Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Ronde (2016) door Kanon -> de blueberry kush en NLX

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Nieuwe Ronde (2016) door Kanon -> de blueberry kush en NLX

Die plaatselijk vlekkerige kleuren op je fan blad lijkt wel een P gebrek. al is dat met en ledlicht en flinke flits moeilijk te beoordelen

Als ik heel eerlijk mag zijn staat je blad er niet echt vrolijk bij.

Comment

Ghihihi
      Die vriendin van mij kan ook een aardig potje gamen
      Die kijkt eerst een paar potjes mee en dan hakt ze ons gruwelijk in de pan hahaha (Red Alert!)

Je hebt daar damn goeie shit Kanon
      2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
      2016 - Greyvol's buitenkweek
      2017 - Santa Maria van Space Cees

Comment

@flint -> jup! i agree maar je kan echt merken dat der einde gaat naderen nu aan alles , moet je die nerven zien van de bladeren!

Het hangen is trouwens omdat ze net wakker was en dan hangt ze echt de laatste 2 weken , ook krijgt ze steeds minder water per dag en gaat ze laatste 2 dagen voor oogst zelfs ijkoud water krijgen.
        HERFST BI@TCH roep ik dan

dus komt goed het is nu nog een kwestie van een paar dagen en hooguit een week.

@Grey -> ja das hier ook en vooral als ze eenmaal weet wat en welke knop iets is en wat het doet, dan is ze echt een goeie gamer -> me zwager heeft bijvoorbeeld met Fifa16 al heel wat keren verloren van der.

1 ding is ze wel heel slecht in dat is Racen , ze doet dat wel eens maar ze bakt er niks van (ik heb voor racen zo race simulator van Play seat) -> zo stoel met een racestuur
        Ik vind vrouwen, dames of meisjes die gamenzo wie zo altijd leuk om naar te kijken en vooral als ze ook echt goed zijn met een game (geweldig)
        Me vriendin gamed ook wel is tegen me der zusje (dies ook best wel goed erin) als ze hier op visite zijn en das echt lachen om te zien dat gaat hart tegen hart dan en schelden ze ook gewoon tegen elkaar van zo MZL kut en kutwijf.

dan lig je echt dubbel van het lachen als je dat volgt.
        sigpic
        LED there be light

Comment

Nou kanon de planten gaan lekker ik vindt ze er erg mooi uit zien.
          En niet alleen met de planten gaat het goed maar zo te lezen ook met jouw lekker op vakantie naar Limburg geweest en een paar dagen thuis chillen
          Ook grappig dat jouw vriendin je heeft verslagen en wel 2 keer hihihi.

Ga zo lekker door met de planten en geniet nog van de paar dagen dat je vrij bent

Comment

Ghehe die vriendin van mij kan juist heel goed racen, maar alleen maar met keyboard. Stuurtje of controller en ze bakt er niks van, maar sluit je een keyboard aan, dan gaat ze jongen!

Lol dat met fifa

Comment

Nee die hier kan weer niks met een Keyboard die kan alleen met een Joypad spelen ! als ik op me game PC speel dan zegt ze altijd ik snap niet hoe jij en toetsen kan indrukken en ook gelijk met een muis kan werken!
              Komt denk ik dat ik sinds 1980 al game (C64 , MSX , AMIGa enz)
              Kwa FIFA word ze ook een beetje te goed nu naar mijn mening

Maar goed !

vanmorgen maar is gekeken wat ga ik doen? kwa NLX en wilde eerst morgen oogsten maar,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Trichomen zijn nog steeds niet zoals ik ze graag zou willen en wil iets meer amber zien dus ga ik nog 1 week wachten! en een take my time with her !

hier nog wat shots dan :

DSC01209.jpg
              Hoofd top (bizar)

DSC01206.jpg
              KABAM !

DSC01210.jpg
              onderste 2 kleinste topjes die ondanks ze niet genoeg licht krijgen sterven van de THC

OOK LEUK

Gisteren middag belde me Baas op met een probleem en heb ik via de telefoon opgelost met hem ! die was blij ! (konden ze toch op tijd naar huis)

dus gelijk brutaal geweest en zeg nou ik je toch aan de lijn heb!!!! en nog 3 dagen vakantie erbij genomen (toch dagen zat nog) dus hele volgende week ook nog vrij nu !

