitgewerkt inmiddels en heb net wat kunnen eten en ff lekker een bakkie thee op! wel een enorme napijn en dikke wang

                KOMT GOED man ! bedankt voor je input en mening das zeer gewaardeerd!

                zoals ik al zei met elkaar en tips en mening is gewoon leuk !
                sigpic
                LED there be light

                Comment


                  #23
                  Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                  Dan heb je idd een goede keuze gedaan.
                  Heb je tneon of led gekozen?

                  Als je een kweekverslag start, kijken we met je mee

                  Heb je al nagedacht over medium en voeding?
                  Zie je ph meten zitten of liever niet ?
                  Stemma doet het forum, stout 2017

                  Stemma doet stout (2016)
                  Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                  Comment


                    #24
                    Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                    Oorspronkelijk geplaatst door Stemma View Post
                    Dan heb je idd een goede keuze gedaan.
                    Heb je tneon of led gekozen?

                    Als je een kweekverslag start, kijken we met je mee

                    Heb je al nagedacht over medium en voeding?
                    Zie je ph meten zitten of liever niet ?
                    ja medium word lichtmix plagron (eerste anderhalve week genoeg voeding dus alleen een goed ph 6.2 of 6,5 minimaal water geven)

                    PH meter is inmiddels onderweg even als 11 ltr potten en bloei voeding en een flesje wortel simulator van Plagron!

                    verder wil ik nog een ec meter en temp meter aanschaffen en dan eind jan beginnen!

                    ga zo wie zo een verslag maken en fuk it if i fail ! leren we allemaal wat van toch ?

                    ik heb er zin in maar heb op dit moment zo pijn me bek das niet normaal meer ! en moet gvd morgen om 06:00 op me werk staan en heel de dag vriendelijk zijn voor klanten en mensen.

                    gaat zo ff proberen wat te slapen en me wijfie heb nacht dienst en belde met me net hoe gaat het? ja kut zei ik

                    vroeg is je kast gekomen en ik ja ! en ze zegt en ik zeg alles naar binnen gehaald maar geen eens gekeken in dozen en ff te veel napijn nu om helder te denken.


                    jongens en meisjes ik ga proberen een mega detail verslag te doen op me eerste kweek , en zo veel mogelijk domme shit te posten en dingen als GVD man zei het toch!

                    gewoon om erin te groeien en te leren en mensen die net als ik beginnen een leuke topic te laten lezen.
                    voorlopig ben ik deze week te druk maar er komen nog wat nieuwe goodies aan als ph meter en potten en een mini fan.

                    ik zal proberen elk ding vast te leggen !

                    ff kut alleen met me kaak onsteking nu GVD
                    sigpic
                    LED there be light

                    Comment


                      #25
                      Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                      Cannabis heeft een pijnstillende werking he :-p

                      Ben benieuwd naar het verslag. En voor Stemma, hij heeft gekozen voor de LED versie. Staat in zijn eerste bericht
                      [COLOR=#a9a9a9][B][SUB]Een pad ontstaat door er op te lopen[/SUB][/B][/COLOR]

                      Comment


                        #26
                        Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                        Oorspronkelijk geplaatst door ip20 View Post
                        Cannabis heeft een pijnstillende werking he :-p

                        Ben benieuwd naar het verslag. En voor Stemma, hij heeft gekozen voor de LED versie. Staat in zijn eerste bericht
                        ja ik heb inmiddels al 2 vapes op met een lekkere home made kush van een maatje ! maar blijf me dikke wang en hartslag erin voelen! goddamn klote kaak en kies.


                        van het weekend 90% binnen en zal ik wat shots posten ! ga nu ff proberen te slapen dat ik morgen fris op me werk sta !

                        have a good night masters
                        sigpic
                        LED there be light

                        Comment


                          #27
                          Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                          kanon ik gebruik bio bizz all mix...bio bizz grow bio bizz bloom bio bizz top max en pk 13/14 als laatste..ik verander mijn bio bizz voor niks anders..juist met bio bizz heb ik niks van groei voeding extra te voegen vandaar de bio bizz all mix..aarde is wel belangrijk..

                          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                          mischien kunnen jullie ook een oogje goojen in mijn tentje? lol

                          Comment


                            #28
                            Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                            kanon ik moet nog steeds lachen om de buren grapje..u killed it

                            Comment


                              #29
                              Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                              Oorspronkelijk geplaatst door souljah View Post
                              kanon ik moet nog steeds lachen om de buren grapje..u killed it
                              doe jij met water geven en je bio bizz voeding ook nog iets aan je PH waarde van het water ?????

                              Ik heb namelijk zitten googlen en echt hele positieve berichten gezien van Bio bizz en ik denk dat ik ook op alles van Bio bizz ga kweken, alleen kan ik niks over PH verlagen vinden
                              ervan.

                              BTW! Me Buren word je doodziek van zijn van die mensen zonder leven en hobby's en willen alles van een ander weten en het liefst het ook aan de rest doorlullen.

                              Oja THX voor je info Souljah
                              sigpic
                              LED there be light

                              Comment


                                #30
                                Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                                hahah ja ik ken zulke buren..kanon ik ga deze run geen ec en ph gebruiken,,organisch in het totalitiet..paar mensen gaat dit niet leuk vinden maar ik doe dit al lang zo..ik herken mijn plant aan de bladjes wat ze willen of juist niet..ik hoop niemand in de waar te laten raken hier maar ik hou van niet zoveel dit en dat gooien in mijn aarde..vooral als we van potgrond praten.. blijft mij volgen dan zie je wel

                                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                                ook nog..als je van plan ben bio bizz te gebruiken gebruik gwn helft van wat je moet geven al lijkt het bijna niks..ik gebruik met die methode 2 keer in de goei( laatste groei week) en eertste week bloei van daar meng ik een beetje groei en bloei van af ik de eerste pistles zie dan ga ik verder met bio bizz bloom..om duidelijker te zijn

                                Comment

                                Bezig...
                                X