Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dwarfs Lodge ronde 2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Yo Ganjagast merci voor je reactie!

Bij mij ligt de LV wel nog steeds aan de lage kant , 38-43 % (heb die LV verdamper nog steeds niet aangekocht, moet tijd worden!). En dacht misschien als spray dan Revive te geven van Advanced Nutrients. Als volgende week niet beter is nogmaals toedienen zegt het product. Zie link http://www.advancednutrients.com/products/revive/

Comment

Ik zou maar niet te haastig zijn met het toedienen van Revive en dat soort producten. Misschien krijgt dat stukje (onder) minder licht dat kan ook nog zorgen voor verkleuring toch... denk zelf dat dat het is. P tekort is ook een optie. Beetje PK verhogen en meer wateren met de lage LV% kijken wat het doet.
      Ad usum proprium!

Comment

Ja. Inderdaad ganjagast ik dacht ook al zoiets omdat die bladeren uiteindelijk gedrukt staan tegen de zijkanten van de tent en krijgen sowieso niet echt licht. Beste is dat ik gewoon afwacht en enkel water geef vooralleer ik de dames overvoed..

Comment

Update (Dag 10 op 12-12)

De pruikjes laten zich tonen! Blije grower hier

Foto's genomen met flits, voor de watergift.

Ik dacht eraan morgen ze wat Bud Ignitor mee te geven (week 1-2 Bloei).

Geniet van de foto's

Greetz LittleDwarf

You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 4 photos.

Comment

This gallery has 3 photos.

Comment

Update weekelijkse voeding. (start week 1 bloei)

Zie volgende link om de PPM in EC te converteren. https://4hydroponics.com/site/convert-ppm

305 PPM is 0.43 EC (water zonder voeding)

413 PPM (0.2ml Micro, 0.1ml Grow, 0.2ml Bloom, 0.5 ml Bud Ignitor) is 0.59 EC

Bud Ignitor wordt toegedient de eerste 2 weken van de bloeiperiode. Ik zie al pruikjes dus ik tel vanaf vandaag de bloeiweken.

heb ook alle gele bladeren aan de onderkant van de dames weggehaald.

EC is dus 0.59
              PH steeds op 6.0

Comment

This gallery has 2 photos.

Comment

Eyo Dwarf
                  Da's zeker wel vervelend meten, zulke kleine hoeveelheden ?
                  Hoe doe je dat, heb je daar een speciale pipet voor ofzo ?

Mooie planten, lange benen
                  Dat overvoeden zie ik nog wel een beetje bovenin.
                  Normaal groeien ze daar wel overheen.

Lampje doet het goed!
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Yo QnQ merci voor je reactie!

inderdaad ik gebruik zo een pipet waar ik kleine hoeveelheden kan aflezen. Een kameraad meende best 0.6 EC te geven in de eerste 2 weken op 12-12. Nu zijn ze dag 11 op 12-12 en nu dat je zegt dat het overvoeden nog bovenaan zichtbaar is zal ik de EC voorlopig best niet verhogen dan?

Yes die lamp is zijn money wel waard voorlopig met wat ik vaststel.

Greetz
                    LittleDwarf

Comment

Een EC van 0.6 is niet zoveel natuurlijk, da's inclusief de ec van het water toch?
                      Ik had eerder een EC van rond de 1.2 verwacht nu. Mjah, ik meet al jaren geen EC meer, en die voeding heb ik ook nooit gebruikt.
                      Als je een maat hebt met ervaring met die voeding zal die het misschien beter weten idd.

Door dat blad onderin zou je eerder denken dat je wel wat mag verhogen.
                      De kleur van de plant is wel groen, maar lijkt wat aan de lichtgroene kant, dat zou ook een teken zijn om te blijven verhogen.
                      Door het blad bovenin zou ik bijna denken dat er te vroeg bloeivoeding bij gegeven is, maar omdat ik je verslag even teruggelezen had wijt ik dat aan de overvoeding van een tijdje terug.
                      Dusse...tja, het valt soms niet mee een plant te 'lezen' eh..
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Idd QNQ te hoge dosis voeding wegens gekloot met die EC meter. En klopt 0.6 met kraantjeswater en voeding samen. En over te vroeg bloei voeding heb ik geen keuze want zit met Advanced Nutrients 3 part Micro, Grow, Bloom.

Greetz

LittleDwarf

Comment

Update eind week 2 bloei. (ik reken vanaf de klok op 12/12 staat)

Foto's genomen voor de watergift en met flits.

ph 6.0

ik merk weer gele bladeren op met bruine plekken op (verbranding) kan liggen aan overvoeding of dat blad niet zoveel licht krijgt? De super critical heeft er vooral last van al kun je merken dat aan de bovenkant van het veldje niets met de bladeren is die wel volle belichting krijgen.

geniet van de foto's

Comment

Comment

Comment

hmm dit deden die van mij ook toen ik wat te enthousiast met de voeding aan de gang ging, misschien dat het daar aan zou kunnen liggen..

de bloemen zelf zien er goed uit!

Comment

Bezig...
                                X