LEKKER
              sigpic
              LED there be light

Comment

Netjes met die extra dagen, goed dat je dat vraagt en op het juiste moment ook
                Problemen oplossen is heerlijk, over de telefoon al helemaal!

Ik ben nog van de philips videopack en vic20 generatie
                C64, amiga, PC en sinds twee jaar op console. Zal ook zo rond die tijd zijn. Die vriendin van mij maakt ook groepen met troepen onder verschillende knoppen en stuurt zo hele legers op me af! Dat multtasken van die damens is niet te beaten! En kan blind dat keyboard besturen. Vind dat geweldig natuurlijk!

Die NLx ziet er gvd lekker uit ook!

Comment

De vic 20 JAAAAAAAAAAA de voorloper van de c64 , ik heb zelfs de c16 nog gehad Grey (deze heb ik nog met doos en al staan evenals een amiga 500 , 1200 en een 4000)

Ik ben ooit begonnen met een zx81 (meeste mensen zullen deze geen eens kennen denk ik hier)

Ik speel nu alleen nog op de ps4 en op een Nvidia Game pc , de game pc doe ik meestal als ik alleen speel en ben nu met Rise of the tombraider bezig (die is echt mooi kwa grafix)
                  Op de ps4 doen we meestal spelen tegen elkaar -> FIFA en dat soort dingen.

Ontopic ! de NLX tja laat der nog max een week staan omdat ik meer amber wil zien erin ! de bedoeling was morgen omhalen maar aangezien ik nog nu 9 dagen vakantie heb (totaal)
                  Dit komt ook best goed uit want me vriendin had later als ik vrij dus nu nog 9 dagen leuke dingen doen o.a gaan we nog een keer naar dierentuin Blijdorp en gaan we nog een keer thee drinken bij der oma (die woont op de Veluwe)
                  ik begreep dat het volgende week ook lekker weer word dus dat komt dan goed uit.

Verder vandaag de NLX even uit de kast gehaald voor inspectie en check up ! ze takelt echt af als je naar de grote bladeren kijkt maar de top en topjes worden met de dag meer en meer bizar.

Dus tijd en geduld gaat het leren kwa hoe lekker ze zal smaken.

nog 1 tje dan

DSC01207.jpg
                  Nooit voor mogelijk gehouden dat dit in dit microkastje/hokkie mogelijk was!

sigpic
                  LED there be light

Comment

hoppa ! VAKANTIE OH YEAH !

anders had ik morgen weer te toneel moeten verschijnen maar we hebben nu nog tot volgende week maandag !

We gaan morgen naar Blijdorp zoo toe , lekker soort genoten kijken en erna tafeltje op onze naam bij de chinees.
                    Het is gelukkig weer goed weer geworden inmiddels (zullen de buiten kwekers blij zijn)

Maar goed de NLX gaat zondag om !

Je kan nu echt zien till here and no further........................................... ... 3 maanden is genoeg~!

ze meurt ook echt als een malle nu bij kast open maken en deurtjes ff net te lang open! niet normaal ! nog erger als me vorige kweek de skunk !
                    Trichomen zijn ook echt bijna met de loep kijkende zoals ik ze wil hebben ! dit word echt een knock out smoke!

anyhow shots

DSC01212.jpg
                    1 grote big ass top !

SUPERB

DSC01213.jpg
                    echt alle bladeren aan het leeg trekken nu (give it your best shot bi@tach)

DSC01214.jpg
                    Kleinste onderste topje ! keihard en vol met SNEUUUWWWWWWWW

DSC01215.jpg
                    Zal het missen hierna even een paar weken niks doen ! maar ga zo wie zo half sept weer wat doen !
                    Deze foto kan je echt goed op zien dat ze der einde naderen gaat en alles uit de fanleaves aan het trekken is.

Vanaf morgen krijgt ze koud water en vanaf vrijdag gaat ze 2 dagen het donker in !

DSC01216.jpg
                    KABAM ! kut holla !

zo dit was echt wel de laatste update ! zo wie zo zondag hakken , zagen , knippen !
                    en dan erna weer een nieuwe update!

you hate this shit? HMMMMM i can help that ! just carry on then !

