Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Ronde (2016) door Kanon -> de blueberry kush en NLX

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Nieuwe Ronde (2016) door Kanon -> de blueberry kush en NLX

update -> de OOgst NLX

joepie hoi hoi blij (kanon je bent net een kind van 5) i dont care i love it

Allereerst wat ik al eerder zei –> wat een stinkerd is de NLX zeg (echt te gek voor woorden) zeker niet om in herhaling te vallen maar misschien voor mensen die een NLX willen doen iets om rekening mee te houden.

DEZE MEURT ECHT DE TENT UIT

Het Knippen:

we hebben anderhalf uur zitten knippen (met hulp van me me girlfriend die de hoofdtop heeft geknipt en duidelijk talent en geduld heeft daarin)

Ik ga ik je zo laten zien ze heeft dat echt fucking netjes gedaan en ze zegt “ik vind dat best wel leuk om te doen” HMM das mooi scheelt mij wer knippen en kloten ! ja toch ?

dus der handschoenen gegeven en een schaartje en dat doet ze echt precies en nauwkeurig (goud zo girl)

Nou daar zit je dan op je laatste vakantie dag samen te knippen met een lekker muziekje op en wat te drinken erbij ! (best gezellig ook)
    Geen haast af en toe ff rust pauze en lekker ouwehoeren met elkaar ! geen gein was echt gezellig.

Tussendoor ff appeltaart warm uit de oven gegeten in de rust en wat te zuipen!

#het_beste_ervan_maken en fuk alles

dan de final shot na de oogst !

de hoofdtop PFFFFFFFFFF was zo zwaar geworden dat me zwager toen ik op vakantie was en welke water kwam geven der op een bamboe stokje
    heeft op moeten binden.
    Anders vond tie der tegen de achterwand van me hokje als die terug kwam voor water beurt!

Knippen :

eerst handmatig alle grote bladeren (fanleaves) eraf gehaald en toen der los van stokkie gehaald !

jij mag raden bij los halen wat er toen gebeurde / = //??????? ???? ????????

zoiets als dit dus -> DSC01232.jpg

of als dit

LOL

DSC01233.jpg

en hier was nog niet eens de hout hakkerbijl erbij geweest -> alleen der los van der stokkie gehaald.

DSC01235.jpg
    ja je word doodziek van me ik weet het maar check hoe groot die hoofdtop is ! hier nog niet helemaal geknipt!

OMFG

DSC01237.jpg
    De hoofdtop , welke de bedoeling is om alles zo gelijk mogelijk te maken kwa NUGS dus hier al een stukje eraf (gaat straks let maar op in alles klein veranderen)

reden waarom is dat het beter droogt ipv hem groot laten en dat ik straks bij curen ik bijna gelijke nugs in me weck pot heb!!!!

DSC01238.jpg
    Bijna klaar met trimmen en nee de handdoek was niet mijn keus en kleur maar je weet als je met een blondje leeft ! wat tie voor kleur leuk vinden !

BARBI KLEUR ! zucht

Dus bij klaar de hoofdtop in nugs geknipt

DSC01243.jpg
    hier zou ik al blij van worden als dit in een weckpot zou gaan ! maar is alleen de hoofdtop (in stukken)
    en we hadden dus ook nog de kleine toppen! JOEPIE
    DSC01245.jpg
    de hoofdtop in een bakkie en had toen zo iets van wat is het gewicht ? (hoewel gewicht voor mij geen rol speelt maar als je het ziet liggen je toch denkt hmmmmm)

DSC01246.jpg
    erna alles erin ook de kleine topjes ! toen ik ging ontleden zag ik met knippen ook hele kleine topjes onder me laagste toppen !
    die heb ik bij het knip afval gemikt en ga ik eind aug een leuke hash maak topic doen samen met de opgevangen grinder Kief.

