Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Lekkah bezig dwarf, mooi kleuren vooral super critical
Hoop dat mijn kleine dame ook compacte toppen gaat geven, die wilt in ieder geval niet echt groeien.
De dames zitten nu in week 2 effectieve groei. Heb ze gisteren voldoende water gegeven (PH 6.0) net genoeg totdat ik pot net kan optillen, hier kunnen ze wel 1 tot 3 daagjes mee toe. Bij het bestellen van de Spectrum King Closed Case 100 watt heb ik een fles Led Protect bij gekregen, zie link voor meer info www.led-protect.eu
Ik heb 2.5 ml Led Protect op 1 liter water en dit als spray gegeven aan de dames. Heb gemerkt dat je onder Led ze gerust kan sprayen wanneer de lampen aan staan, ze stonden zeiknat en geen enkel spoor van verbranding op de bladeren!
Morgen ga ik de dames ompotten in hun definitieve pot met 1 of 2 planten in Plagron All Mix en 1 in Plagron Pro Mix. Keuze pot ben ik nog niet aan uit, zien we dan wel.. In ieder geval zo kunnen ze nog 2 weekjes groeien onder de Spectrum King voor de klok op 12/12 gaat.
Zo dit was het alweer (momenteel staan ze nog onder de Mars Hydro 300 watt oud model)
Vraagje over de jack Herrer, had je toevallig oude al gebruikte aarde hiervoor gebruikt? Dat zou kunnen verklaren waarom dr worteltjes opzoek gingen naar betere aarde, en als dat beneden niet zit blijft er maar 1 richting over waar ze t kan proberen, en das naar boven edit Ik lees heel erg verkeerd excuses, zie nu dat er helemaal aan t begin staat dat je een mix gebruikt van oude en nieuwe aarde. T is niet zeker dat het hier door kwam dat je jack Herrer omhoog ging met wortels, maar zou wel een verklaring kunnen zijn
Een andere verklaring zou zijn er zit niet genoeg lucht in je aarde, waardoor de wortels bijna geen zuurstof meer krijgen en dat daarom zelf opzoeken
Gaf je toevallig heel veel water? Te veel is heel slecht voor de zuurstofopname van de wortels
Ik kan nog wel ff doorgaan met mogelijke verklaringen, maar feit blijft dat dat omhoog groeien wijst op dat er iets mis was in de grond.
Last edited by BackYardPlant; 26 December 2016, 14:09.
Yo backyardplant ! Merci voor je reactie! Dit kan best goed zijn want heb onlangs 1 van de 4 super criticals (off topic) ook moeten wegsmijten want zaadje kwam niet naar boven en noghthans was deze al ontkiemd.. Dit kan wel verklaren wat je zegt want had ook weer gemixte aarde gebruikt.
Greetz
LittleDwarf
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Update overpotting en verhuis naar groei/bloei kamer.
Yo medegrowers!
De dames zijn omgepot van 3.2 liter potten naar 18 liter potten in verse Plagron Pro Mix. Ze zijn verhuist naar 60x60x135 cm kamer waar ze onder de Spectrum King Closed Case 100 watt Led staat (zie foto's). Omwille dat ze nog 2 weekjes in groei mogen staan mag de lamp 45 cm hoog hangen gemeten vanaf de top van de plant. Ik ben zeer benieuwd!
Foto's genomen voor de watergift en voeding nu we met Plagron Pro Mix werken..
Hmm ik denk dat het dan inderdaad aan je aarde lag..
Volgensmij is cannabis niet zo'n fan van hergebruikte aarde, heb veel klachten erover gelezen op internet.
Oh! Dat blad dat vanaf onderaf begint te verkleuren, krijgt dat wel gewoon licht overdag?
Want als blad verkleurd dat gewoon licht opvangt, is er volgensmij iets aan de hand..
Kan een voedings tekort of juist overschot zijn..
Ben nog niet kundig genoeg om 'm zo precies te kunnen herkennen, misschien dat jij 'm hier tussen kan vinden, zoniet maybe dat iemand hier het weet, of Google even voor je beste vriend kan spelen
Handig Kaartje cannabis_tekorten.jpg
(Weet niet zeker of deze wel klopt moet ik eerlijk toegeven, gezien ik daar nog niet kundig genoeg voor ben, maar kan me niet voorstellen dat ze daar een nep kaart van hebben gemaakt dus deel m maar gewoon met je misschien heb je er wat aan)
Alright lekker toppen maar! zal wel na het opdrogen van de bladeren (zie update) of maakt dat niet?
De dames krijgen hun eerste groei voeding mee, 0.5 ml/liter van Grow Micro Bloom (zie link). Aangezien ik een tds meter heb en dus niet echt in EC kan aflezen heb ik voor die 0.5 ml gekozen (normaal zeggen ze 4ml van elke fles! Dus zit wel lekker safe) in ieder geval een EC meter is besteld en on his way Alle 3 planten hebben elk 1 liter water gekregen. http://www.advancednutrients.com/nutrient-calculator/
De schatjes kregen ook een spraybeurt van Led Protect (2.5ml/liter) de sletten staan zeiknat
Comment