LTR!
                    en een fijne dag voor iedereen (SMILE MORE)
                    sigpic
                    LED there be light

Comment

O.M.G.

Succes met knippen!

Groet O.D.

Comment

THX O.D

Het knippen gaat goed komen dat gaat ik zondag middag lekker op me dooie gemak doen met een blikkie koude Fernandes en een muziekje op, en heel raar maar heb daar eigenlijk ook best zin in !

En het word tijd dat ze om gaat gezien de amber kleur THC en ze staat te meuren als een malle in de kast ! (ECHT NIET NORMAAL) wat een stinkerd is dit zeg!!! zo dan

Wel een goeie gisteren zegt me vriendin hoe ga je zo grote hoofdtop dan in een weckpot doen? das niet eens heel dom van der vond ik.
                        Dus heb gisteren avond is op knippen zitten googlen en een paar les video's gezien en veel knippen de grote toppen tot allemaal gelijke kleine toppen, dit ga ik zondag ook proberen!

nugs HEET DAT IN usa -> TRY TO CUT YOUR NUGS THE SAME SIZE!!

GAAN WE DOEN ! EN ZIN IN

OJA ! heb trouwens weer wat gewonnen in de 420 members lotterij deze keer.

Dus komende jaren heb ik lekker veel keus kwa zaad en wat er de grond in gaat ! variatie genoeg nu !

1 soort daar van is de diamond girl en lees daar leuke verslagen van en zag mooie foto's ervan !

DiamondGirlGreenhouse.jpg
                        Ook precies wat ik graag kweek kerstboom / bonsai achtig met een mega grote hoofdtop !

LOVE IT

word dus toch een keer een ronde Reg. zaad ipv altijd Af's te doen en heb ook nog leuke zaden van K1 liggen even als me af Purple kush en me af hindu kush en nog wat af AK47 , en heel veel white widdow.

Ik vermaak me wel komende tijd !

tot van het weekend mensen dan weer wat info en shots!
                        Last edited by kanon; 16 August 2016, 18:41.
                        sigpic
                        LED there be light

Comment

Helemaal goed!
                          Mazzelpik

Comment

Altijd lekker om extra dagen vrij te hebben.
                            Veel succes met het knippen van de stinkerds

Comment

Gefeliciteerd Kanon, het is je van harte gegund!

Veel plezier met het knippen en denk je om de geur tijdens het knippen?
                              Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

@ Grey ik win echt nooit wat heh ! hoogste wat ik ooit won was 70 euro in de staatslotterij

@witpen ! niet om mezelf een reet in me veer te duwen (of is het andersom) LOL maar me baas weet ik ben echt een iemand die gaat ergens voor.
                                als het 5 uur is en dingen zijn niet af dan blijf ik gewoon ook al word het 9 uur of later en dat weet hij !

vandaar als ii hem iets vraag kwa gunst is dat echt nooit een prob!

@Stemma

Tja kwa winnen echt nooit wat hier ! Kanon koopt een lootje als voorbeeld en wint geen ene ruk ! nu ineens in 1 jaar 2 keer prijs!

hierna denk ik weer tot aan me dood NIKS

@a all Net terug van dierentuin blijdorp en erna chinees gegeten !

was een leuk dagje dit en ben zelfs verbrand op me armen

dierentuin tja leuk ! zo wie zo de stokstaartjes en de apen (super geinig)

nog een goede daad gedaan ook vanmiddag een -> een meisje in der rolstoel was omgevallen omdat ze een stoepje wilde nemen wat niet kon !!!!!!!!!! iedereen liep door en ik zag het en heb der weer opgetild en in der stoel geholpen.
                                samen met der vader , die echt zo mega dankbaar was en zei iedereen liep lachend door van fuk it ! alleen jij niet !

NOPE ik kan dat niet hebben zulk volk en die zijn er ook nog lang niet zei ik tegen hem ! (man stond haast te huilen en ze dochter ook)

kijk ben soms een klootzak maar in dit soort dingen niet (dit hoorde ik van me eigen vriendin vanmiddag)

fuk em all i will over come

ben nog niet zo rot je moet me alleen snappen!
                                sigpic
                                LED there be light

Comment

Bezig...
                                X