DSC01247.jpg

knipafval ! gaat sooooooooon de vriezer in voor een dagje

DSC01249.jpg

dan wegen ! en moet zeggen niet slecht (wel is dit nog nat) maar gezien me vorige skunk meer gram en dus blij !
    Het bakje leeg weegt 43 gr als je me vorige verslag zag dus ik zeg blij mee!!!! for real

DSC01250.jpg
    superB 193,3 gr nat
    yup ik weet blijft niet dat gewicht maar vorige kweek 40 gram droog
    hoop op 50 gr nu ! omdat deze toppen echt solid zijn ! en zal je laten zien wat een nug apart weegt (nat) nu

alles inmiddels klaar en 2 uur later

DSC01253.jpg
    No more going to the shop ! i got my own once again !

ANYHOW
    Geniaal idee tussendoor!

wat weegt zo nat ~top ding nou ?????? apart

DSC01254.jpg

OKEE DAN ! bijna 12 gram , 1 toppie ! NOW THATS COOL

dan eindelijk klaar ff alles in de bak en leuke foto van maken (ja girlfriend erbij dus dat moet dan op iets wat roze is is) zucht

DSC01255.jpg

hoppa !

dan is ff een side shot van het bakkie

DSC01260.jpg
    niet letten op me net ff te vetten klauwen ben 7 kilo aan gekomen in me vakantie ! van het vele vreten en zuipen! en het niks doen

my bad!!

Zo dus , dan de kast in en normaal droog ik aan lijntjes touw die ik in me kast span maar heb daar veel over gelezen en op ze kop ophangen is onzin !

kweek verslagen gezien van mensen met 1900 gr die in netten drogen en zelf de grote usa Denver Ligal kwekers drogen zo dus ook zo netje gekocht in me vakantie!

DSC01261.jpg
    in de kast de komende 10 dagen of misschien wel 14.
    OOk veel makkelijker als alles aan touwtjes hangen en was knijpers en kutten ! kost geen ruk zo net 9,95 euro (elke hobby kost geld dus sho what)

je kan hem nog koppelen ook tot 5 lagenm als je wilt of net ff meer hebt -> hier 1 laag

DSC01262.jpgtop week aan iedereen ! vanuit hier !

sigpic
    LED there be light

Comment

Heerlijk om te lezen Kanon en gefeliciteerd met de mooie opbrengst - - >>YOU DID IT AGAIN!!
      Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stemma View Post
        Heerlijk om te lezen Kanon en gefeliciteerd met de mooie opbrengst - - >>YOU DID IT AGAIN!!
        Thx Stemma en echt blij ermee ! vooral met de grote top (niet normaal meer)

gaat nu even een tijdje tot half sept niks doen en dan ga ik een einde jaarkweekje doen met Hindu Kush 2x

Jij bedankt voor je tips en volgen van deze topic ! en ook jij suc6 met je mega superB tuin! -> ik volg dat graag altijd!
        sigpic
        LED there be light

Comment

Geweldig! Dat ziet er puik uit en super netjes geknipt
          Hihi leuke update, lol

Ga vooral zo door
          2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
          2016 - Greyvol's buitenkweek
          2017 - Santa Maria van Space Cees

Comment

Terminate the hate and spread the positive

Comment

@grey dikke THX een reply van jouw waardeer ik echt mega , net als een reply van Stemma ! jullie zijn de ace kweker hier en samen met mensen als FLint en L2R en dan vergeet ik nog vele anderen.

No shit !

@SpaceMountaineer dat was ook de bedoeling deze ronde te verbeteren en te tweaken en nog gekker te gaan en is gelukt ! en ben ik blij mee !!!!! ik wil graag leren en dat erna aan mensen overbrengen van zo deed ik het en dit is wat ik deed met dit.
              Ik wil volgende ronde nog gekker gaan en heb deze ronde met alles een test ding gedaan van maakt afzuren uit en maakt voeding uit !
              Ik heb deze ronde ook geen ph- gebruikt of andere zooi maar puur kraan water met biobizz lijn en de Ledvoeding ! wel heb ik in deze kweek een hele domme fout gemaakt en dat is licht bleek dmv
              de specytrabox te dicht op de top houden denkende van dat kan wel !

das gewoon leren en gaat me niet meer gebeuren ! Ik gok dat ace kweker zoals ik in voorgande noemden dat ook hebben gehad !

