Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Ronde (2016) door Kanon -> de blueberry kush en NLX

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Nieuwe Ronde (2016) door Kanon -> de blueberry kush en NLX

Leuk Kanon, ik ben nu al benieuwd!

Ben gek op puntpaprika's, heerlijk!
    Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Kanon@
      You f*cking rock man!!

Echt nice die NLX
      ziet er echt vet lekkr uit
      Mooi gedaan, een plezier om naar te kijken

Keep it growing
      Groene vingers

Comment

@Stemma dikke thx naar jouw op je altijd super positieve reacties en je mega goede raad (love you)
        De paprika's of het nou punt of gewoon is die lust ik zelfs rauw ! en in gerechten als nasi en bami of door soep heerlijk !
        Ik kan niet wachten om die te doen!

@THEBIRD ook dikke thx man en zeker blij met de NLX en zal blij zijn als ze droog is want ze meurt echt verschrikkelijk!
        ik heb nog een reply op je Mazar topic gedaan en laat me weten als je weer wat gaat doen dan gaat ik je zeker volgen en zet ik me stoel weer neer bij je.
        zo wie zo ben jij een aanwinst voor dit forum en je verslag ondanks de vele tegenslagen was leuk te volgen en zei altijd als ik keek de hippie bird heeft dit of dat altijd hier thuis tegen me vriendin.
        zop wie zo volgend jaar meer geluk voor jouw en zou is wat binnen proberen wat ik al eerder tegen je zei.

@all Het drogen met deze temps is echt kut , het word al snel 30c en meer hier op zolder en in me tuin/hokkie -> dus heb ik de airco er weer bij gestopt die 5 x per dag 20 min draaien doet op een tijdschakelaar.

Dan is de temp op zolder 22 tot 23 C met een lv van 51%
        (das niet ideaal) maar te doen ipv 30 c of 33 c

wilde eigenlijk een hasj topic maken vandaag maar was 02:00 opgestaan voor UFC te kijken en ben brak!

komt dus een volgende keer , heb een shitload aan bevroren afval liggen en een potje vol met grinder kief !
        Last edited by kanon; 28 August 2016, 15:33.
        sigpic
        LED there be light

Comment

Update : De NLX droog
          __________________________________________________ ______________________

Net thuis gekomen uit me werk en maar is wezen kijken in het droog net in me hokje.
          ff wachten ! nog ff wachten PFFFFFFFFF

NLX

En dus super mooi droog en uit het net en de kast gehaald en en en en wegen!

HOPPAAAAAAAh Bijna net geen 70 gr droog van de 191 gr nat, en dus blij mee. (ik deed een dansje) 69,4 gR

Ik had nog iets van 40 gr staan van me Lemon skunk en nog iets van me O.g Kush.
          Dus das voor ons hier wel heel veel, dus dat krijgen we er niet door gestookt.
          (geen daily smokers meer wij)

Dus de helft van de NLX in een grote weckpot gedaan voor ons zelf en de andere helft in een kleinere weckpot en die gaat ik aan me zwager geven -> die dit weekend van vakantie terug komt en zondag hun hond komen halen die ik al 2 weken uitlaat. (kom ik ook is buiten in me vrije tijd LOL)

(die gaat blij zijn ermee 101%)

DAN ! de mijne nu -> me potten (ja weckpotten heh) dus we hebben het niet over Ien Dales

DSC01278.jpg
          w0o0o0o0op so happy together -> NLX & Lemon skunk (precies genoeg voor mij en vriendin) en bij te veel staat het straks dan uit te drogen en das zonde dus waarom niemand anders ook er een plezier mee doen.

'Ja toch ? no probs

DSC01280.jpg
          De nlx moet alleen uiteraard nog ff goed curen de komende 2 maanden en dan zal ik een rook verslag doen ervan, maar de geur is nu al dat ik zeg das lekker die stinkerd!
          KWA GEUR ECHT ZO geur dat je gelijk zegt he das wiet!

Dan het potje voor me zwager! en ECHT tot aan de nok gevuld (ben echt benieuwd naar ze reactie) dit weekend!

DSC01283.jpg DSC01284.jpg

De reden dat ik dat doe is dat hij voor mij ook altijd klaar staat wanneer ik hem ook bel of wat vraag -> en het gewoon voor hier met ze tweeen te veel is.

Ook start ik over 2 weken een nieuwe ronde met de Hindu kush van lowlife seeds dus dan hebben we helemaal genoeg
          (dat word het kanons einde jaars kweekje)

echt wel zin in ook om die te doen.

ook heb ik een leuk bakkie met afval (suikerblad) staan waar ik komende tijd nog wat leuk mee wil doen

Trouwens ook me Peper en Paprika zaden binnen gehad voor volgend jaar

tot zover de update

GOED WEEKEND AAN ALLE

feel free to comment
          sigpic
          LED there be light

Comment

Netjes!
            Leuk om te lezen ook

Fijn weekend!
            2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
            2016 - Greyvol's buitenkweek
            2017 - Santa Maria van Space Cees

Comment

Helemaal goed toch weer!

Geniet ervan mensen!

Groet O.D.

Comment

@grey = thx man en goed om te horen en als ik jouw topic zie en wat je doet een fijn compliment van jouw.

@Old Dagga = ja zeker weten tevreden (echt) en je weet ik heb geen 900GR nodig dat krijg ik in geen jaren meer op.

@all = Ik loop enorm te twijfelen of ik ook dit jaar nog wat moet doen ! ipv in het nieuwe jaar pas weer iets.
                Maar weet je wat het met mij is ? ik vind het kweken zelf eigenlijk nog leuker als erna.
                Gewoon lekker ff elke dag wat doen eraan en het bijhouden ervan net na me werk (heerlijk)

BTW om de hoeveel kweekjes verv. jullie je koolstoffilter?????? reden is dat het doek eromheen bruin begint te worden en ik uit de uitlaat vent toch lichtelijk een geur ruik!
                ik keek bij dr green van RLS die deze kast als een van de eerste had en die verv. hem na 3 kweekjes.
                zou er dus in principe nog 1 kunnen doen! maar wil wel zeker weten dat als er iemand binnenkomt of op visite dat ze niet zeggen IK RUIK >>>>>>>>>>>>>>> je weet wel

Zo wie zo gaat ik zondag middag op me gemak het hele hokje schoonmaken met Detol en 1 week op ze gemak luchten en drogen met de deurtjes eruit.

Tijd zat om een goed plan te maken maar in principe heb ik meer GR niet nodig tot begin volgend jaar en misschien erna ook niet!!!!!!!!
                Last edited by kanon; 2 September 2016, 18:32.
                sigpic
                LED there be light

Comment

Mooie oogst man! Geniet ervan[emoji41]

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ronthebudman View Post
                    Mooie oogst man! Geniet ervan[emoji41]
                    Thx man gaat goed komen.
                    sigpic
                    LED there be light

Comment

BTW om de hoeveel kweekjes verv. jullie je koolstoffilter?????? reden is dat het doek eromheen bruin begint te worden en ik uit de uitlaat vent toch lichtelijk een geur ruik!
                      ik keek bij dr green van RLS die deze kast als een van de eerste had en die verv. hem na 3 kweekjes.
                      Het doek eromheen is enkel een groffilterdoek. Dit kun je gewoon in de wasmachine gooien. Zelf verwissel ik de filter om de 2 a 3 kweken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FlintStoned View Post
                        Het doek eromheen is enkel een groffilterdoek. Dit kun je gewoon in de wasmachine gooien. Zelf verwissel ik de filter om de 2 a 3 kweken.
                        Thx flint voor je antwoord op mijn vraag, dan weet ik dat !
                        Ik heb al zitten zoeken gisteren en de prijs van filter valt mee vind ik voor de afzuiger -> 30 euro voor het koolstof filter en 2 grote trekbanden maar die kan ik zo van me werk mee nemen.

Dat doek schijnt erbij te zitten bij het nieuwe filter zag ik ! zo niet dan gaat dat oude doek de was machine in!

Ik ga het ouwe filter nog 1 keer gebruiken maar ga wel vast een nieuwe bestellen volgende week (makkelijk om op voorraad te hebben voor volgend jaar)

nogmaals THX flint ik ga ook 3x proberen ermee te doen, en dan valt het mee eens per jaar een nieuw filter
                        sigpic
                        LED there be light

Comment

Gefeliciteerd man, echt een super opbrengst !

Je buurman vroeg zich al af waarom je op je balkon stond te dansen afgelopen weekend,
                          hij stuurde mij deze opname van jou
                          Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Damn ! gelukkig dat toen die me zag ik me zwembroek nog aanhad , ik heb namelijk ook zonder gestaan

Toch ken ik lekker dansen heh ? Of nie ?

Thx Stemma en de update is : me zwager de helft gegeven een zondag die was echt verbaasd van huh moet je dan zelf niks houden?
                            Hij was na het hem uitleggen en waarom er echt blij ermee.

Aan hem ook goed besteed maar wel gezegd elke dag ff de pot open ongv. 10 min -> paar maanden lang (ben benieuwd of die dat opbrengen kan) HHAHAHAHAHA

Zondag avond de kast/hok helemaal met Detol schoongemaakt en uit gezogen met de Miele (staat nu al bijna een halve week open met deuren eruit)
                            Ook een nieuw filter besteld voor volgend jaar.

Gaat vanaf volgende week op me gemak beginnen met een Hindu Kush ronde en erna zie ik wel wat ik gaat doen.

@all de tuin is een beetje op ze einde aan het lopen ! de passie bloem is wasted en heb alleen nog aardbei en meloen staan en bonen!

de rest is _________________________ flatline

wel moet ik zeggen dat de watermeloen echt van nou dat gaat niks meer worden ineens binnen 2 weken van druif naar honkbal gegaan is.
                            Me tomaten doen het ook goed alleen word ik daar gestoord van , van de slakken !

zal als ik thuis ben en het niet vergeet wat foto's maken

ltr at all
                            sigpic
                            LED there be light

Comment

Mooie danspasjes
                              Ghehehe
                              2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                              2016 - Greyvol's buitenkweek
                              2017 - Santa Maria van Space Cees

Comment

En helemaal niet gay hoor !

JOEHOE! GEKKERT
                                sigpic
                                LED there be light

Comment

Bezig...
                                X