Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

    zo lekker vroeg thuis en alleen thuis dus nog ff de puntjes op de I gezet en weer ff me huiswerk doen

    Ik ga je raad opvolgen SOULJAH , sterker nog ik heb een compleet start pakket besteld half uur geleden met alles van Bio Bizz (gewoon na veel googlen en lezen zie ik alleen maar positieve ervaringen ermee) en zeker bij beginnende kwekers en hun verslagen.


    Ook gelijk een PH meter mee laten komen en Bio bizz all Mixx en wat 11 ltr potten, dus nu alleen nog een mini fan die was te duur daar want de zelfde weet ik voor 15 euro goedkoper te vinden en moet nog iets van een lekbak zien te vinden waar de potten in kunnen staan in me micro kastje.

    OjA ! @ Souljah een vraag je zegt ga deze run geen ph en ec gebruiken maar hoe ga je dan spoelen de laatste week of 2 weken of werk jij met regenwater?
    sigpic
    LED there be light

    Comment


      #32
      Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

      lekbak..... voor jou mooie kist misschien zo plastic opbergdoos van de blokker?
      Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dan men karakter heeft...

      Comment


        #33
        Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

        Komt je kastje op een beetje warme plek te staan? Misschien moet je zelfs denken aan bodemverwarming.
        [COLOR=#a9a9a9][B][SUB]Een pad ontstaat door er op te lopen[/SUB][/B][/COLOR]

        Comment


          #34
          Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

          hasjboom das nog niet eens zo heel gek idee en lekker goedkoop ook !~die zou je zelfs voor een trut prijsje bij De Action kunnen halen! THX voor deze tip master

          ip20 ja waar die komt te staan is de warmste kamer van het huis en das de zolder welke verwarmd is door een cv en afgesloten met een deur (nadeel ervan is zomer is het daar bloed heet) dus dat word nog een prob in de zomer 2016.

          iedereen nogmaals enorm bedankt voor meedenken en tips geven !!! SUPERB
          sigpic
          LED there be light

          Comment


            #35
            Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

            gwn 1 week voor oogst wat pk13/14 geven en dan de laatste week heel veel water geven of laten door stromen..wou wel zeggen regen water is perfect als je die maar kan krijgen bv door een ton in de tuin hebben ofzo

            Comment


              #36
              Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

              Wordt lekker hoestweed dan met die pk13/14

              Ps: als je tips geeft souljah geef dan goede tips ipv zijn kweek om zeep te helpen


              Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
              Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
              Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

              Comment


                #37
                Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                wat bedoel je daarmee thugz? dat ik hem niet de juiste tips aan het geven ben?
                Last edited by souljah; 8 January 2016, 07:56.

                Comment


                  #38
                  Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                  hoi souljah, ik kan niet voor thugz spreken maar ik vond jou advies ook niet juist.

                  de pk13/14 is in een iets eerder stadium van de bloei nodig. (ik kan wel zeggen wanneer maar als je dit zelf actief opzoekt zal je het beter onthouden )

                  regenwater heeft een fijne ph waarde waardoor afzuren niet nodig is. een optimale ph waarde zorgt voor een betere opname van de voedingsstoffen voor de plant.

                  1 week voor oogst pk geven en de laatste week spoelen.... spreekt mekaar tegen niet




                  je advies is goed bedoelt, daar twijfel ik niet aan. zelf behoor ik nog tot de categorie: noob

                  dus mocht dit ook niet juist zijn, ik bedoel het ook maar goed

                  en mocht het wel juist zijn dan hoop ik dat je het ziet als een leermomentje en geen tik op de vingers... we zijn hier om te delen, leren en fun te hebben
                  Tegenslag is de beste gelegenheid om te tonen dan men karakter heeft...

                  Comment


                    #39
                    Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                    ok dit wordt mijn laatste comentaar op jullie rare opmerking...ik doe dit al 18 jaren..bovendien binnen kweken betekent zoveel mogelijk het buiten kweek simuleren of creeren..pk13/14 is wat extra fosfor en kalium wat ik normaal al VOORLAATSTE WEEK in gooit voor extra gewicht en strakker ofwel dichter topjes..ik weet niet wie jullie denken te zijn maar niemand komt mij vertellen wat is of niet omtrent mijn al 18 jaren hobby want wiet roken doe ik zelfs 20 jaren ..nogmaals meer organisch dan dit krijg je niet,,als jij wat meer pk13/14 of wat dan ook van de andere voedingen in jullie plantjes gooien dan doe maar gwn, alleen IK heb mijn eigen manier en perspectief over het wiet kweken. waarchijnlijk toen ik de wiet bijbel begon te lezen en bestuderen liep jullie nog in luiers dat weet ik niet zeker..maar 1 ding weet ik zeker!



                    IK ROOK WIET EN GEEN PRET SIGARET! haal eerst die vieze sigaret uit je jointje dan kun je beter smaken en proeven wat voor shit je rookt..

                    Comment


                      #40
                      Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                      Ik denk dat je een beetje teveel pk13/14 rommel gerookt hebt al die jaren Souljah, ze hebben gewoon gelijk en jij zit fout al heb je dat misschien niet meer door
                      Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


                      Comment


                        #41
                        Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                        rommel is wat jij in je jointje gooit, die vieze sigaret natuurlijk...pfff kindertjes doe normaal en leert can een ander ipv domme kritiek te geven. ik zeg het nog een keer...pk13/14 gooi ik op de voorlaatste week op de laatste week doe ik alleen spoelen..

                        Comment


                          #42
                          Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                          Dat zeggen we al meerdere malen, dat doe je fout knul
                          Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


                          Comment


                            #43
                            Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                            fout ? jij moet kweken zoals jij denkt het beste is..ik doe hoe ik heb geleerd 18 jaren heb ik veel gezien en gedaan..18 jaren is net iets teveel voor jou dat weet ik zeker aan wat je zegt hoor je nog tot de beginners..ik respecteer de beginners..ik ben wie ik ben .

                            the stone that the builders refuse will always be the head cornerstone...ik heb mijn plantjes zorg dat jij ook je plantjes hebt zodat je niet droog komt te staan en gestrest rond moet lopen met je kritiek enzo ,, bij mij is het nooit droog lol...pufff pufffffffffffff pass

                            Comment


                              #44
                              Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                              Het is geen kritiek vriendelijke vriend, we willen mensen die het niet goed snappen gewoon graag helpen maar sommige mensen beginnen dan met hun voetjes te stampen
                              Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


                              Comment


                                #45
                                Re: 2016 zelf kweken met G-kit micro kastje

                                hahah maak niet uit ik rook nogsteeds puur wiet en geen pret sigaret en ben nooit droog en cua cualiteit is al bekend hier..met praatjes vul je geen gatjes tog..volg mijn kweek verslag mischien leer je wat nieuws

                                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                                trouwens ik kom mijn kweek verslag meeleven op deze site..ik hoef niks te leren ...

                                sit back and enjoy the show..

                                Comment

                                Bezig...
                                X