Ik wil graag leren en dingen doen en ook al mislukken ze zoals deze kweek de BBK ja jammer dan weet je dat werkt niet!

@all -> dit jaar was echt een probeer diverse dingen jaar en weet nu dat niet en dit wel doen ! ook kwa tuin , ik ga zo wie zo volgend jaar een paar dingen niet meer doen.

kweken is leren en lezen en voor al proberen en das voor mij een perfecte hobby buiten me werk ! iK GENIET DAAR ECHT VAN

hET zou leuk zijn als ik dit met meer mensen kon delen als jullie maar je snapt wel als ik op me werk vertel ik kweek wiet!DAN EEN REACTIE ALS JUNKIE OF MONGOOL KRIJGEN best wel sneu want roken en zuipen is meer fucked up als dit wat wij doen.

dus voor iedereen die deze topic volgen deed of volgt Keep growing , keep blazing and we rock !

fuck em all
              sigpic
              LED there be light

Comment

Ze zijn netjes geknipt nu alleen nog maar drogen en dan kun je genieten van je eigen gekweekt wiet.
                En een kleine 200gram nat is ook netjes.
                Ik ga je weer volgen als je weer begint het was een tof verslag om te lezen.
                Veel succes met de eerste werkdag dat zal wel even wennen zijn.

Comment

@WITPEN tHX MAN !

Ik ga pas weer wat doen in sept , dit omdat ik drogen doe in me kweek ruimte dus die is de komende 2 weken BEZET.
                  Erna gaat ik op me gemak de ruimte ontsmetten met Detol en erna ga ik pas weer wat doen.

goed om te horen dat je het verslag leuk vond ik probeer het altijd een beetje colum achtig te brengen met wat side info tussendoor!
                  Ik heb ook nog dingen staan in de tuin ! daar zal ik in dit topic deze week ook nog een verslag van maken.

en uiteraard als alles droog is en erna een rookverslag van de NLX

sigpic
                  LED there be light

Comment

kleine Tuin Update :

De meloen heeft eindelijk het licht gezien : dacht eerst dat gaat niet meer goed komen en staat alleen maar blad aan te maken maken.
                    Maar vandaag ineens he wat the fuck is dat?????????

IMG_3752[1].jpg

Het is JOEP

MELOEN

De tomaten beginnen nu ook kleur op hun muiltje te krijgen en Tja de aardbeien blijven het doen en ga daar geen eens meer foto's van posten en we heb er al denk ik samen een kleine 100 op ! elke dag weer nieuwe!

maar de tomaat begint het nu ook te doen en ze vruchten te laten zien !

IMG_3753[1].jpg

tot zo ver kleine update !
                    sigpic
                    LED there be light

Comment

Haha vet joepie

Comment

Net maar is -> dus vanmorgen de knoop doorgehakt en na 2 weken me eigen tot op het stront vervelende ingelezen te hebben.

Peperzaad besteld voor volgende ronde 2017

zo wie zo een paar dingen die ik niet meer wil doen zijn augurken en courgette, met als reden dat augurken te weinig rendement opleveren en courgette het wel goed doet maar word opgevreten
                        door vogels.

Dus volgend jaar maar is pepers proberen en erna sambal van maken !

de keus is gevallen op !!

