Re: vensterbankkweek
Hmm van je tl zullen ze niet veel licht meekrijgen vrees ik. TL licht heeft maar een minimale dieptestraling. na een cm of tien is het licht al niet meer echt effectief. We zullen zien hopelijk haal je er toch nog wat rookbaars vanaf.
Grtz Monty
vensterbankkweek
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
te zichtbaar? had je klachten gekregen van je buren?
vorig jaar had ik ook een plant staan op mn vensterbank, en toen riep er ineens iemand van een huizenblok verder: éj, wanneer ga je oogsten? en, verkoop je niets?
kheb dit gewoon genegeerd en er een lekkere oogst afgehaald hoor
Leave a comment:
-
bij deze de fotos van mijn hok en de vensterbankplanten wel allemaal beetje krapLeave a comment:
-
de vensterbankkweek is tot zijn einde door teveel aandacht ze waren een beetje te zichtbaar en daarom heb ik mezelf een hokje gemaakt en laat ze nu uitbloeien met tl of dat verstandig is zullen we aan de oogst wel zien verwacht er zoiezo niet veel meer van
updates van het hokje volgen laterLeave a comment:
-
Je bovenste toppen krijgen nu idd zeer weinig licht. Zet je planten lager. je onderste topjes zullen toch niet veel worden. verder ziet het er goed uit voor een vensterbankkweek een mooi resultaat.
GrtzLeave a comment:
-
ziet er goed uit! hoewel ze precies pas laat in bloei geraakt zijn...
mss ook je bovenste toppen wat buigen, of je potten wat lager zetten, zodat je planten ook vanboven nog licht krijgen.
veel succes nog!Leave a comment:
-
lijkt er goed uit te zien he. Maar als je nog is foto`s maakt kan je ze beter niet tegen het licht in maken.
Succes!Leave a comment:
-
na een lange tijd geen updates meer is er eindelijk weer eentje kdenk wel dat de plantjes veel gegroeid zijn maar of het echt goed gaat weet ik niet
ondertussen heb ik er maar 2 over er zaten dus 2 mannetjes bijLeave a comment:
-
Ook voor mij idd niets te zien,
Moet er wel bijzeggen dat ik denk dat de derde plant overdag het minste licht krijgt,
Misschien krijgt ze 's avonds nog licht vanuit de kamer?Zou een reden kunnen zijn dat ze het verschil tussen licht en donker niet herkent.
Zou om dr een handje te helpen ook kunnen verduisteren.
Grts
DaniellaLast edited by misty; 13 September 2009, 13:09.Leave a comment:
-

sry voor de onduidelijke fotos door die kut cameraLeave a comment:
-
thx oliver alien moet wel goed zijn want hoor veel goeie dingen ervan en een naam maakt zichzelf niet he toch bedankt voor de hulp oliverLeave a comment:

Leave a comment: