verlanglijst lemon skunk kweek bouwverslag micro
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
-
Re: Boodschappenlijst+bouwverslag Lowryder microkw
Mini update!
De warmte is helaas nog niet verdwenen, daarom alle soorten constructies om de kast zo koel mogelijk te houden (deksel open en lampen versteld).
Ik denk dat de omhoogwijzende bladeren gewoon gejuich was.. Nu is alles weer mooi normaal en groeit goed verder (al blijft ze wel erg klein, maar das natuurlijk fantastisch
). Het gele lobblaadje wordt alsmaar geler maar ik denk dat ze die niet meer zo nodig heeft want het eerste 3 vingerige blad is te zien 
Grtznode voor node van klein naar groot
LST LEMON SKUNK VERSLAGComment
-
yo bass,
ziet er lekker uit. Een zware noot reeds gekraakt!!! Keep up the good work.
Grtz $iRsigpicComment
-
hoi,
het gaat goed zo te zien
hopelijk worden de mijne even mooi,
ps, mn update staat er hoor
groene groeten,Comment
-
Kleine foto update!
Kben erg tevreden tot nu toe.
Grtzznode voor node van klein naar groot
-
Mooi bass, gaat toch goed vooruit. De warmte al wat meer onder controle? Ik ga strax de mijn toppen.
Grtz $iRsigpicComment
-
Hee die $ir. De warmte is nog steeds main issue maar gaat al beter
Ben benieuwd naar je getop. Post hier maar een link als je het wilt delen.
Peace
node voor node van klein naar groot
-
Heb goede ervaring met compo sana.
Goede teelgrond, rijk aan perliet.
GrtzComment
-
-
Klus geklaard! De gaten zitten al voorgeboord om te kunnen gaan beginnen met buigen op elk gewenst moment.
Grtznode voor node van klein naar groot
-
He Bas,
Grappig die palissade van lucifers. Ook grappig dat kleine vierde vingertje. Ze doet haar best, maar krijgt er nog net geen vijfde uitgeperst. Misschien het volgende setje blaadjes. Ben benieuwd hoe het buigen je afgaat.
GrtzComment
-
Yup Bassie,
Ziet er weer mooi verzorgd uit he. Niet vergeten dat de plant je mooie plannen wel eens in de war kon sturen. Waarvoor dienen de lucifers? dat is me niet echt duidelijk... Onderschat de kracht van je plantje niet hoor bass, vaak moet ik dubbel vasthaken of 1 superlange haak maken (15 cm in pot is niet abnormaal voor topscheut). Enfin, ga niet te vlug oordelen want het is geen exacte wetenschap (nog niet
) maar ga je zeker verder goed volgen.
Had het je beloofd, maar door vele werk enige vertraging opgelopen. Zo heb je uiteraard meer pics he
- de eerste 3 zijn van eergisteren. Fotootje toegevoegd van het licht dat ze krijgt
- de volgende 4 van gisteren. Tis 2 per 2 om aan te tonen dat de planten even oud zijn maar de een net iets groter en struiser is dan de ander. Ook zie je al een verschil in fenotype, maar...
- op de volgende 5 (daarnet) zie je het uiteraard beter. De ene plant heeft veel smallere vingers en de tandjes zijn veel meer uitgesproken. Ook verschilt het kleur wel wat.
- heb ze vandaag al in grotere potten gezet omdat ik stelselmatig al planten in de grote kast ah plaatsen ben en het makkelijker werkt als ze allemaal in evengrote potten zitten he. Hier fotootje van vb van wortelvorming.
Het gaat heel goed langs hier, geen klagen, geen opmerkingen. Sterk, iets langere internodes dan ik gewend ben, niet te druk, maar een goeie groeier en eigenlijk al bij al een mooi soortje qua uiterlijk.
De potgrond waarvoor je hebt gekozen is idd zeker niet slecht. Echter, na overschakelen op batmix kwam ik tot de constatatie dat de haartjes veel dikker en langer werden en er ook meer tricho's gevormd werden. 2 keer met dezelfde plant, NL. Toch, het was zeker dik in orde en de stoned was heel heel sterk, veel hars ook.
Suc6 nog bass!!!
Grtz $iRAttached Files- Lemon Skunk 12.08 (1).JPG (39,7 KB, 47 views)
- Lemon Skunk 12.08 (5).JPG (37,9 KB, 39 views)
- Lemon Skunk 12.08 (2).JPG (26,6 KB, 36 views)
- Lemon Skunk 13.08.JPG (45,6 KB, 29 views)
- Lemon Skunk 13.08 (1).JPG (36,4 KB, 32 views)
- Lemon Skunk 13.08 (2).JPG (42,6 KB, 19 views)
- Lemon Skunk 13.08 (3).JPG (36,6 KB, 26 views)
- Lemon skunk 14.08.JPG (21,9 KB, 16 views)
- Lemon skunk 14.08 (1).JPG (63,6 KB, 18 views)
- Lemon skunk 14.08 (2).JPG (38,1 KB, 22 views)
- Lemon skunk 14.08 (3).JPG (31,3 KB, 15 views)
- Lemon skunk 14.08 (4).JPG (46,1 KB, 16 views)
- Lemon skunk 14.08 (6).JPG (39,5 KB, 27 views)
- Lemon skunk 14.08 (8).JPG (50,2 KB, 49 views)
Last edited by SirSmokeAllot; 14 August 2009, 22:24.sigpicComment
-
$ir!
Ziet er goed uit allemaal en mooie bescgrijving
grtznode voor node van klein naar groot

Comment