De Cayenne

de gewone rode peper zoals we hem allemaal kennen van de supermarkt en van de chinese sambal.
                        Omdat ik zo wie een sambal fan ben (doe dat zelf op me brood met kip file en op een bal gehakt) wil ik dit soort zo wie zo doen.

de_arbol_pw.jpg

de tweede
                        De Corno di Toro Rosso

Corno Di Toro Rosso is een vrolijke rode, zoete puntpaprika.
                        De vruchten kleuren van groen naar intens rood. Rood is hij op zijn lekkerst en behoort dit ras samen met Corno di toro Gaillo tot de zoetste paprikarassen.
                        Dit Italiaanse paprikaras is al vele jaren populair bij thuis en professioneel kwekers.
                        Corno Di Toro betekent “hoorn van stier” in het Italiaans. B
                        ij het zien van deze mooie 15 tot 25 cm lange puntpaprika, begrijpt u waarom.
                        De planten hebben een grote groeikracht en worden tussen de 1,50 en 2 meter lang. De oogst komt iets traag opgang, maar gaat lang door in het najaar.

full27681625_b.jpg

waarom ? dan zullen mensen zich afvragen ?

gewoon omdat ik kweken leuk vind en dat peper gebeuren net als onze dames nauw luisterd , en ik hou van een uitdaging

dus volgend jaar weer aardbeien , Meloen , Passiebloem , Snijbloem (mixed colors) , pepers 2 soorten , wortel en radijs.

Ook wil ik er dan munt en uiteraard weer de bekende dames bij blijven doen!

NICE WEEKEND ALL
                        sigpic
                        LED there be light

Comment

Heb nu gewone paprika's in me buitententje staan, maar wil volgend jaar eigenlijk puntpaprika's zetten. Die Corno di Toro Rosso noteer ik voor mijn wish-list 2017.
                          Verder een mooi verslag, nice...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Meglow View Post
                            Heb nu gewone paprika's in me buitententje staan, maar wil volgend jaar eigenlijk puntpaprika's zetten. Die Corno di Toro Rosso noteer ik voor mijn wish-list 2017.
                            Verder een mooi verslag, nice...
                            Ik zat te twijfelen tussen gewone paprika's of punt paprika maar toen ik van morgen opdie zadensite zat zag ik die
                            Corno di Toro Rosso en google ik deze is en zag echt leuke dingen op tuinforums dus dacht weet je wat ik bestel deze er ook gewoon bij.

Lijkt me leuk en weer een wat anders als een zonnebloem of de augurken en courgette!

goed te horen dat je dit verslag leuk vond en het gelezen hebt = THX

Ik start over 2 weken een nieuw verslag (dit ivm met drogen van de NLX toppen en het gewoon echt te warm nu in huis is om te kweken)

THX voor je reply en veel geluk volgend jaar met je Corno di Toro Rosso , en maak een verslag ik ga die 101% volgen dan.
                            sigpic
                            LED there be light

Comment

Lekker die pepers!
                              Dat wil ik wel zien

Vond er eerst nie zoveel aan die peper, maar nu ik die vruchten gezien heb ben ik helemaal om ghehe
                              Volgend jaar meer peper en minder wiet, stinkt nu toch wel behoorlijk in de tuin.. Hopelijk krijg ik daar geen gezeik mee. Met die warme dagen valt dat toch wel op.
                              2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                              2016 - Greyvol's buitenkweek
                              2017 - Santa Maria van Space Cees

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Greyvol View Post
                                Lekker die pepers!
                                Dat wil ik wel zien

Vond er eerst nie zoveel aan die peper, maar nu ik die vruchten gezien heb ben ik helemaal om ghehe
                                Volgend jaar meer peper en minder wiet, stinkt nu toch wel behoorlijk in de tuin.. Hopelijk krijg ik daar geen gezeik mee. Met die warme dagen valt dat toch wel op.
                                Ik had het zelfde met pepers eerst van what ever maar mede door jouw en Flint ben ik me er meer in gaan verdiepen en dacht das toch gaaf ! en dat ga ik toch ook is doen.

dus volgend jaar pepers en een sambal verslag !

wiet kan ik zo wie zo binnen doen en de rest lekker buiten (ondanks ik een mini tuin heb vergeleken bij sommige hier) my bad
                                sigpic
                                LED there be light

Comment

Bezig...
                                X