Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Omdat die 50 watter wel zijn werk doet. ik ben nu ook bezig met notities qua hoogte van lamp. Testen wat maximum van het toestel is ivm hoeveel planten eronder kunnen staan en ook hoelang in welke pot et cetera. Kan nog steeds veranderen hoor en dat zal later nog gebeuren
Hehe nee nee. Alleen is het doel wel spectrum kings in huis te halen maar ben nog aan het wachten op hun propagator leds zo heb ik in 1 slag een setup voor de Lodge.
Het verloopt goed met de dames, enkel de jack herrer is verbrand zo te zien. Deze verwijder ik uit de groep en ga door met de 3 andere dames.
Foto's genomen met flits voor de watergift 6.0 PH.
De jack herrer kwam altijd terug uit de aarde (de wortel) moest die steeds er terug induwen. Ze staan nu wel al 2 weken op 24/24. Misschien wel al tijd om de lamp naar 18/6 te zetten.
ik las iets dat dit kan gebeuren als de omstandigheden in de aarde niet goed zijn, waardoor de wortel besluit om omhoog te groeien op zoek naar betere omstandigheden. kortom, there is no other way than up!
kan het zijn dat de grond iets te nat was???
Comment